රත‍්‍රන් සමාර්ට් වීම......කියවපල්ලා.....

gpnuwan

Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    රත‍්‍රන් සමාර්ට් වීම......කියවපල්ලා.....

    කෙටියෙන්ම කියන්නං කියන්න ගියොත් ලොකු කතාවක් තියෙනව.... මන් දන්න ජුවලරි කඩයක් තියෙනව ඇවරිවත්තේ........කඩේ අයති පොර ටිකක් දන්නව... මේ ලගදි මිනිහ මන් එක්ක කියනව මෙයිට අවුරුදු 10 කට විතර ඉස්සර සෝන් එකේ අය පඩි ගන්න දවසට මිනිහට කල්ල මරේලු. මොකද වැඩි හිරියක් කෙල්ලෝ ඒ දවස්වලට කීයක් හරි ඉතුරු කරල රත‍්‍රන් බඩු ගන්න තමාලු උනන්දු වුනේ. ඒ දවස්වල හොද සේල් එකක් තිබුනලු මිනිහට. ඒකට දැන් .... පොර එතනම් ඉස්සර තියෙන් දුරකථන අලවි සැල පෙන්නල කියනව දැන් මට එකෙක් නෑ රත‍්‍රන් විකුණගන්න ඒත් අර කඩේ ලක්‍ෂ ගන්න වල දුරකථන තමා විකුන්නනේ...

    ඉස්සර ළමයින්ට තිබුන ඉතුරු කිරීමේ ආශාව දැන් නැත්තටම නැතිවෙලා... අලුතෙන් එන ළමයින් පලමු මාසෙන්ම පඩිය අරන් ගෙදර යනවලු උන්ට අවශ්‍යතාවය තියෙන්නේ පොන් එකක් ගන්න විතරලු. ඊටපස්සේ දේ ගැන් වැඩක් නෑහැලු....

    හිතන්න යමක් ......
     

    cristianoragz

    Active member
  • Jan 12, 2014
    846
    85
    28
    හඳේ
    thane hatiyata ane gahanna ona... market eka illana deyi denna ona ban apita ona de nemai. ( minissu moda una kiyala apita karanna deyak ne kiwwata ahanne ne ban, hithalama hadenna onaa)
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    මන්නම් මචන් මගේ පලවෙනි පඩි තුනෙන් එකතු කරල අම්මට අරන් දුන්න වටින මාලයකුයි ඒකට ලස්සන පෙන්ඩන්ට් එකෙකුයි.මොකද අපේ අම්ම මටයි මල්ලිටයි උගන්නන්න එයගෙ තිබුන රත්තරන් බඩු ගොඩක් නැතිකරගත්ත :(
     

    1sam

    Well-known member
  • Mar 25, 2016
    2,649
    5,729
    113
    කෙටියෙන්ම කියන්නං කියන්න ගියොත් ලොකු කතාවක් තියෙනව.... මන් දන්න ජුවලරි කඩයක් තියෙනව ඇවරිවත්තේ........කඩේ අයති පොර ටිකක් දන්නව... මේ ලගදි මිනිහ මන් එක්ක කියනව මෙයිට අවුරුදු 10 කට විතර ඉස්සර සෝන් එකේ අය පඩි ගන්න දවසට මිනිහට කල්ල මරේලු. මොකද වැඩි හිරියක් කෙල්ලෝ ඒ දවස්වලට කීයක් හරි ඉතුරු කරල රත‍්‍රන් බඩු ගන්න තමාලු උනන්දු වුනේ. ඒ දවස්වල හොද සේල් එකක් තිබුනලු මිනිහට. ඒකට දැන් .... පොර එතනම් ඉස්සර තියෙන් දුරකථන අලවි සැල පෙන්නල කියනව දැන් මට එකෙක් නෑ රත‍්‍රන් විකුණගන්න ඒත් අර කඩේ ලක්‍ෂ ගන්න වල දුරකථන තමා විකුන්නනේ...

    ඉස්සර ළමයින්ට තිබුන ඉතුරු කිරීමේ ආශාව දැන් නැත්තටම නැතිවෙලා... අලුතෙන් එන ළමයින් පලමු මාසෙන්ම පඩිය අරන් ගෙදර යනවලු උන්ට අවශ්‍යතාවය තියෙන්නේ පොන් එකක් ගන්න විතරලු. ඊටපස්සේ දේ ගැන් වැඩක් නෑහැලු....

    හිතන්න යමක් ......

    Yes , They are not foolish like before. Buy a gold jewellery for Rs 1000, and few months later find out it actually worth only 500
     

    sha34

    Well-known member
  • Apr 11, 2015
    871
    895
    113
    මන්නම් මචන් මගේ පලවෙනි පඩි තුනෙන් එකතු කරල අම්මට අරන් දුන්න වටින මාලයකුයි ඒකට ලස්සන පෙන්ඩන්ට් එකෙකුයි.මොකද අපේ අම්ම මටයි මල්ලිටයි උගන්නන්න එයගෙ තිබුන රත්තරන් බඩු ගොඩක් නැතිකරගත්ත :(
    puthek hetiyata ubata karanna puluwan de karapu eka watinwa:):)
     

    Nirmal1991

    Member
    Nov 4, 2012
    2,004
    177
    0
    Yes , They are not foolish like before. Buy a gold jewellery for Rs 1000, and few months later find out it actually worth only 500

    True story. Den kale raththaran badu aragena thenakata dagenayanna puluwanda? Koi wele kawuru kadan yaida danne na. Salli ithuru karanna one nan Bank eke danawane.
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    ow ban dan podi eka pawa tiyan innawa.eth mama nam owata asawak neha.mage nokia 1280 mage weda tikata onawatath wada athi
     

    DooA

    Well-known member
  • Jun 22, 2011
    5,202
    773
    113
    ආගිය අතක් නැත
    ow ban dan podi eka pawa tiyan innawa.eth mama nam owata asawak neha.mage nokia 1280 mage weda tikata onawatath wada athi

    අසාවට ගන්න එක වෙනම කතාවක්. ඒ ත් හදිස්සියකට පාරේ යනගමන් email එකක්වත් බලාගන්න ස්මාර්ට් කට්ටක් එපයි