මොරටුව යුනි එකේ QS ඩිග්‍රි

madd_dogg.inc

Junior member
  • Nov 22, 2008
    58
    9
    18
    Sri Lanka
    මොරටුව යුනි එකේ QS ඩිග්‍රි

    මම 2013 A/L කලේ Z - 1.7502 ඉංජිනියරින් යන්න මදි නෙහ්.. 2012 Z වලට අනුව QS පුලුවන් වේයි කියල හිතෙනව..

    QS ගැන දන්න අය හම්බ උනේ නැහැ.. ෆීල්ඩ් එක ගැන දල අදහසක් නම් ලැබුනා EK ත්‍රේඩ් එකකින්

    එත් පොඩි ප්‍රශ්න ටිකක් තියනවා :confused:

    එළකිරි එකේ මොරටුවෙ QS කරපු අය ඉන්නවද?

    ඩිග්‍රි එකෙ පිලිගැනීම එහෙම කොහොමද? (ලංකාවේයි පිටරටයි )

    ලංකාවේයි පිටරටයි salary එහෙම කොහොමද? වැඩිපුර ජොබ්ස් තියෙන්නෙ කොහෙද?

    තව ඉස්සරහට අවුරුදු 5 කින් විතර ෆීල්ඩ් එකෙ ජොබ්ස් තියෙයිද? ( දැනටමත් හුගක් තැන් වල QS කරනවනේ ලංකවේ )
     

    pasanmalli

    Active member
  • Sep 11, 2012
    387
    30
    28
    mama qs course ekak karanawa.
    moratuwe qs degree ekata nam rata kohoma wethath lankawe hoda piliganimak thiyanawa.qs walata job nam godak thiyanawa .qs karapu godak aya job karanne middle east wala thama.salary lankawenam 50000 wage salary ekak hambawevi middle east wala 140,000 up hambawenawa.me mama danna widiyata pilituru dunne harida danne neha.a thawa deyak thiyanawa ape ayiya kenek moratuwe qs degree eka karala dan Dubai wala job ekak karanawa.eyata 500,000 withara hamba wenawa.
     
    Last edited:

    madd_dogg.inc

    Junior member
  • Nov 22, 2008
    58
    9
    18
    Sri Lanka
    mama qs course ekak karanawa.
    moratuwe qs degree ekata nam rata kohoma wethath lankawe hoda piliganimak thiyanawa.qs walata job nam godak thiyanawa .qs karapu godak aya job karanne middle east wala thama.salary lankawenam 50000 wage salary ekak hambawevi middle east wala 140,000 up hambawenawa.me mama danna widiyata pilituru dunne harida danne neha.a thawa deyak thiyanawa ape ayiya kenek moratuwe qs degree eka karala dan Dubai wala job ekak karanawa.eyata 500,000 withara hamba wenawa.


    තෑන්ක්ස් මචං රිප්ලයි එකට :D

    උබ කොහෙද QS කරන්නෙ?
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    මම 2013 A/L කලේ Z - 1.7502 ඉංජිනියරින් යන්න මදි නෙහ්.. 2012 Z වලට අනුව QS පුලුවන් වේයි කියල හිතෙනව..

    QS ගැන දන්න අය හම්බ උනේ නැහැ.. ෆීල්ඩ් එක ගැන දල අදහසක් නම් ලැබුනා EK ත්‍රේඩ් එකකින්

    එත් පොඩි ප්‍රශ්න ටිකක් තියනවා :confused:

    එළකිරි එකේ මොරටුවෙ QS කරපු අය ඉන්නවද?

    ඩිග්‍රි එකෙ පිලිගැනීම එහෙම කොහොමද? (ලංකාවේයි පිටරටයි )

    ලංකාවේයි පිටරටයි salary එහෙම කොහොමද? වැඩිපුර ජොබ්ස් තියෙන්නෙ කොහෙද?

    තව ඉස්සරහට අවුරුදු 5 කින් විතර ෆීල්ඩ් එකෙ ජොබ්ස් තියෙයිද? ( දැනටමත් හුගක් තැන් වල QS කරනවනේ ලංකවේ )

    ICBT වගේ Institute වලත් QS කරාට QS වලට best reputation එක තියෙන්නේ moratuwe. Out වෙද්දීම ලංකාවේනම් 50000-60000 k විතර හම්බෙනවා. එත් ගොඩක් එවුන් out වෙද්දීම middle east පනින්න බලාගෙන ඉන්නේ. මොකද middle east වල salary එක පටන් ගන්නේ අඩුම 150000 විතර. අවුරුද්දකට විතර පස්සේ එක double triple කරගන්න පුළුවන්. QS job market එක නම් නැතිවෙන එකක් නෑ. මොකද construction කරනවානම් Quantity Surveyor කෙනෙකුත් ඕනනේ. Middle East වල තෙල් තියෙනකල් උන් අහස උසට building ගහනවා. ඒ කියන්නේ පොලවේ තෙල් තියෙන තාක්කල් QS වලට middle east වල ජොබ් තියෙනවා.:D:D:D
     

    DonDuli

    Member
    Oct 23, 2012
    1,074
    380
    0
    Nugegoda
    ICBT වගේ Institute වලත් QS කරාට QS වලට best reputation එක තියෙන්නේ moratuwe. Out වෙද්දීම ලංකාවේනම් 50000-60000 k විතර හම්බෙනවා. එත් ගොඩක් එවුන් out වෙද්දීම middle east පනින්න බලාගෙන ඉන්නේ. මොකද middle east වල salary එක පටන් ගන්නේ අඩුම 150000 විතර. අවුරුද්දකට විතර පස්සේ එක double triple කරගන්න පුළුවන්. QS job market එක නම් නැතිවෙන එකක් නෑ. මොකද construction කරනවානම් Quantity Surveyor කෙනෙකුත් ඕනනේ. Middle East වල තෙල් තියෙනකල් උන් අහස උසට building ගහනවා. ඒ කියන්නේ පොලවේ තෙල් තියෙන තාක්කල් QS වලට middle east වල ජොබ් තියෙනවා.:D:D:D

    sahathika aththa..
     

    madd_dogg.inc

    Junior member
  • Nov 22, 2008
    58
    9
    18
    Sri Lanka
    ICBT වගේ Institute වලත් QS කරාට QS වලට best reputation එක තියෙන්නේ moratuwe. Out වෙද්දීම ලංකාවේනම් 50000-60000 k විතර හම්බෙනවා. එත් ගොඩක් එවුන් out වෙද්දීම middle east පනින්න බලාගෙන ඉන්නේ. මොකද middle east වල salary එක පටන් ගන්නේ අඩුම 150000 විතර. අවුරුද්දකට විතර පස්සේ එක double triple කරගන්න පුළුවන්. QS job market එක නම් නැතිවෙන එකක් නෑ. මොකද construction කරනවානම් Quantity Surveyor කෙනෙකුත් ඕනනේ. Middle East වල තෙල් තියෙනකල් උන් අහස උසට building ගහනවා. ඒ කියන්නේ පොලවේ තෙල් තියෙන තාක්කල් QS වලට middle east වල ජොබ් තියෙනවා.:D:D:D

    එහෙනම් ඩන් තියන ලොකුම ප්‍රශ්නෙ තව කොච්චර කල් තෙල් තියනවද කියන එක :P

    බොහොම ස්තුති මචන් ර්ප්ල්යි කලාට

    ලන්කාවේ මොන companies වලඩ qs තියෙන්නේ බන්
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,783
    2,802
    113
    එහෙනම් ඩන් තියන ලොකුම ප්‍රශ්නෙ තව කොච්චර කල් තෙල් තියනවද කියන එක :P

    බොහොම ස්තුති මචන් ර්ප්ල්යි කලාට

    ලන්කාවේ මොන companies වලඩ qs තියෙන්නේ බන්

    Construction field eke inna hema company ekema thiyenawa. Maga, Sierra wage loku loku company wala indan government eke contract karana podi podi company wenakal hema ekenma QS gannawa.
     

    JAMJOOM

    Well-known member
  • Apr 12, 2012
    3,092
    259
    83
    oka ahannath deyakda bn, lankawe hodama QS degree eka moratuwe, job gana ahannth deyakda 2-3 laks onward :P

    mama QS gana ahala thiyana widihata uba luckiest guy missing the bsc engineering.

    if you selected to QS degree you will have wonders in you life later.

    congratulations man.
     

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    ආයි කතා දෙකක් නැහැ, තව කාගෙන්වත් අහ අහ ඉන්න ඕනේ නැහැ උබ QS කරපන්, හොදට හම්බ කරන්න පුළුවන් ජොබ් එකක්,Middle East වල ඕන තරම් තියෙනවා බන් . . .:yes::yes:
     

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    එහෙනම් ඩන් තියන ලොකුම ප්‍රශ්නෙ තව කොච්චර කල් තෙල් තියනවද කියන එක :P

    බොහොම ස්තුති මචන් ර්ප්ල්යි කලාට

    ලන්කාවේ මොන companies වලඩ qs තියෙන්නේ බන්

    ඕන construction company එකක job තියෙනවා බන්, අපේ රටේ මෙච්චර ලොකු සංවර්ධන වැඩ කරගෙන යන කාලෙක ලංකාවේ උනත් QSලට ජොබ් ඕන තරම් තියෙනවා, හැබැයි පඩි තමයි ටිකක් අඩු, Middle East පැනගත්තොත් නම් ගොඩම තමයි අපේ එකේ ඉන්න Senior QSට 2කට කිට්ටු වෙන්න හම්බ වෙනවා & vehicle with fuel.

    මගේ wife මොරටුවේ QS කෙනෙක් . . . :yes:
     

    mldarshana

    Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    ICBT වගේ Institute වලත් QS කරාට QS වලට best reputation එක තියෙන්නේ moratuwe. Out වෙද්දීම ලංකාවේනම් 50000-60000 k විතර හම්බෙනවා. එත් ගොඩක් එවුන් out වෙද්දීම middle east පනින්න බලාගෙන ඉන්නේ. මොකද middle east වල salary එක පටන් ගන්නේ අඩුම 150000 විතර. අවුරුද්දකට විතර පස්සේ එක double triple කරගන්න පුළුවන්. QS job market එක නම් නැතිවෙන එකක් නෑ. මොකද construction කරනවානම් Quantity Surveyor කෙනෙකුත් ඕනනේ. Middle East වල තෙල් තියෙනකල් උන් අහස උසට building ගහනවා. ඒ කියන්නේ පොලවේ තෙල් තියෙන තාක්කල් QS වලට middle east වල ජොබ් තියෙනවා.:D:D:D

    2050 thel iwara wenawa :P