රත‍්‍රන් මිල බැහැල තියෙන්නේ Gold Price

Screw SL

Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    payoneer enne lankawe rate ekada? payoneer ekak thiyenawa ATM eka lagata yanna 10km wage yanna wenawa :P
    මගෙ හිර වෙලා තියනවා බන් මෙච්චර.. ගන්න විදියක් නැ.. rate එක පාඩුයි.. හිතන් ඉන්නෙ next month Germany යන්න. එහෙම උනොත් එහෙදි euro වලින් ගන්නව..

    4VDg3u.jpg
     

    Zuen

    Member
    Mar 27, 2013
    669
    43
    0
    Solar Powered
    ow..natnam un mata eka nikan ne karala dila tiynnne..:P
    habai mehemai..un kuliyak ganne na kiwwata unge gold walata unge kuliya add karala thama ganan kiyanawa atte;)

    Tamil kadawal wala ehema naha, un unge profit eken thama kuliya adu karanne. Apita paduwak naha. Ekai godak aya tamil kadawal walata yanne. Kohen gaththath ithin bank ekakin check karanna ona :)
     

    Zuen

    Member
    Mar 27, 2013
    669
    43
    0
    Solar Powered
    මගෙ හිර වෙලා තියනවා බන් මෙච්චර.. ගන්න විදියක් නැ.. rate එක පාඩුයි.. හිතන් ඉන්නෙ next month Germany යන්න. එහෙම උනොත් එහෙදි euro වලින් ගන්නව..

    4VDg3u.jpg

    Uba auto load wenna daladha bun thiyenne? $5 padui ne machan load karanna? mama nam 2 days option eka thama hamadhama thoranne :P
     

    thelaa rox

    Well-known member
  • Feb 23, 2009
    15,405
    431
    83
    37
    lonley planet
    News from the gold market is that the prices may further drop an ounce is currently trading at 1246 USD may drop down to 1200 level in near future it it breaks that level then there are predictions that it may touch the 1180 USD level and 1000 level. Main reason is that the stocks are doing reportedly well at the moment some historical levels has been refreshed in the share markets so the cash flow will be directed to shares rather than commodities such as gold, silver and oil.
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    හදිස්සි වෙන්න එපා.. තියන සල්ලියකින් අරගන්න.. බැන්ක් ලොන් දාලා එහෙම ගන්න යන්න එපා මචන්.. ඉස්සරහට තව අඩු වෙන්න පුලුවන්. LKR-USD ඊලග මාසෙ වෙනකොට 115ට එයි කියලා තමා හිතන්නෙ..

    එ් මාෙකාෙ එහෙම වෙන්නෙ? :growl: