මගෙ හිර වෙලා තියනවා බන් මෙච්චර.. ගන්න විදියක් නැ.. rate එක පාඩුයි.. හිතන් ඉන්නෙ next month Germany යන්න. එහෙම උනොත් එහෙදි euro වලින් ගන්නව..payoneer enne lankawe rate ekada? payoneer ekak thiyenawa ATM eka lagata yanna 10km wage yanna wenawa![]()
මගෙ හිර වෙලා තියනවා බන් මෙච්චර.. ගන්න විදියක් නැ.. rate එක පාඩුයි.. හිතන් ඉන්නෙ next month Germany යන්න. එහෙම උනොත් එහෙදි euro වලින් ගන්නව..payoneer enne lankawe rate ekada? payoneer ekak thiyenawa ATM eka lagata yanna 10km wage yanna wenawa![]()
ow..natnam un mata eka nikan ne karala dila tiynnne..
habai mehemai..un kuliyak ganne na kiwwata unge gold walata unge kuliya add karala thama ganan kiyanawa atte![]()

මගෙ හිර වෙලා තියනවා බන් මෙච්චර.. ගන්න විදියක් නැ.. rate එක පාඩුයි.. හිතන් ඉන්නෙ next month Germany යන්න. එහෙම උනොත් එහෙදි euro වලින් ගන්නව..
![]()

kohoma kalath 10%k yanawane ban.. eka nisa mama ena ena eka load karanawa paypal eken manually.Uba auto load wenna daladha bun thiyenne? $5 padui ne machan load karanna? mama nam 2 days option eka thama hamadhama thoranne![]()
kohoma kalath 10%k yanawane ban.. eka nisa mama ena ena eka load karanawa paypal eken manually.
හදිස්සි වෙන්න එපා.. තියන සල්ලියකින් අරගන්න.. බැන්ක් ලොන් දාලා එහෙම ගන්න යන්න එපා මචන්.. ඉස්සරහට තව අඩු වෙන්න පුලුවන්. LKR-USD ඊලග මාසෙ වෙනකොට 115ට එයි කියලා තමා හිතන්නෙ..

Gannavana ganna lesima vidiya Colombo Hetiveediya.....


