යතුරුපැදිකරුවන්ට එරෙහිව නීතිය අද සිට දැඩ

MAHAWELI

Member
Mar 3, 2015
300
20
0
ගෙදර
meeta kalin TV eke ad ekak giya lankawe bike elawana ayagen wadi denek marenne anik wahanawala riyaduruge waradin kiyala. :P

ඔවිි බං, අපි bike එක කොචිිචර හොදට පැද්දත් වැඩක් නැ, වෙන එකෙක් ඇවිත් අපිට ඇරලා යනවා.
 

Nu1Dnk

Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    meeta kalin TV eke ad ekak giya lankawe bike elawana ayagen wadi denek marenne anik wahanawala riyaduruge waradin kiyala. :P

    wena wahanayak elawana dawasata thamai thopita terenne Bike & three wheeler walin traffic eka kochchara wedi karanawada, accident wenna hethu athi karanawada kiyala. un berila yanawa, anith wahana accident wenawa.
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    නීති ගේන එක නම් හොඳයි... බයිසිකල් පදින අය හිතන්නෙ පොඩ්ඩක් මිස් වුනොත් ඒ අයට කොච්චර ඩැමේජ් එකක් වෙනවද කියලා... වාහන එලවන අය කල්පනාවෙන් යන නිසා ඔය ගොඩක් අය බේරෙන්නේ...
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    ආරක්ෂක හිස්වැසුමේ නිකට පටිය තද නොකිරීම
    WTF

    වස්සෝ ඒක දාන්න ඕන තමා, නැත්නම් තෝව හැප්පුනොත් ඔලුව වදින්න කලින් හැම්ලට් එක විසි වෙනවා, ඔලුව අච්චාරු වෙනවා. මම හිතන්නේ ලංකාවේ තමා මිනිස්සු පොලිසියට බයේ හැම්ලට් දාන්නේ. තමුන් ආරක්ෂාවට නෙමේ පොලිසියෙන් දඩ කන්න වෙයි කියන බයට :lol:
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    වස්සෝ ඒක දාන්න ඕන තමා, නැත්නම් තෝව හැප්පුනොත් ඔලුව වදින්න කලින් හැම්ලට් එක විසි වෙනවා, ඔලුව අච්චාරු වෙනවා. මම හිතන්නේ ලංකාවේ තමා මිනිස්සු පොලිසියට බයේ හැම්ලට් දාන්නේ. තමුන් ආරක්ෂාවට නෙමේ පොලිසියෙන් දඩ කන්න වෙයි කියන බයට :lol:

    ලංකාවේ උන් සීට් බෙල්ට් දාන්නෙත් පොලිසියට බයේ බං... නැත්නම් උන්ට ඒක නොදා ගිහිල්ලා හැප්පිලා මලත් සැපයි... :lol:
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    නීති ගේන එක නම් හොඳයි... බයිසිකල් පදින අය හිතන්නෙ පොඩ්ඩක් මිස් වුනොත් ඒ අයට කොච්චර ඩැමේජ් එකක් වෙනවද කියලා... වාහන එලවන අය කල්පනාවෙන් යන නිසා ඔය ගොඩක් අය බේරෙන්නේ...

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    නීති ගේන එක නම් හොඳයි... බයිසිකල් පදින අය හිතන්නෙ පොඩ්ඩක් මිස් වුනොත් ඒ අයට කොච්චර ඩැමේජ් එකක් වෙනවද කියලා... වාහන එලවන අය කල්පනාවෙන් යන නිසා ඔය ගොඩක් අය බේරෙන්නේ...

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    moodiya

    Junior member
  • Feb 28, 2012
    746
    20
    18
    මුන් ගෙනාවොත් ගේන්නේ මහා ගොන් නීති යකෝ.
    මන් හෙල්මට් එකේ ක්ලිප් එක දාන්න ආසම නැ :no:

    tho wage harakek :lol::lol:

    කමිසය ජොකාට යට නොකොට උඩින් යට කර තිබීම.........

    hahaha.. sira kathawa lol :lol::lol:

    oya aluth nithiya hodai!! eth mun kain fullface thahanam karanna try kalane..
    ane manda gona haththa,, paras para dewal kiyanne,

    anyway aluth nithiyata mama nam agree!! mokada eke wasiya polis ballanta neme apita..

    mama nithin kada karanne naththe,, okunta baye neme,, eke wasiya apita nisa :oo::oo:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    නිති හරියට ක්‍රියාත්මක වෙනවනම් කොච්චර දෙයක්ද.?
     

    thanujaka

    Well-known member
  • ආරක්ෂක හිස්වැසුමේ නිකට පටිය තද නොකිරීම
    WTF

    හොදයි නේ බං එක..
    කෙරෙන්නම ඕනේ දෙයක් එක..
    සමහර උන් හෙම්ලට් එක නිකං ඔහේ ඔලුවේ නමාගෙන යනවා ලොක් කරගන්නේ නැතුව..
    එතකොට ඇක්සිඩන්ට් එකකදී හෙල්මට් එක ඔලුවෙන් ගැලවිලා විසිවෙනවා..
    ඇත්තටම ලොක් නොකර හෙම්ලට් එකක් දාලත් වැඩක් නෑ..ඒකෙන් හෙල්මට් එකෙන් ලැබෙන ආරක්ෂාව සහමුලින්ම නැතිවෙලා යනවා..
    රටේ නීති මිනිස්සු කැඩුවට මොකද ඇත්තටම ඒවා හදන්නේ මිනිස්සුන්ගෙම ආරක්ශාවටනේ..
    ඕක ගෙනාපු එක හොදයි...
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    mun kohomath dupath manusayage wahanetama thami kelinna enna pahath thanine watura galanne.
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    මං නං කියන්නෙ ඔය මගී ආරක්ෂාවට තියෙන නීති ඔක්කොම අයිං කරන්න ඕනෙ අධික වේගය ඉරවල් කැපීම වගේ දේවල් ඇරෙන්න... :dull: :dull:
    හෙල්මට් නැතුව සීට් බෙල්ට් නැතුව යන්න දෙන්න ඕනෙ :yes: :yes: :yes:
    හෙල්මට් දාන්නෙ තමුන්ගෙ ආරක්ෂාවට සීට් බෙල්ට් දාන්නෙ තමුන්ගෙ ආරක්ෂාවට කියල තේරෙන්නැත්තං ඌ කෙලින්ම මන්ධ බුද්ධිකනෙ... :dull: :dull:
    එහෙම උන් විතරක් මැරෙන්න බයෝ වෙපන් එකක් තාම හදන්න බෑනෙ.. :dull: :dull:
    ඉතිං එහෙම උන්ට මැරෙන්න මැරිල ශ්‍රී ලඞ්කාවෙ අධික ජනගහනය පාලනය වෙන්න හිතේ හැටියට ආරක්ෂාවක් නැතුව යන්න දෙන්න ඕනෙ.. :dull: :dull:
    හයිස්පීඩ් යන එකේ නම් අවුල අහක යන උනුත් මැරෙන නිසා.. :dull: :dull:
    පට්ට පාලු පාරවල් වල නම් හෙල්මට් නැතුව හයි ස්පීඩ් ගියත් කමක් නෑ.. :dull: :dull: