මොකද්ද ඔයාලා සින්දු අහන mp3 ප්ලේයර් එක..?

mr90486

Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    eke quality eka hodayida machan ?

    Awulak na machan. JetAudio and WinAmp wala godak effects thiyenawa song eke listening quality eka modify karanna. Muladi eka hondai kiyala hithunata kaalayak ahanakota e widihata ahalama epa wenawa. Media player eke ehema effects godak naha. Song eka original quality eken ahanna puluwan. Onama nam SRS WOW kiyala effect ekak thiyenawa. Eken listening quality tikak improve kara ganna puluwan.