ඕනි වෙසිගේ පුතෙක් ඕනි රංගනයක යෙදුනාට කමක් නැහැ මචෝ ,,,
මෙව්වයෙන් විනාශවෙන්නේ මගේ රට සහ අනාගත පරපුර
අන්න ඒකයි දුක .........
උබල හිතනවානම් BBS වගේ ලොකු බොදු බලයක් නැතුව සිංහල උන් කටවහගෙන ඉඳල, හම්බයෝ ටිකත් මේ ඉන්න විදිහට ඔහේ හිටියට කමක් නෑ කවදාවත් කාටවත් ප්රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ හැමදාම මුස්ලිම් අය එක්ක සාමයෙන් සහජීවනයෙන් ඉන්න පුලවන් කියල, උබල ඉන්නේ ලොකූ රැවටීමක මචන්ලා අපේ මිනිස්සු හැමදාම කලේ පක්ෂ පාට කුල මල වලට බෙදෙන එක විතරයි. එත් මුස්ලිම් අය හැමදාම කලේ තමන්ගේ එකාට තැන දීපු එක. ඇස කන් ඇරලා හොඳට බලපන් මුස්ලිම් ලොක්කෝ ඉන්න company වල 90% කට වැඩ ඉන්නේ මුස්ලිම් උන්ම විතරයි. උන්ගේ එකෙක් හොඳ තැනකට ගියොත් මුලින්ම තැන දෙන්නේ උන්ගේ එකාට. අපේ උන් විතරයි හැමදාම අපේ එකාට කෙළවන්නේ.
මේ රටේ හුඟක් දෙනෙක්ට තවම තේරෙන්නේ නෑ මචන්ලා. එත් උබල බංගලාදේශය මියන්මාරය දිහා බැලුවොත් උබලට තේරෙයි වෙන්නේ මොකද්ද කියල. උබල එකෙක්ට හරි කියන්න පුලුවන්ද එහෙ උන දේවල් කවදාවත් මෙහෙ වෙන්නේ නෑ කියල.
එහෙම කියන එකෙක් හරි ඉන්නවනම් පුලුවන්නම් අලුත්ගම වගේ මුස්ලිම් බහුතරයක් ඉන්න ලංකාවේ නගරෙකට ගිහින් පුලුවන්නම් උන්ගේ පල්ලියක් ළඟ එළිමහනේ ධර්ම දේශනාවක් වගේ දෙයක් සංවිධානය කරපල්ලකෝ. එක සහජීවන කාර සංවිධානයකට හරි කියපන්කො එහෙම දෙයක් කරලා පෙන්නන්න කියල. කවදාවත් කරන්න බෑ මචං.
එච්චරට උන් ඒ පැති වල උන්ගේ බලය වර්ධනය කරගෙන ඉවරයි. හිතපන් තව ඉස්සරහට මොකද වෙන්නේ කියල. පුලුවන්නම් දැන්වත් උබලගේ ඇස ඉස්සරහ තියෙන පාට පාට කන්නාඩි ගලවපන්.
නැත්තන් ඉතින් දවසක මුස්ලිම් වෙන්න බලන් ඉඳපන්. උබට නැති උනත් උබේ දරුවට මගේ දරුවට ඒ දේ වෙනවමයි. මේවට විරුද්දව අපි facebook එකේ එළකිරියේ මොනවා හරි කිව්වොත් අපි ජාතිවාදියෝ ආගම්වදියෝ. කමක් නෑ අපි බලන් ඉමු. ඉන්න බැරි තැනක් අවොත් හම්බයෙක් අතින් මැරෙනවට වැඩ දිවි නහගන්න එක සැපයි.