රන්ජන්ගේ කතාව - අපි නොලිමිට් යනවා , කන්නේ ගි&a

ruchchaxD

Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    රන්ජන්ගේ කතාව - අපි නොලිමිට් යනවා , කන්නේ ගි&a

    මුගෙ කතාව ඇත්ත බං. මටත් මාරම දුකයි. අපි මුන්ව විශ්වාස කලා වැඩි

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: DangerMan119

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Mokatada bn oya sudu adum? :oo:

    FB_IMG_1556531710340.jpg
     
    Last edited:

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    Moo dan labbak kathaa karanawa. Sinhala minissu kata kadenakan owa kiwwa. Gonja Athulu goo en pee eke poonayo jathiwaadiya awissenawa kiyala banna. Dan ithin tho makabaviyan ponnaya
     

    ranilplus

    Active member
  • Nov 26, 2008
    544
    47
    28
    Athugalpura
    ගොන්ජව නැවත මිගමු පැත්තේ ජනතාව නැවත පාර්ලිමේන්තු යවන්නේ නැතිවෙයි කියල බයට මේ.
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ochchara kiayawala wadakn nane. muth me lakunu daganna yanwa .lakunu watenna nam ara ISIs un tiyan inna jvp unwa one shot wage ghin iwara karanna one :yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ආගමක් දහමක් දරුවෙක් මල්ලෙක් නැති මේ වගේ උන්ගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ:no:
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    ආගමක් දහමක් දරුවෙක් මල්ලෙක් නැති මේ වගේ උන්ගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ:no:

    Kiyana kena wedagath ne mcn, mn kiwwe u kiyana de gena :( Mn danna Muslim eun innawa bn den un ekkat katha kranna mokadda wage. Office eke training apu Muslim kellek innawa aki mara widiyata set una... ado awa matak weddi den pattama upset bn