UBA MATA 8500k DIYAN MAMA UBATA 7500k DENNAM

kiyada ban bill eka

උඹට කීයක් විතරද ඕනෙ සිරාවටම අහන්නෙ.............
10% යි පොලිය......
සල්ලි එපා මාසෙ ගානෙ නොවරදවා පොලී සල්ලි විතරක් දියන්...
කැමතිනම් පීඑම් එකක් දාපන්





ADSL unlimited gaththa nam oya kisima prashnayak nane.![]()




anthimata hirawenawa anthimata internet epaaaaa wenawa eth bila yan na



DIALOG ganin. Limit pannama Slow wenawa sloooooooow wenawa itapasse sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow wenawaanthimata hirawenawa anthimata internet epaaaaa wenawa eth bila yan na
![]()








උඹට කීයක් විතරද ඕනෙ සිරාවටම අහන්නෙ.............
10% යි පොලිය......
සල්ලි එපා මාසෙ ගානෙ නොවරදවා පොලී සල්ලි විතරක් දියන්...
කැමතිනම් පීඑම් එකක් දාපන්


ගොන් කැ................
දන්නෙ නෑ බං හරියට................රනයට බිල ගෙවා ගන්න බැරුව ඉන්නවා...වෙදා බිස්නස් talk....!!!වෙදෝ උඹ shilok ගේ පරම්පරාවෙ ද බන්...????????![]()
පොළී මුදලාලි![]()





සුරේ.................. මම තෝව කනව යකෝ.............pm danna kiyanne mokada danne naa. poddak parissam weyan
muwa sure naaaaaaaa![]()
