yes for what
math wada karannenam Survey department eka laga..
Fit porak na bn uba kiyana eka ahanna...
heta puluwan unoth hoyala balannam..

wisthare pahadili madi machan.turning circle kiyanne paraka kelaware wahana apahu harawanna dana ekak.
මට Vehicles වල turning circle එක දැනගන්න ඔනා.....
හරියටම කිව්වොත් vehicle track එක හරියට මැන ගන්න ඔනා...
පාරවල් වල වංගු වලින් /හතරමං හන්දි වලින් එහෙම ඔනෑම දිග වාහනයක් ගේමක් නැතුව හරවනවා...
එහෙම කරන්නේ...මිනින්දෝරුවන් හරියට ඒ ඒ වංගු වල turning circle එක හරියටම මැනලා තියෙන නිසා...මටත් ඒ වගේ වැඩක් කරගන්න තියෙනවා