








..ඊට පස්සෙ ඒකිට කියනවා ජනාදිපති ලෙහපන් මම සල්ලි කාරයව බේර ගන්නම් කියලා (නැත්තම් ඒ huත්ති සල්ලි කාරය එක්ක පැනලා යයි
..ඊට පස්සෙ මට වෙන්නෙ nurseව talk කරන්න තමයි.
ඒකිත් sure එකටම කැමති වෙන්නෙ නෑ අර වේසාවි මුලින්ම බේර ගත්තා කියලා
)

එහෙම නැත්තම් මට කෑල්ල බේරන්න යන්න පුලුවන්
මුලුන්ම ඒකිව බේරන්න ගියෙ නැත්තම්





දෙවැනි එකට හරවනවා
හෙන ලස්සන තරුණියක් දැකල කෝච්චි driver අනිවා කොහොම හරි නවත්තගනී![]()



3 ට දානවා.
දාල අහිංසක මනුස්සයව රේල් පාරේ හාන්සි කරවන්න පුලුවන් කෝච්චිය උඩින් යන්න වදින්නේ නැතුව.
(ඌ කිසි දෙකට සම්බන්ද නෑ කියපු එකත් පොඩ්ඩක් සැකයි. ඒත් උබ ග්රැපික් එකක් දාල තියෙන හින්ද මේක තමා මන් කියන සොලියුෂන් එක)

දැන් ඌට කරන්න තියෙන්නේ ඔය කියන සෙට් එක කොහෙන් හරි හොයන් රේල්පාරේ ගැටගහල පින්තුරයක් දාන එක .
අනික් උන් පුලු පුලුවන් උන් හොයල දෙයි.3 වෙනි පාරෙන් යවනවා. නාකියට ජීවත් වෙන්න වාසනාව තිබුනොත් අර 1වෙනි රේල් පීල්ලෙ ඉන්න දොස්තරයි නර්ස් නෝනයි උදව් කරයි. ජනාධිපතිතුමාගෙ වාහන වලින් පට ගාලා ඉස්පිරිතාලෙකට ගෙනියන්න පුළුවන්. අර සල්ලි තියෙන මිනිහා අරූගෙ ඔපරේෂන් එක කරන්න සල්ලි දෙයි. ඉතින් අපිට අදාල නෑනෙ බන්.ඊට පස්සෙ අර ශිෂ්ෂයව මරලා අර රූමත් කෙල්ලට රේල් පීල්ලෙ ගැට ගහල තියෙන ගමන් මම උකනවා.
![]()
සිරාවට ?