onna oya mattu una thena...


magistrate kiyana pudgalayata balayak ne bang ( assume he is Sunil)
sunil ta usawije balayak ne.... e nisa sunil ge wife ta megistrate ta orders denna be...
but sunil thama magistrate...
aduma gane sunil ta wath be thama sunil widiyata hithana de magistrate widiyata kriya karanne...
eya magistrate widiyata karanna one law eke anuwa...
pudgalayek widiyata sunil ta ho wife ta migistrate powers ne...
but nilayen law eka anuwa... eyage orders piliyannawa... coz of not as sunil but as magistrate...
gota ta pudgalikawa thiyana name eka ( MRs brother) nisa eyata ona dewal karanne be...
eka weradi... eha ehema karapu nisane dagalanne...
ehema giyoth rata ballata yai ne...
shiranthi kiwwoth heta gahapan india walata kiyala army eka gahanawada???
maru ekata thiyei....
war eka declare karanna SF ta wath be.. only president...
war eka declare karata war eka karanna president ta be... eka karanna one army commander....
oya denna coordinate karanne defence secretary...
lankawe war crime karapu LTTE karoyo innawa...
karuna, pilleyan.. anduwa monada kale????
SF ta thiyana law eka Gota ta nedda???