Baha. 20000mah ta wada geniyanna epa. Eka hnd luggage eke witharayi geniyanna puluwan.thadi powerbank puluwanda
Baha. 20000mah ta wada geniyanna epa. Eka hnd luggage eke witharayi geniyanna puluwan.thadi powerbank puluwanda
"Licence extract with foreign ministry certified" meka mokadda ban? meka kohomada karaganne?International driving licence, Licence extract with foreign ministry certified
Screw drivers mokatada ban? Plane eka kadunoth hadala dennada?Health reports
Umbrella & rain coat
Printed details of known person in that country
100usd note put to cloth seam ( Emergency)
Small screw driver set
Keytags & holder hooks
Underwear & socks
Shoes
Coat kit if need
RMV eken ganna one, site eke thiyenawa ganna widiya, 500 Rs fee ekakata licence eke details thiyena paper ekak denawa, eka foreign ministry eken attest karaganna one. Canada wala wage nam licences convert karanna oka one wenawa"Licence extract with foreign ministry certified" meka mokadda ban? meka kohomada karaganne?
Machn normally international driving licence eka ganna kochchara time ekak yanawada?RMV eken ganna one, site eke thiyenawa ganna widiya, 500 Rs fee ekakata licence eke details thiyena paper ekak denawa, eka foreign ministry eken attest karaganna one. Canada wala wage nam licences convert karanna oka one wenawa
One day ganna puluwan man hithanne eka nam, yanna kittu wela hadaganna eka thamai hondaMachn normally international driving licence eka ganna kochchara time ekak yanawada?
Oka visa grant wennat kalin welasana aragenat terumak naneda 01 year duration ekakata dena nisa.
thank you broRMV eken ganna one, site eke thiyenawa ganna widiya, 500 Rs fee ekakata licence eke details thiyena paper ekak denawa, eka foreign ministry eken attest karaganna one. Canada wala wage nam licences convert karanna oka one wenawa
thanks machnOne day ganna puluwan man hithanne eka nam, yanna kittu wela hadaganna eka thamai honda
කොහොමද ගිය රටෙ custom එකෙන් ඔවා declare කරද්දි? මතක ඇතුව English නම දැනගෙන පලයන්. Ingredients and expire date gahapu label ekak air tight seal bag walata dala aran yanna.achcharu
lunudehi
seeni sambola
rampa karapincha
atu kos
Beheth aragena palayanජොබ් එකත් හරි කියමුකෝ.
විසාත් හරි කියමුකෝ.
ටිකට් එකත් හරි ගිහින් ඉන්න තැනත් හරි කියමුකෝ.
යන්න කලින් කරන්න ඕන අත්යවශ දේවල් මොනවද ?
ගෙනියන්න ඕනේ අත්යවශ දේවල් මොනවද ? ඇදුම් නැතුව. ඇදුම් ඉතින් යන රටින් රටට වෙනස් වෙනවනේ.
ඔන්න ඔය වගේ දේවල් මතක් වෙන විදියට දාන්න
- විසා, පාස් පොර්ට්, NIC, Covid Vaccine Cert එකේ එහෙම ෆොටෝ කොපි 5 ක් විතර අරගෙන. සෙට් එකක් checked bags වලයි, hand bag එකෙයි, ගෙදර තියලා යන්නේ.
- Education certificate වල ෆොටෝ කොපි ගෙදර තියලා යන්නේ
- ඇදුම් සෙට් එකක් hand bag එකේ දාගත්තා. ජෝක්කු දෙන්නෙක් එහෙම.
- ඕන කරන Shampoo, වගේ දේවල් ඔක්කොම Airtight bag වල දාලා පැක් කරනන.
atu kos යකෝ ලංකාවේ ඉන්නකොටවත් කෑවේ නැachcharu
lunudehi
seeni sambola
rampa karapincha
atu kos
- මම මගේ ඩොක්යුමන්ට්ස් ඔක්කොම ස්කෑන් කරලා ඩ්රයිව් එකට දාල තියෙන්නේ....වෙන වැඩකදි ඕනි උනොත් (මේල් එකක් දාන්න, වීසා එක්ස්ටෙන්ශන් වගේ ගන්න ලේසී- ඔරිජිනල් ඕනී නෑ ස්කෑන් ඒවා තියේනම්...
- ඩ්රරිව් කරන්න ඉන්නවනම් ලංකාවේ ලයිසන්ස් එකෙන් කෙලින්ම පුලුවන්ද නැත්තන් ඉන්ටර්නැශනල් විදිහට කන්වර්ට් කර ගන්න පුලුවන්ද වගේ බලපන්
- ඩෙබිට් කාර්ඩ් එහෙම එxපයර් වෙන්න කිට්ටුයි නම් අලුත් එකක් ගනින්..ය්යුස් වෙන්නේ නැති උනත් ආයේ ලංකාවට එද්දි ඕනි වෙයිනේ එයාපොර්ට් එකේදිවත්...
- ඇඳුම් නම් අනේ මන්දා බං..ලංකාවේ ඒවා මටනම් සෙට් නෑ පිට රටකදි..ජොක්කු ඇරෙන්න අනිත් ඔක්කොම වගේ මම අයින් කලා...(මම ඇඳුම් ගැන පොඩ්ඩක් කන්සර්න්)
-

Screw drivers aran yanna baha neda airport eke?Health reports
Umbrella & rain coat
Printed details of known person in that country
100usd note put to cloth seam ( Emergency)
Small screw driver set
Keytags & holder hooks
Underwear & socks
Shoes
Coat kit if need