මොහොතක් සිතන්න...ඔබ මෙ කාලය කාදමන්නේ කුමකට&#35

amila.ela

Well-known member
  • Mar 24, 2010
    8,645
    626
    113
    මිහිමත
    මොහොතක් සිතන්න...ඔබ මෙ කාලය කාදමන්නේ කුමකට&#35

    26549_1440710464745_1442555353_31173579_1283581_n.jpg
    :no::no::no:
     

    ~~~~

    Member
    Apr 19, 2010
    765
    56
    0
    මම නම් ඔය සේරම හැක් කරල දවසෙන් ඉවර කලා :P
     

    h_abeysinghe

    Well-known member
  • Sep 4, 2008
    12,096
    435
    83
    32
    toronto,canada
    lol okata wadiya yanna hoda nae,man nam BARN BUDY and NINJA SAGA withrai

    anith ewa nam gahana nae
    man okata yanne mata free welawata withrai
    hithapan okath eka widyaka game ekak ne
    so ai api ape HARD eka RAM eka VGA etc..
    kanna GAMES gahane
    ai??ita wada hoda nadda oya wage ekak gahana eka ??
    oka gahana(BB etc,...)walata oya mukuth one nae only net,
    time eka waste wenawa thamai eth PC games gahanath time eka yanawa ne :P

    PODDAK hithanna