Kiyana kena wedagath ne mcn, mn kiwwe u kiyana de genaMn danna Muslim eun innawa bn den un ekkat katha kranna mokadda wage. Office eke training apu Muslim kellek innawa aki mara widiyata set una... ado awa matak weddi den pattama upset bn
eka hari ban mageth podi kale scl eke hodama yaluwa muslim. gedara pawa yanawa. demawpiyo unath thamangema lamayata wage salakanawa. e wage aya gana neme me kiyanne. passedi wenama racism muslim culture ekak hadenawa. me case eka darunui ban. Al-takiya kiyanne okata thama. hoda muna pennuwata yatin gema.
Mn danna Muslim eun innawa bn den un ekkat katha kranna mokadda wage. Office eke training apu Muslim kellek innawa aki mara widiyata set una... ado awa matak weddi den pattama upset bn
