WinAmp :yes::yes:
rombo Well-known member Sep 4, 2009 2,231 167 63 Oct 20, 2014 #21 kinkon said: WinAmp Click to expand...
pubudu lakmal Well-known member Jun 27, 2009 3,837 537 113 ඩොටේ හංදිය Oct 20, 2014 #23 Windows Media Player
paralk Well-known member May 25, 2008 7,459 1,998 113 මගෙ කුටියේ.... Oct 20, 2014 #24 splayer pattama player ekak...
N New Folder Member Jun 23, 2011 1,842 279 0 Hell Oct 21, 2014 #26 In PC - Windows Media Player In Mobile (Android) - Poweramp
rombo Well-known member Sep 4, 2009 2,231 167 63 Oct 21, 2014 #33 thank'ss reply karana hema denatama
mr90486 Well-known member Sep 2, 2008 1,705 1,476 113 Everywhere Oct 21, 2014 #34 Issara nam JetAudio, WinAmp, RealPlayer wage hama ekakma use kala. Dannam awurudu 2k tisse Windows Media Player thamai.
Issara nam JetAudio, WinAmp, RealPlayer wage hama ekakma use kala. Dannam awurudu 2k tisse Windows Media Player thamai.
rombo Well-known member Sep 4, 2009 2,231 167 63 Oct 21, 2014 #35 mr90486 said: Issara nam JetAudio, WinAmp, RealPlayer wage hama ekakma use kala. Dannam awurudu 2k tisse Windows Media Player thamai. Click to expand... eke quality eka hodayida machan ?
mr90486 said: Issara nam JetAudio, WinAmp, RealPlayer wage hama ekakma use kala. Dannam awurudu 2k tisse Windows Media Player thamai. Click to expand... eke quality eka hodayida machan ?
deepaldas Well-known member Aug 11, 2014 541 440 63 ගාල්ලේ ඉන්නේ න Oct 21, 2014 #36 ඔය ඔක්කොම මාත් යුස් කරලා තියෙනවා ඒ්ත් මට හරියන්නේ AIMP 3
mr90486 Well-known member Sep 2, 2008 1,705 1,476 113 Everywhere Oct 21, 2014 #37 rombo said: eke quality eka hodayida machan ? Click to expand... Awulak na machan. JetAudio and WinAmp wala godak effects thiyenawa song eke listening quality eka modify karanna. Muladi eka hondai kiyala hithunata kaalayak ahanakota e widihata ahalama epa wenawa. Media player eke ehema effects godak naha. Song eka original quality eken ahanna puluwan. Onama nam SRS WOW kiyala effect ekak thiyenawa. Eken listening quality tikak improve kara ganna puluwan.
rombo said: eke quality eka hodayida machan ? Click to expand... Awulak na machan. JetAudio and WinAmp wala godak effects thiyenawa song eke listening quality eka modify karanna. Muladi eka hondai kiyala hithunata kaalayak ahanakota e widihata ahalama epa wenawa. Media player eke ehema effects godak naha. Song eka original quality eken ahanna puluwan. Onama nam SRS WOW kiyala effect ekak thiyenawa. Eken listening quality tikak improve kara ganna puluwan.
Rashmi_Anuththara Member Aug 7, 2014 1,080 82 0 28 🅴🅰🆁🆃🅷 Oct 21, 2014 #40 KMPlayer Windows Media Player