" ඒත් තමන් දෙන හැම අණක්ම මානුසීය මෙහෙයුමේ ප්රධානියා වුණු ගොඨාභයගෙන් අනුමත කරගත යුතුයි"
he....he... oka uba danne nettam katha karala wedak ne... balapanko secretary ta thiyana thena commander ta wada??

"ගුවන් ප්රහාර මුහුදු ප්රහාර සිදු කළේ ඒ ඒ ආයතන වල ප්රධානින්ගේ අණින්. ඒ ගොල්ලො තමා අණ ක්රියාත්මක කළේ"
he..he.... ado ethakotaa MR mukuth kale nedda???

war ekak karanne "Army" eka. "Navy & Air Force" supporting. ekai ewata kiyanne "Supporting Army kiyala" eka wath dannawada???
Air Force and Navy commanders la attack ekak karanne ne " Army" commander wa denuwath nokara... moko buumiye army eke positing wela inna widiya confirm karaganna one...
exceptional case ekakadi witharai eka nowenne... air to air attack or sea battle... ok ?
defnece secretary ge job scope eka poddak hoyala balala talk karapan??
uba kiyana widiyata MR neme ne order and approval deela thiyanne???
ekema balanakota lalith weerathuga (PS) thama lanka wa run karanne ???



moda joke danna epa...