iye salli watuna..... watuna hatiye 40000 kta kittu wenna kapila. bank ekta cl krla ahawama document and insurance eka kapagaena ithuru eka danawalu. epa wenawa bn.
Kiye loan ekak da bn..damme.iye salli watuna..... watuna hatiye 40000 kta kittu wenna kapila. bank ekta cl krla ahawama document and insurance eka kapagaena ithuru eka danawalu. epa wenawa bn.
Ah ehenam awulak na ..math baya una700000 k bn gatte. habai kapapu gana ada return karla. heta mona karaida dan na...![]()
![]()
පර්සනල් loan ekak
15lak
peopls bank
anidda bara denna yanne form tika...
puluwan..mamath 10 years walata 1.5m gatte..Machan interest rate 9.5 neda. 2M wage 10 years daganna puluwan neda
machan interest eka kohomada?monthly payment eka kiyak withara set wenawada?kochara kalekatada demme.monada machan un illapu documents math ekak gahanna inne oya bank ekenma,ube amount ekatama.poddak details kiyapankoපර්සනල් loan ekak
15lak
peopls bank
anidda bara denna yanne form tika...
රාජ්ය සේවකයන්ට boc, peoples එකෙන් එහෙම ඉක්මනිිිින් ණය ගන්න පුළුවන් විදිහක් තියෙනවාද බන්?
puluwan..mamath 10 years walata 1.5m gatte..
ow .eth owa karadarayi bn..awurudu ganan gewanna giyama awul wage nikan..10y walin nidahs unama hitha sahalluyiow
Degree tiyenawanam Gurantors oney na
Aparadene ban ganna puluwan maximum ganna tibbane me kaley
ow .eth owa karadarayi bn..awurudu ganan gewanna giyama awul wage nikan..10y walin nidahs unama hitha sahalluyi