ඩිග්රි එකක් එක්ක රජයේ රැකියාවකට ගියොත් වාසි අවාසි මොනවද?
අපි හිතමු පටන් ගද්දි දීමනා එක්ක ලක්ෂෙකට ටිකක් වැඩියෙන් හම්බුනා කියල සැලරි ස්කේල් එක අනුව. අවුරුද්දකින් දෙකකින් සැලරි එක වැඩි කරගන්න විදිහක් තියෙනවද private තැන් වල වගේ.
එහෙම නැත්තන් අවුරුදු 10 ක් ගියත් ලක්ෂ 1.5 ට විතරද ඉන්න වෙන්නෙ?
වෙන benefits මොනවද රජයේ රස්සාවක? Work environment කොහොමද?
Custom වගේ විශේෂ වාසි දීමනා තියෙන තැන් නෙමෙයි සාමාන්ය රජයේ ආයතන ගැන හිතල උත්තරයක් දෙන්න.
අපි හිතමු පටන් ගද්දි දීමනා එක්ක ලක්ෂෙකට ටිකක් වැඩියෙන් හම්බුනා කියල සැලරි ස්කේල් එක අනුව. අවුරුද්දකින් දෙකකින් සැලරි එක වැඩි කරගන්න විදිහක් තියෙනවද private තැන් වල වගේ.
එහෙම නැත්තන් අවුරුදු 10 ක් ගියත් ලක්ෂ 1.5 ට විතරද ඉන්න වෙන්නෙ?
වෙන benefits මොනවද රජයේ රස්සාවක? Work environment කොහොමද?
Custom වගේ විශේෂ වාසි දීමනා තියෙන තැන් නෙමෙයි සාමාන්ය රජයේ ආයතන ගැන හිතල උත්තරයක් දෙන්න.