ඊළගට ලෙබනන් තමා...
එදා අල්ලාහු අක්බර් ගගා පැන පැන මිනිස්සු මරලා
ඉල්ලං කාලා දැන් අඩනවා.
අල්ලා හුකයි අක්බර්ට
ඊළගට ලෙබනන් තමා...
ඇමරිකාව නැත්ත්න් කොරයි පකක්
ඉරානෙට තාම ගහගන්න බෑ. ඔච්චර ලෝඩ් පකීර් නම් ඇරලා දාලා. මේ බලහන්කෝ ඉරානෙට ගහන්න ඇමරිකාව ඉස්සරහා නාගෙන් අඩනවා.අර පොඩි කොල්ලෝ ලොකු අයියා ලග ඉද්දී වලියේ දර්ශන දානවා වගේනේ
ඉස්සර නම් ගැම්මෙන් ගේමේ හිටියේ මුං. නෙතනියාහූ නිකන් ඇමරිකන් සෙල්ලම් බඩුවක් වගේ පේන්නේ. රටේ මිනිස්සු උද්ගෝශන කරනවා. රට ඇතුලට ඇවිල්ලා මිනිස්සු පැහැරගන්නකම් මුං දන් නෑ. අනේ හුකේ
හවස නිව්ස් වලට මිනිස්සුන්ට බලන්න පොඩි පොඩි මෝටාර් පාරවල් ඇරලා පොඩ්ඩක් චූන් වෙනවා. ඌ හිතන් ඉන්නේ රටේ මිනිස්සුන්ට ආතල් කියලා. රටේ මිනිස්සු මූ ගැන අප්රසාදෙන් ඉන්නේ. ඉස්සර මුං ගැම්මෙන් හිටියේ. මූ ආවට පස්සේ සේරම නැති උනා. මූ ආවට පස්සෙ අයන් ඩෝම් එකේ ගැම්මත් ඉවරයි. ඒකත් ඇමරිකාවේ යුද නැව් මත යැපෙන්න උනා.![]()
![]()
යුදෙව්වෙක්ගේ පයිය සූප්පු කරනවා කියලා පේනවා. නොදන්න හුත්තක් කියවන් නැතුව පලයන් වේසිගේ පුතෝ යන්න ගොටුකොල පොන්න හිපයියා. එංගලන්තෙයි ඇමරිකාවයි නැත්තන් වැලේ වැල් නැති යුදෙව්වෝ එක එකාගේ රටවල් වල පුක දීලා හිට්ලර් හොදම එකෙන් පුකේ ඇරලා තවත් එහෙනම් පුකේ ඇරගන්නවා.ane huthige putho mulinma Israel eke inna un gana igena warem. Ponnayek wage kiyawana epa, USA thiyeneth Israel handa. danne nathinam huthige putho kata wahan idapan.
අමෙරිකාවට අයිති එක පොලිස් ස්ථානයක් තමයි Israel ය ukraine ත් ඒ මට්ටමට ගන්න තමයි උත්සාහය පුටින් ඉඩදෙන්නෙ නෑ ඒකට. ලෝකය පුරා වාසිදායක ලෙස බලය පවත්වාගෙන යෑම තමයි අරමුණ.මොකද බන් ගසා තිරේ කියන්නේ කොලබ ඉඳන් ජාඇලට විතර තියෙන කොටසක් ඕකට දැන් අවුරුද්දක් තිස්සේ ගහනවා
ube amma wenna athi topa suppane hama ekagema. huthige putho USA walata puke amaruwak naha Isreal unta mechara help karana. USA wala backend eka run karane Isreal un danne nathan huthige putho igena gena waren. ponna pakaya wage kiyawanna epa.යුදෙව්වෙක්ගේ පයිය සූප්පු කරනවා කියලා පේනවා. නොදන්න හුත්තක් කියවන් නැතුව පලයන් වේසිගේ පුතෝ යන්න ගොටුකොල පොන්න හිපයියා. එංගලන්තෙයි ඇමරිකාවයි නැත්තන් වැලේ වැල් නැති යුදෙව්වෝ එක එකාගේ රටවල් වල පුක දීලා හිට්ලර් හොදම එකෙන් පුකේ ඇරලා තවත් එහෙනම් පුකේ ඇරගන්නවා.![]()
christian un believe karanne jewish culture eken thama western un superior une kiyala un eka defend karanawa e nisa also USA wala godak capital eka and political power eka thiyenawa jewsla athe, security pawa uda putu wala inne godakma jewish ung.
මේක පට්ට ආතල් වැඩක් . තොලිකොයෝ තමයි යුදෙව් ආගමිකයන්ට විරුද්දව වයිරය වපුරපු ප්රදාන කණ්ඩායමක් වෙන්නේ. අවුරුදු 2000ක් ක්රිස්තියානි මිනිස්සුට පල්ලි වලින් වස පෙව්වා ජේසුස් මාරුව එකට හැම යුදෙව්වම වගකියන්න ඕනේ කියල . 1960 ගණන්වල කරපු වෙනස් කමකින් තමයි වතිකානු වේ යුදෙව්වොන්ට සමාව දුන්නේ . තම්බි වත් එහෙම කරේ නෑ .ලංකාවේ කතෝලිකයෝ නම් jews ලට සෑහෙන්න කැමති. ඒ නිසා israel පැත්තට support කරනවා. වෙන රටවල ටිකක් jewsලව discriminate කරනවා.
නෙත්න්යාහු කියන්නේ ඇමරිකන් අතකොලුවක්..
ඉරාන් වලට ඩිරෙක්ට් හිට් කරනවා කිව්වාට කෝ කරාද
ආසයි බයයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ ..
ඊශායල් එවුන් ඉරානෙට ගැහුවා වගේ නෙවේ අනිත් පැත්තට අරුන් ගහයි මිනිස්සු ඉන්න පැත්තක්ම බලලා ..
christian branches anuwa wenas wenawa athi believes, USA thiyenne evangelic christianity neh born again type eke un. orthodox un ehema wirudda athi jewslataලංකාවේ කතෝලිකයෝ නම් jews ලට සෑහෙන්න කැමති. ඒ නිසා israel පැත්තට support කරනවා. වෙන රටවල ටිකක් jewsලව discriminate කරනවා.