මොබිටෙල්/ ඩයලොග්, පාවිච්චි කරනවද?

Maha soona

Active member
  • May 3, 2016
    132
    55
    28
    සොහොනෙ තමයි
    මොබිටෙල්/ ඩයලොග්, පාවිච්චි කරනවද?

    මුන්ගේ ලගදී ඉදලා ඩේටා කැපෙන්නෙත් අධිවේගීව තමයි, දැන්ම ඉදලා විරුද්ධ උනේ නැත්නම් අසාධාරණ කම් විදින්න තමයි වෙන්නේ. :angry:
    මේ පේනවනේ තියන තරහා
    මොබිටෙල්


    ඩයලොග්

    පොල් ගෙඩියක් ගහන් පලයන්
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    අද මගේ Facebook Data ඉවර උනා කියලා messege එකක් ආවා..
    යකෝ අද ෆේස්බුක් ලොග් උණේත් නැහැ අද Data කැපිලා
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    අද මගේ Facebook Data ඉවර උනා කියලා messege එකක් ආවා..
    යකෝ අද ෆේස්බුක් ලොග් උණේත් නැහැ අද Data කැපිලා


    මොකද්ද මචං සිම් එකයි ඩේටා පැකේෂ් එකයි...
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    mam ada utube giyeth na... mage 1gb iwarai ban kisima hethuwa nathuwa... kiriye witarayi idiye.. shit.
    mobitel prepaid :sorry:
     

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola
    Data ‌හොරට කැපෙනවා කියන එක නම් ඔප්පු කරන්න බැරි Point එකක්. ‌මේ දවස් වල ‌කට්ටියම ‌ගෙවල් වල හින්දා දවසේ වැඩි හරියක් phone එකත් එක්ක තමයි ඉන්නේ. ‌ගොඩාක් අය පුරුදු ‌වෙලා හිටියේ දවසට 49 Data card එකක් හරි ‌දෙකක් හරි දාගෙන වැඩ අස්සේ ලැබෙන ‌පොඩි ‌වෙලාවේ internet යන්න්. ඒ දවස් වලට ඒක හරිගියාට දැන් 49 කාර්ඩ් ‌දෙකක් දැම්මත් දවස කවර් කරගන්න බෑ. දැන් ‌ගොඩක් අය ත්‍රිවීල් හයර් කරපු අය වගේ අයට ආදායමකුත් නෑ. ඉතින් ඇතිවෙන්න data package එකක් දාගන්න විදියකුත් නෑ. ඒ තරහා තමයි ඔය FB එක හරහා පිටකරන්නේ. ‌ගොඩාක්ම ප්‍රශු්ණ බලපුවාම විහිළු සහගතයි.
     
    • Like
    Reactions: S.E.R.E.N.A

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ

    මොකද්ද මචං සිම් එකයි ඩේටා පැකේෂ් එකයි...

    සිම් එක මොබිටෙල් Daily 5 එක
    පැකේජ් එක නම් 499 එක . Day 8 GB වගේ හඹුවෙනවා ෆේස්බුක් 1 GB ඒකත් එක්ක
     

    snm1990

    Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,616
    8,867
    113
    මෙහෙමයි, අපි වැඩිය හිතුවේ නැති උනාට බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එකේ රන් වෙන එවෙන් ගොඩක් ඩේට යනවා. සමහර ඇඩ් වීඩියෝ විදිහට ප්ලේ වෙනවා වගේ.ඒ වගේ අපි නොදකින ඒවා ගොඩක් තියෙනවා, ඇප් වල සෙටින් තියෙන්නේ වයිෆයි එකේදී උපරිම කොලිටියට දුවන්න.



    ඊයේ දවසට විතරක් මගේ 2.9GB ගිහින්, රෙද්දේ වින්ඩෝස් ලොග් උනා ඔෆිස් එකේ වීපින් මගුලට.උන් අප්දෙටුයි මගුල් ගොඩක් රන් කරනවා.. එක එක හොයා හොයා කිල් කරන්න ඕනි, එතකොට වෙන්න ඕනි ටික වෙලා.
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    Data ‌හොරට කැපෙනවා කියන එක නම් ඔප්පු කරන්න බැරි Point එකක්. ‌මේ දවස් වල ‌කට්ටියම ‌ගෙවල් වල හින්දා දවසේ වැඩි හරියක් phone එකත් එක්ක තමයි ඉන්නේ. ‌ගොඩාක් අය පුරුදු ‌වෙලා හිටියේ දවසට 49 Data card එකක් හරි ‌දෙකක් හරි දාගෙන වැඩ අස්සේ ලැබෙන ‌පොඩි ‌වෙලාවේ internet යන්න්. ඒ දවස් වලට ඒක හරිගියාට දැන් 49 කාර්ඩ් ‌දෙකක් දැම්මත් දවස කවර් කරගන්න බෑ. දැන් ‌ගොඩක් අය ත්‍රිවීල් හයර් කරපු අය වගේ අයට ආදායමකුත් නෑ. ඉතින් ඇතිවෙන්න data package එකක් දාගන්න විදියකුත් නෑ. ඒ තරහා තමයි ඔය FB එක හරහා පිටකරන්නේ. ‌ගොඩාක්ම ප්‍රශු්ණ බලපුවාම විහිළු සහගතයි.


    ඇති යන්තං..

    මාත් දවස් දෙක තුනක් තිස්සෙ බලං හිටියෙ කට්ටිය group හදාගෙන දඟලනව :rofl:
    එක ගොනෙක් මොකක් හරි කිව්වොත් අනිත් ගොන්නු ටිකත් උගෙ පස්සෙන් යනව හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතුව.

    විරුද්ද වෙනවනම් විරුද්ද වෙන්න ඕන මේ package based data system එකට. 2020 වෙලත් තාම ලංකාවෙ high speed unlimited internet package එකක් නෑ.

    ISPල අපිව කොල්ල කන්නෙ data වැඩියෙන් කපල නෙවෙයි limit කරපු data package වලින් :oo:
     
    • Like
    Reactions: Erandic

    lpwicrama

    Well-known member
  • Mar 29, 2015
    17,969
    1,494
    113
    Nawalapitiya
    mama time based package ekak gahala download karanna gaththa. salli kepuwa kiyala message eka awata passe. tika welawakin ekiyanawa any time data 100MB ithuru wela thiyenne.aluthin package ekak active karanna kiyala. Sim eke thibuna 3GB tika kepila thiyenne
     

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola
    ඇති යන්තං..

    මාත් දවස් දෙක තුනක් තිස්සෙ බලං හිටියෙ කට්ටිය group හදාගෙන දඟලනව :rofl:
    එක ගොනෙක් මොකක් හරි කිව්වොත් අනිත් ගොන්නු ටිකත් උගෙ පස්සෙන් යනව හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතුව.

    විරුද්ද වෙනවනම් විරුද්ද වෙන්න ඕන මේ package based data system එකට. 2020 වෙලත් තාම ලංකාවෙ high speed unlimited internet package එකක් නෑ.

    ISPල අපිව කොල්ල කන්නෙ data වැඩියෙන් කපල නෙවෙයි limit කරපු data package වලින් :oo:

    FB එකේ Group හදාගෙන වැලලෙන්න හදන එවුන් තිරිසන්නු වගේ. Company වල වැඩ කරන එවුන්ටයි පවුලු වල වුන්ටත් එක්ක සාප කරනවා free Data ටිකකට.
     
    • Like
    Reactions: dj ice cold

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    FB එකේ Group හදාගෙන වැලලෙන්න හදන එවුන් තිරිසන්නු වගේ. Company වල වැඩ කරන එවුන්ටයි පවුලු වල වුන්ටත් එක්ක සාප කරනවා free Data ටිකකට.


    ඒවගේද router කඩන්නේ :lol: මේ වගේ අවස්ථාවකදී free internet දුන්නනම් හොඳයි කියල මටත් හිතෙනව හැබැයි ඉතින් practically ඕක කරන්න පුළුවන් වෙන්නත් එපැයි :rolleyes:

    දැන් තේරෙනව නේද ආණ්ඩුවෙන් curfew දැම්මෙ ඇයි කියල :rofl:
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    mama time based package ekak gahala download karanna gaththa. salli kepuwa kiyala message eka awata passe. tika welawakin ekiyanawa any time data 100MB ithuru wela thiyenne.aluthin package ekak active karanna kiyala. Sim eke thibuna 3GB tika kepila thiyenne

    internet connect වෙලා තියෙද්දිද package එක active කළේ?
    සමහර වෙලාවට package එක active කරලා sms එක ආවට පස්සේ,
    internet connected නම්, disconnet කරලා ආයේ connect කරන්න ඕනේ.
    එතකොට තමයි time based package එක වැඩ කරන්න ගන්නේ. :P
     

    dinushan

    Well-known member
  • Oct 10, 2006
    1,416
    82
    48
    Data ‌හොරට කැපෙනවා කියන එක නම් ඔප්පු කරන්න බැරි Point එකක්. ‌මේ දවස් වල ‌කට්ටියම ‌ගෙවල් වල හින්දා දවසේ වැඩි හරියක් phone එකත් එක්ක තමයි ඉන්නේ. ‌ගොඩාක් අය පුරුදු ‌වෙලා හිටියේ දවසට 49 Data card එකක් හරි ‌දෙකක් හරි දාගෙන වැඩ අස්සේ ලැබෙන ‌පොඩි ‌වෙලාවේ internet යන්න්. ඒ දවස් වලට ඒක හරිගියාට දැන් 49 කාර්ඩ් ‌දෙකක් දැම්මත් දවස කවර් කරගන්න බෑ. දැන් ‌ගොඩක් අය ත්‍රිවීල් හයර් කරපු අය වගේ අයට ආදායමකුත් නෑ. ඉතින් ඇතිවෙන්න data package එකක් දාගන්න විදියකුත් නෑ. ඒ තරහා තමයි ඔය FB එක හරහා පිටකරන්නේ. ‌ගොඩාක්ම ප්‍රශු්ණ බලපුවාම විහිළු සහගතයි.

    :yes::yes::yes::yes:
     

    S.E.R.E.N.A

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,370
    1
    885
    113
    YsLi4FT.jpg


    wgcqlKe.png