lol okata wadiya yanna hoda nae,man nam BARN BUDY and NINJA SAGA withrai
anith ewa nam gahana nae
man okata yanne mata free welawata withrai
hithapan okath eka widyaka game ekak ne
so ai api ape HARD eka RAM eka VGA etc..
kanna GAMES gahane
ai??ita wada hoda nadda oya wage ekak gahana eka ??
oka gahana(BB etc,...)walata oya mukuth one nae only net,
time eka waste wenawa thamai eth PC games gahanath time eka yanawa ne
PODDAK hithanna