රන්ජන්ගේ කතාව - අපි නොලිමිට් යනවා , කන්නේ ගි&a

Silly point

Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    Kiyana kena wedagath ne mcn, mn kiwwe u kiyana de gena :( Mn danna Muslim eun innawa bn den un ekkat katha kranna mokadda wage. Office eke training apu Muslim kellek innawa aki mara widiyata set una... ado awa matak weddi den pattama upset bn

    eka hari ban mageth podi kale scl eke hodama yaluwa muslim. gedara pawa yanawa. demawpiyo unath thamangema lamayata wage salakanawa. e wage aya gana neme me kiyanne. passedi wenama racism muslim culture ekak hadenawa. me case eka darunui ban. Al-takiya kiyanne okata thama. hoda muna pennuwata yatin gema.
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    eka hari ban mageth podi kale scl eke hodama yaluwa muslim. gedara pawa yanawa. demawpiyo unath thamangema lamayata wage salakanawa. e wage aya gana neme me kiyanne. passedi wenama racism muslim culture ekak hadenawa. me case eka darunui ban. Al-takiya kiyanne okata thama. hoda muna pennuwata yatin gema.

    :yes::yes::yes: