රන් පදක්කම 🏅 ගෙනා සෆියාට අන්තවාදීන්ගෙන් ප්‍රහාර 🏃🏼‍♀️

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    Kawda mey? Muslim Da? Ehenam Sinhala Baudda Un Kiyanwa Wage Meki Gaawath Ganda Athi..
    Ai Mey nahayen Andanne? Monawa Welaa da? Indahan mama balala Adahasa Kiyannam..

    (HARI ONNA MAMA VIDEO EKA BALANNA GATHTHA.. video eka balala Aka gana Mage Adahasa pahalin..)

    Monawada mey Ara Meet Ekata Kalin Palli Yanwaa Kiyanne?
    Muslim Gahanu Palli Yanne naha Neyda My Dear Bujjist Prens?


    Eyalata Yanna baha Kiyala Dasa Athey Berihandanawa neyda Ubala My Dear Bjjist prens?


    Thaaththa Thambiyek Da? Ai A thambiya Coach la Gawata Genichcha ma Sinhala Coachla baaragaththey Naha Kiyanne Ai A? Moko Case Eka? Ha Prens? Aney A Ai Kiyanna...

    Monawada Mey Kolamba yaddi KateyTa Salli Daana kathawa? Eya Anagathaya wenuwen Ithuru Karana Kellek Da? A ka Ai Mey Palli yana kathawak Ekka Kiyanne?


    Mokadda Ara Voice Cut Ekak Notheyrena wayase Kiwwa Kiyanne? Ara Palleha Daala thiyena Video Eke thiyena Eka Da? Aka Eya kiwwa kiyala danne mama dan A Video eka baluwata passe Muslim Ekek Newei Neyda A Voice Cut Eka Aran thiyenne?


    A wagema A ka Cut karala Daala thiyenneth Muslim ekek ge Page Ekaka Newei Neyda? "Voice Cut Ekey Chootima Kallak Aran EYALAA viral kalaa.." Kiyana Eke Kawda A Eyaala Kiyanne? Interview Karapu Aya Da? Aka News Ekak Widiyata Kawruhari shere karapu ayada kiyala mama Dan hewwa...
    Social media Eka Puraawatama Thiyenne Sinhala Bahujja Bros Laa Sis laa Ambaneka A Video Eka share karagena "Menna mehemai Inna Oney.. "Sampradaya Kaduwa Chooti Muslim Kella" Kiyakiyaa Share karala thiyenawa Dakka..

    A Ayada Mey Kella Kiyana EYAALAA ??

    Palleha Clip Eka Share karala thiyenneth Waruna Senavirathna kiyana kenek... U nam Muslim newei..


    Anika Kawda Ban A Kella Kiyana "Samahara Aya Innawa mada gannaa balagena Inna.." Kiyala Kiyanne? Ai Sinhala Brolaa Mey Video Eka Share kara kara Muslim Unta Ambaneka Madak gahala wage Dakka Mey Dan hoyaddi... Sampradaaya Kadaa Binda Daapu Muslin Kella kiyakiyaa.. Ai Ehema Ubala Mey Kellage Video Eka Use Kaley Muslim Unta Mada gahanna..? Akanam Kari wadey Ha Ubala Kaley... Ubalata Athal Muslim Unta Redei Kiyala Shara karanna Gihilla wechcha Deyak..

    Anika A Kella Kiyanwa mama Witharak newei "KAWRU udata aawath A Ayata Mada Gahanna balan innawa.." Kiyalaa. Kawda A Kawru Kiyanne? Mokada Kawru Kiyala Kiwwoth Jaathiyak Aagamak Sthriee Purusha bawayak Nahane.. Ehenam Meyka Loku Set Ekak Poduwe Karana ekak wenna Oney.. Onama Field Ekaka Ekek ta madagahana ekak gana wenna athi kiyanwa aththey..

    Anith Eka A mada Gahana Aya Muslim Aya newei kiyala Oppu wenawa A Kella Eta passe Kiyannne "Ehema Karanne Maath Ekka tharahatawath.. Mage Palliya ekka tharahatawath newei kiyala hithanwaa.." Kiyala.. So A Kiyanne Muslim un Kohomath palliya ekka tharahakata mokuth karanna yanne nahane... Ehenam Mey Wena Aagamaka Ewun gana Wenna athi kiyanawa aththey...

    Anika machan matha notheyrunu haa Matha Hoya ganna Bari unu Deyak thamai Mey Kella "Mage Aagamata mama Godak Garu Karanwaa.." Kiyala Kiyana Ekata mama hoyala baluwa Ehema Loku Gawrawayak Aran deepu Awasthawak Thiyenawa Da kiyalaa.. mata labune naha ara Sampradaaya Kadapu Punchi Sinhala Kella Kiyana Vide oeka Witharai Net Eka Purawata Thiyenne... Pls Godak Garu karapu Awasthawak Thiyenawanam Mata Kiyanna Pls Ah..

    Vide oEke Anthima Kotase Kiyanwa Eya Muslim Kiyalaa.. (Ethakan mama Danne naha Muslim Kiyalaa Hariyatama A Kellama Kiyanakan..)Eta passe Eya kiyanwa Sinhala Demala Aagamwala Lamai Ekka Ekata Ekamuthwa Wada kalaakiyalaa... Mata Notheyruney Meyke Sinhala Demala kiyanne Basha Dekak Neyda? Mehema Waradiyata Kiyanne wayasin Adui Thawama Podi Nisaa theyrumak Nathiwa Wenna Puluwan Kiyala Hithanna Puluwan.. Akata Awlak Naha..
    Namuth Aaye Thawa Tika Kaalekin Mey Vide oEke Kiyapuwa Mama Kiwwe Nodanuwarthwa Notheyrena kaale kiyala Thawa Vide oekak aawe nathnam Hondai...



    Saaranshe Mechcharai..

    Meki Nahayen Andanne Aki Notheyrum kamin- harihati nodanuwathwa- 2019di Sinhala Ekekta Voice Cut Ekak Deela A kellage Andum Hari naha Awa Andinna Eka ho mehema wada karanna epa kiyala.. Namuth Thamange Muslim thaththa ge aasawata Athlatic karanna Giyama baudda School eken Aragena Naha Kapilla Daalaa.. (As per the 2nd Video clip) passe thambiyage Uwamanawata kohoma hari Aragena.. Muladi Coaching karala thiyenne Ara thaaththa Kiyana"Thambiya" thaniyama.. Yamkisi Durakata Hadunata Passe Sinhala Coach kenek Aran Choing walata..

    Kella Upset Wela Thiyenne Ara Video Eke Chooti Kotasa Kapala Aran (Sampradaya Bainda Damoo Punchi Muslim Kella) Viral Karapu Un Ekka... Akai Aki Kiyanne Eyalaa A Vide oEke Chooti kotasak Aran Viral Kala kiyala.. palliyen ho muslim un Palliyata nodanuwathwa banina ekak aran viral karanna yanne naha kiyana eka theyrenawane.. Ada mey kiyana eka Thawa Tika kaalekin Aayeth mama Eda kiwwe Nodanuwathwa kiyala Kiyai do kiyala mata hithenawa..



    Mage Personal Adahasa...

    Yo kelle... Uba Ona Reddak Karaganin.. Mata wadak naha.. Mama Oya Sports Balanna Kamathi naha.. Mama Business karana ekek.. Mage Ekama Vinode Elakiri Ena Eka.. Echcharai..
    Uba Ara Kateyta Saalli Daala yana kathawa Islam Aagamata Sambanda Karala Kiyanwa nam witharak Deyak Kiyannam...
    Aka Islam Kiyala Kiyanwa Nam Ubata Ubey PinKatey Pihitai..Mata nam Kandy Kiwwoth Muslim unwa pawa mama waira karanwa... Ehew Dasa Kariyo Ehe Inneyma..
    So mata Uba Kandy nam Mama Harilawath balanne naha Ube Diha...
    A' Mey Aagamika Reddawal nisa newei... mata Kari Kandy Pakayo Payenna Bari Nisa

    නොදකින් කැරි තම්බිය ඊය :eek:
     
    • Haha
    Reactions: Amith0424

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    Ai Pako Eeya Kiwwe? Uba mama Liyapu Eka Kiyewwa Da Nahane... Ube Ammata Hukawa Ganne nathiwa Mulin Kiyawapan Wal Wesige Putho..
    සිංහහල උන්ට පිස්සු බන්.තම්බි ෆෝම් කරනව.

    ගාබේජ් බෑග් දාගෙන ඉන්න කැමති උන්ව ෆෝම් කරනවට හොඳ වැඩේ.

    උන්ට කුනුහරපෙන් බනින්න ඕනෙ.උඹ හරි නාන :yes:
     
    • Haha
    Reactions: Amith0424

    Chamithacc

    Well-known member
  • May 10, 2023
    2,531
    2,733
    113



    👆 මේකෙ කමෙන්ට් වල ඉන්නවා අන්තවාදීන්ටික.

    වමනේ යන්න ආවා බන් මෙකුන් එක්ක නේ අපි ඉන්නේ කියලා හිතුනාම.

    ඊළඟට බොම්බේ පුපුරගන්න උත්සාහ කරන එකත් ආණ්ඩුවට මෙතනින් හියා ගන්න පුළුවන්.

    ජනගහයන වැඩි වෙලා රටේ පාලනය මේ යක්කු අතට ගියොත් අනෙක් ජාතීන් මේ විදින නිදහස නම් කියකටවත් විදින්න ලැබෙන්නේ නැහැ.

    Ehenam Hukaganin
    ඇයි බං උබලා ඔච්චර අතන්වාදි.


    උබලට ලංකාවේ නෙමේ හැම රටකම මිනිස්සු උබලා එක්ක වලියට යන්නේ ඇයි කියලා නිකමට හිතලා බැලුවාද ඒ
    ------ Post added on Nov 16, 2025 at 7:19 PM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,031
    2
    15,775
    113
    Kawda mey? Muslim Da? Ehenam Sinhala Baudda Un Kiyanwa Wage Meki Gaawath Ganda Athi..
    Ai Mey nahayen Andanne? Monawa Welaa da? Indahan mama balala Adahasa Kiyannam..

    සිංග්ලිස් කියවන්ඩ අමාරු උන්ට Claude දැම්මා ඉඳා.

    කවුද මේ? මුස්ලිම් ද? එහෙනම් සිංහල බෞද්ධ උන් කියනවා වගේ මේකි ගාවත් ගඳ ඇති..
    ඇයි මේ නහයෙන් අඬන්නේ? මොනවා වෙලා ද? ඉඳහන් මම බලලා අදහස කියන්නම්..
    (හරි ඔන්න මම වීඩියෝ එක බලන්න ගත්තා.. වීඩියෝ එක බලලා ඒක ගැන මගේ අදහස පහළින්..)
    මොනවද මේ අර මීට් එකට කලින් පල්ලි යනවා කියන්නේ?
    මුස්ලිම් ගෑණු පල්ලි යන්නේ නැහැ නේද මයි ඩියර් බුජ්ජිස්ට් ෆ්‍රෙන්ස්?
    එයාලට යන්න බැහැ කියලා දස අතේ බෙරිහන්දෙනවා නේද උඹලා මයි ඩියර් බුජ්ජිස්ට් ෆ්‍රෙන්ස්?
    තාත්තා තම්බියෙක් ද? ඇයි ඒ තම්බියා කෝච්ලා ගාවට ගෙනිච්චම සිංහල කෝච්ලා භාරගත්තේ නැහැ කියන්නේ ඇයි ඒ? මොකෝ කේස් එක? හා ෆ්‍රෙන්ස්? අනේ ඒ ඇයි කියන්න...
    මොනවද මේ කොළඹ යද්දි කටේට සල්ලි දාන කතාව? එයා අනාගතය වෙනුවෙන් ඉතුරු කරන කෙල්ලෙක් ද? ඒක ඇයි මේ පල්ලි යන කතාවක් එක්ක කියන්නේ?
    මොකක්ද අර වොයිස් කට් එකක් නොතේරෙන වයසේ කිව්වා කියන්නේ? අර පල්ලෙහා දාලා තියෙන වීඩියෝ එකේ තියෙන එක ද? ඒක එයා කිව්වා කියලා දන්නේ මම දැන් ඒ වීඩියෝ එක බැලුවට පස්සේ. මුස්ලිම් එකෙක් නෙවෙයි නේද ඒ වොයිස් කට් එක අරන් තියෙන්නේ?
    ඒ වගේම ඒක කට් කරලා දාලා තියෙන්නෙත් මුස්ලිම් එකෙක්ගේ පේජ් එකක නෙවෙයි නේද? "වොයිස් කට් එකේ චූටිම කෑල්ලක් අරන් එයාලා වයිරල් කළා.." කියන එකේ කවුද ඒ එයාලා කියන්නේ? ඉන්ටර්වීව් කරපු අය ද? ඒක නිවුස් එකක් විදියට කවුරුහරි ෂෙයාර් කරපු අයද කියලා මම දැන් හෙව්වා...
    සෝෂල් මීඩියා එක පුරාවටම තියෙන්නේ සිංහල බහුජ්ජ බ්‍රෝස්ලා සිස්ලා අම්බානෙක ඒ වීඩියෝ එක ෂෙයාර් කරගෙන "මෙන්න මෙහෙමයි ඉන්න ඕනේ.. "සම්ප්‍රදාය කඩුවා චූටි මුස්ලිම් කෙල්ල" කියාකියා ෂෙයාර් කරලා තියෙනවා දැක්කා..
    ඒ අයද මේ කෙල්ල කියන එයාලා ??
    පල්ලෙහා ක්ලිප් එක ෂෙයාර් කරලා තියෙන්නෙත් Waruna Senavirathna කියන කෙනෙක්... ඌ නම් මුස්ලිම් නෙවෙයි..
    අනික කවුද බං ඒ කෙල්ල කියන "සමහර අය ඉන්නවා මඩ ගහන්න බලාගෙන ඉන්න.." කියලා කියන්නේ? ඇයි සිංහල බ්‍රෝලා මේ වීඩියෝ එක ෂෙයාර් කර කර මුස්ලිම් උන්ට අම්බානෙක මඩක් ගහලා වගේ දැක්කා මේ දැන් හොයද්දි... සම්ප්‍රදාය කඩා බිඳ දාපු මුස්ලිම් කෙල්ල කියාකියා.. ඇයි එහෙම උඹලා මේ කෙල්ලගේ වීඩියෝ එක යූස් කළේ මුස්ලිම් උන්ට මඩ ගහන්න..? ඒකනම් කරි වැඩේ හා උඹලා කළේ... උඹලට ආතල් මුස්ලිම් උන්ට රෙදෙයි කියලා ෂෙයාර් කරන්න ගිහිල්ලා වෙච්ච දෙයක්..
    අනික ඒ කෙල්ල කියනවා මම විතරක් නෙවෙයි "කවුරු උඩට ආවත් ඒ අයට මඩ ගහන්න බලන් ඉන්නවා.." කියලා. කවුද ඒ කවුරු කියන්නේ? මොකද කවුරු කියලා කිව්වොත් ජාතියක් ආගමක් ස්ත්‍රී පුරුෂ භාවයක් නැහැනේ.. එහෙනම් මේක ලොකු සෙට් එකක් පොදුවේ කරන එකක් වෙන්න ඕනේ.. ඕනම ෆීල්ඩ් එකක එකෙක්ට මඩගහන එකක් ගැන වෙන්න ඇති කියනවා ඇත්තේ..
    අනිත් එක ඒ මඩ ගහන අය මුස්ලිම් අය නෙවෙයි කියලා ඔප්පු වෙනවා ඒ කෙල්ල ඊට පස්සේ කියන්නේ "එහෙම කරන්නේ මාත් එක්ක තරහටවත්.. මගේ පල්ලිය එක්ක තරහටවත් නෙවෙයි කියලා හිතනවා.." කියලා.. සෝ ඒ කියන්නේ මුස්ලිම් උන් කොහොමත් පල්ලිය එක්ක තරහකට මොකුත් කරන්න යන්නේ නැහැනේ... එහෙනම් මේ වෙන ආගමක එවුන් ගැන වෙන්න ඇති කියනවා ඇත්තේ...
    අනික මචන් මට නොතේරුණු හා මට හොයා ගන්න බැරි වුණු දෙයක් තමයි මේ කෙල්ල "මගේ ආගමට මම ගොඩක් ගරු කරනවා.." කියලා කියන එකට මම හොයලා බැලුවා එහෙම ලොකු ගෞරවයක් අරන් දීපු අවස්ථාවක් තියෙනවා ද කියලා.. මට ලැබුණේ නැහැ අර සම්ප්‍රදාය කඩපු පුංචි සිංහල කෙල්ල කියන වීඩියෝ එක විතරයි නෙට් එක පුරාවට තියෙන්නේ... ප්ලීස් ගොඩක් ගරු කරපු අවස්ථාවක් තියෙනවානම් මට කියන්න ප්ලීස් ආ..
    වීඩියෝ එකේ අන්තිම කොටසේ කියනවා එයා මුස්ලිම් කියලා.. (ඒකකන් මම දන්නේ නැහැ මුස්ලිම් කියලා හරියටම ඒ කෙල්ලම කියනකන්..) ඊට පස්සේ එයා කියනවා සිංහල දමිළ ආගම්වල ළමයි එක්ක එකට එකමුතුව වැඩ කළා කියලා... මට නොතේරුණේ මේකේ සිංහල දමිළ කියන්නේ භාෂා දෙකක් නේද? මෙහෙම වැරදියට කියන්නේ වයසින් අඩුයි තවම පොඩි නිසා තේරුමක් නැතිව වෙන්න පුළුවන් කියලා හිතන්න පුළුවන්.. ඒකට අවුලක් නැහැ..
    නමුත් ආයේ තව ටික කාලෙකින් මේ වීඩියෝ එකේ කියපුවා මම කිව්වේ නොදැනුවත්ව නොතේරෙන කාලේ කියලා තව වීඩියෝ එකක් ආවේ නැත්නම් හොඳයි...
    සාරාංශය මෙච්චරයි..
    මේකි නහයෙන් අඬන්නේ ඒකි නොතේරුම් කමින්- හරිහැටි නොදැනුවත්ව- 2019දී සිංහල එකෙක්ට වොයිස් කට් එකක් දීලා ඒ කෙල්ලගේ ඇඳුම් හරි නැහැ ඒවා අඳින්න එක හෝ මෙහෙම වැඩ කරන්න එපා කියලා.. නමුත් තමන්ගේ මුස්ලිම් තාත්තාගේ ආසාවට ඇත්ලටික් කරන්න ගියාම බෞද්ධ ස්කූල් එකෙන් අරගෙන නැහැ කපිල්ල දාලා.. (As per the 2nd Video clip) පස්සේ තම්බියගේ උවමනාවට කොහොමහරි අරගෙන.. මුලදී කෝචින් කරලා තියෙන්නේ අර තාත්තා කියන "තම්බියා" තනියම.. යම්කිසි දුරකට හැදුණට පස්සේ සිංහල කෝච් කෙනෙක් අරන් කෝචින් වලට..
    කෙල්ල අප්සට් වෙලා තියෙන්නේ අර වීඩියෝ එකේ චූටි කොටස කපලා අරන් (සම්ප්‍රදාය බිඳ දැමූ පුංචි මුස්ලිම් කෙල්ල) වයිරල් කරපු උන් එක්ක... ඒකයි ඒකි කියන්නේ එයාලා ඒ වීඩියෝ එකේ චූටි කොටසක් අරන් වයිරල් කළා කියලා.. පල්ලියෙන් හෝ මුස්ලිම් උන් පල්ලියට නොදැනුවත්ව බනින එකක් අරන් වයිරල් කරන්න යන්නේ නැහැ කියන එක තේරෙනවනේ.. අද මේ කියන එක තව ටික කාලෙකින් ආයෙත් මම එදා කිව්වේ නොදැනුවත්ව කියලා කියයි දෝ කියලා මට හිතෙනවා..
    මගේ පර්සනල් අදහස...
    යෝ කෙල්ලේ... උඹ ඕන රෙද්දක් කරගනින්.. මට වැඩක් නැහැ.. මම ඔය ස්පෝර්ට්ස් බලන්න කැමති නැහැ.. මම බිස්නස් කරන එකෙක්.. මගේ එකම විනෝදේ එළකිරි එන එක.. එච්චරයි..
    උඹ අර කටේට සල්ලි දාලා යන කතාව ඉස්ලාම් ආගමට සම්බන්ධ කරලා කියනවා නම් විතරක් දෙයක් කියන්නම්...
    ඒක ඉස්ලාම් කියලා කියනවා නම් උඹට උඹේ පිංකටේ පිහිටයි.. මට නම් කෑන්ඩි කිව්වොත් මුස්ලිම් උන්ව පවා මම වෛර කරනවා... එහෙව් දස කරියෝ එහේ ඉන්නේම..
    සෝ මට උඹ කෑන්ඩි නම් මම හැරිලාවත් බලන්නේ නැහැ උඹේ දිහා...
    ඒ මේ ආගමික රෙද්දවල් නිසා නෙවෙයි... මට කරි කෑන්ඩි පකයෝ පේන්න බැරි නිසා
     
    • Like
    Reactions: Al Baik

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    Ehenam Hukaganin
    සිංහහල උන්ට පිස්සු බන්.තම්බි ෆෝම් කරනව.

    ගාබේජ් බෑග් දාගෙන ඉන්න කැමති උන්ව ෆෝම් කරනවට හොඳ වැඩේ.

    උන්ට කුනුහරපෙන් බනින්න ඕනෙ.උඹ හරි නාන :yes:
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,490
    113
    Puluwannam Mama ahana Deyta Uththara Deepan ake...
    හෑලි ලියන්න කලින් ගිහින් බලපන් Akurana Force FB පේජ් එකේ තම්බියෝ ඒ කෙල්ලට කියලා තියෙන දේවල්. තෝ තමයි මේ ෆෝරම් එකේ ඉන්න අත්වාදිම තිරිසණා. Paedophilia සාධාරණිකරනය කරපු එකාගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ. තොපි මහ ජාතිය වෙලා හිටියනම් අද අර කෙල්ලට ගල් ගහලා මරලා දාලා.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    හෑලි ලියන්න කලින් ගිහින් බලපන් Akurana Force FB පේජ් එකේ තම්බියෝ ඒ කෙල්ලට කියලා තියෙන දේවල්. තෝ තමයි මේ ෆෝරම් එකේ ඉන්න අත්වාදිම තිරිසණා. Paedophilia සාධාරණිකරනය කරපු එකාගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ. තොපි මහ ජාතිය වෙලා හිටියනම් අද අර කෙල්ලට ගල් ගහලා මරලා දාලා.
    Mage Anthawadi Adahasak Kiyahan Balanna Ballo?
    Ubala Mata Banina Ekata mama Harawala Return Banina Eka Da Anthawadi Ah ballo?
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,755
    113
    Mage Anthawadi Adahasak Kiyahan Balanna Ballo?
    Ubala Mata Banina Ekata mama Harawala Return Banina Eka Da Anthawadi Ah ballo?
    ඇයි බන් උබල හරක්ට ඔච්චර පෙරේත? :unsure:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,067
    113
    සේදවත්ත
    අල් හම්දුල් අල්ලා අල් හම්දුල් අල්ලා
    ලිසින් ලිස්ටින් ටුටේ වී ගොන ස්මෑශ් යුර් ගර්ල් - එක්සත් මුස්ලිම් සංසදය ☝️
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    ඇයි බන් උබල හරක්ට ඔච්චර පෙරේත? :unsure:
    Ai Ubala uurata Echchara Peretha..
    Api Peretha Kiyala Penna ganna awasthawak kiyahan balanna.. Ubalan mMaru Maru Bite Ekata maru Gaga Inne Ubalaa..Api newei
    Api Paaduwe kaala Inne Aka Uluppala Penna Penna Inne Ubala.


    හෑලි ලියන්න කලින් ගිහින් බලපන් Akurana Force FB පේජ් එකේ තම්බියෝ ඒ කෙල්ලට කියලා තියෙන දේවල්. තෝ තමයි මේ ෆෝරම් එකේ ඉන්න අත්වාදිම තිරිසණා. Paedophilia සාධාරණිකරනය කරපු එකාගෙන් මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ. තොපි මහ ජාතිය වෙලා හිටියනම් අද අර කෙල්ලට ගල් ගහලා මරලා දාලා.
    Mata Eka kEkaage Page Walata Gihilla ake Dana Dana Comment Bala bala Inna baha,....Uba One nam Awa balapan.....
    Mama Awata Hilw Wennath Ekka Saadula kollo gahana Awa Dasasil mathawo Wate Yana Awa gana hoya hoya innam...
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,755
    113
    Ai Ubala uurata Echchara Peretha..
    Api Peretha Kiyala Penna ganna awasthawak kiyahan balanna.. Ubalan mMaru Maru Bite Ekata maru Gaga Inne Ubalaa..Api newei
    Api Paaduwe kaala Inne Aka Uluppala Penna Penna Inne Ubala.
    ඒ කතා පැත්තකින් තියපන්කෝ. ඇයි උබල කනකොට ඌරො වගේ තලු ගහන්නෙ? කාල අත ලෙවකන්නෙ? අප්පිරියයි ඕයි 🤮
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    ඒ කතා පැත්තකින් තියපන්කෝ. ඇයි උබල කනකොට ඌරො වගේ තලු ගහන්නෙ? කාල අත ලෙවකන්නෙ? අප්පිරියයි ඕයි 🤮
    Thamange Athay Angili ThamanMa Lewa Kana Eka Ta Wadaa Appiriyai Ayyage Wife ge Puke Hilata Malli EKA GEI NAAMAYEN Officially Diwa Daana Eka..
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,212
    21,755
    113
    Thamange Athay Angili ThamanMa Lewa Kana Eka Ta Wadaa Appiriyai Ayyage Wife ge Puke Hilata Malli EKA GEI NAAMAYEN Officially Diwa Daana Eka..
    ඒ කියන්නේ උබ ගේ නාන කෙනෙක් :yes:
    ඒකෙ අවුලක් නෑ අල්ලගෙ කැමැත්ත නොවැ 🤷‍♂️
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,079
    4,635
    113
    this is what is going to happen. they will take this girl to the top. she will get her ego and when she loses the race she will not have anyone.
    all will try to use her for their persona agendas.
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,921
    15,307
    113
    35
    Spain
    Kawda mey? Muslim Da? Ehenam Sinhala Baudda Un Kiyanwa Wage Meki Gaawath Ganda Athi..
    Ai Mey nahayen Andanne? Monawa Welaa da? Indahan mama balala Adahasa Kiyannam..

    (HARI ONNA MAMA VIDEO EKA BALANNA GATHTHA.. video eka balala Aka gana Mage Adahasa pahalin..)

    Monawada mey Ara Meet Ekata Kalin Palli Yanwaa Kiyanne?
    Muslim Gahanu Palli Yanne naha Neyda My Dear Bujjist Prens?


    Eyalata Yanna baha Kiyala Dasa Athey Berihandanawa neyda Ubala My Dear Bjjist prens?


    Thaaththa Thambiyek Da? Ai A thambiya Coach la Gawata Genichcha ma Sinhala Coachla baaragaththey Naha Kiyanne Ai A? Moko Case Eka? Ha Prens? Aney A Ai Kiyanna...

    Monawada Mey Kolamba yaddi KateyTa Salli Daana kathawa? Eya Anagathaya wenuwen Ithuru Karana Kellek Da? A ka Ai Mey Palli yana kathawak Ekka Kiyanne?


    Mokadda Ara Voice Cut Ekak Notheyrena wayase Kiwwa Kiyanne? Ara Palleha Daala thiyena Video Eke thiyena Eka Da? Aka Eya kiwwa kiyala danne mama dan A Video eka baluwata passe Muslim Ekek Newei Neyda A Voice Cut Eka Aran thiyenne?


    A wagema A ka Cut karala Daala thiyenneth Muslim ekek ge Page Ekaka Newei Neyda? "Voice Cut Ekey Chootima Kallak Aran EYALAA viral kalaa.." Kiyana Eke Kawda A Eyaala Kiyanne? Interview Karapu Aya Da? Aka News Ekak Widiyata Kawruhari shere karapu ayada kiyala mama Dan hewwa...
    Social media Eka Puraawatama Thiyenne Sinhala Bahujja Bros Laa Sis laa Ambaneka A Video Eka share karagena "Menna mehemai Inna Oney.. "Sampradaya Kaduwa Chooti Muslim Kella" Kiyakiyaa Share karala thiyenawa Dakka..

    A Ayada Mey Kella Kiyana EYAALAA ??

    Palleha Clip Eka Share karala thiyenneth Waruna Senavirathna kiyana kenek... U nam Muslim newei..


    Anika Kawda Ban A Kella Kiyana "Samahara Aya Innawa mada gannaa balagena Inna.." Kiyala Kiyanne? Ai Sinhala Brolaa Mey Video Eka Share kara kara Muslim Unta Ambaneka Madak gahala wage Dakka Mey Dan hoyaddi... Sampradaaya Kadaa Binda Daapu Muslin Kella kiyakiyaa.. Ai Ehema Ubala Mey Kellage Video Eka Use Kaley Muslim Unta Mada gahanna..? Akanam Kari wadey Ha Ubala Kaley... Ubalata Athal Muslim Unta Redei Kiyala Shara karanna Gihilla wechcha Deyak..

    Anika A Kella Kiyanwa mama Witharak newei "KAWRU udata aawath A Ayata Mada Gahanna balan innawa.." Kiyalaa. Kawda A Kawru Kiyanne? Mokada Kawru Kiyala Kiwwoth Jaathiyak Aagamak Sthriee Purusha bawayak Nahane.. Ehenam Meyka Loku Set Ekak Poduwe Karana ekak wenna Oney.. Onama Field Ekaka Ekek ta madagahana ekak gana wenna athi kiyanwa aththey..

    Anith Eka A mada Gahana Aya Muslim Aya newei kiyala Oppu wenawa A Kella Eta passe Kiyannne "Ehema Karanne Maath Ekka tharahatawath.. Mage Palliya ekka tharahatawath newei kiyala hithanwaa.." Kiyala.. So A Kiyanne Muslim un Kohomath palliya ekka tharahakata mokuth karanna yanne nahane... Ehenam Mey Wena Aagamaka Ewun gana Wenna athi kiyanawa aththey...

    Anika machan matha notheyrunu haa Matha Hoya ganna Bari unu Deyak thamai Mey Kella "Mage Aagamata mama Godak Garu Karanwaa.." Kiyala Kiyana Ekata mama hoyala baluwa Ehema Loku Gawrawayak Aran deepu Awasthawak Thiyenawa Da kiyalaa.. mata labune naha ara Sampradaaya Kadapu Punchi Sinhala Kella Kiyana Vide oeka Witharai Net Eka Purawata Thiyenne... Pls Godak Garu karapu Awasthawak Thiyenawanam Mata Kiyanna Pls Ah..

    Vide oEke Anthima Kotase Kiyanwa Eya Muslim Kiyalaa.. (Ethakan mama Danne naha Muslim Kiyalaa Hariyatama A Kellama Kiyanakan..)Eta passe Eya kiyanwa Sinhala Demala Aagamwala Lamai Ekka Ekata Ekamuthwa Wada kalaakiyalaa... Mata Notheyruney Meyke Sinhala Demala kiyanne Basha Dekak Neyda? Mehema Waradiyata Kiyanne wayasin Adui Thawama Podi Nisaa theyrumak Nathiwa Wenna Puluwan Kiyala Hithanna Puluwan.. Akata Awlak Naha..
    Namuth Aaye Thawa Tika Kaalekin Mey Vide oEke Kiyapuwa Mama Kiwwe Nodanuwarthwa Notheyrena kaale kiyala Thawa Vide oekak aawe nathnam Hondai...



    Saaranshe Mechcharai..

    Meki Nahayen Andanne Aki Notheyrum kamin- harihati nodanuwathwa- 2019di Sinhala Ekekta Voice Cut Ekak Deela A kellage Andum Hari naha Awa Andinna Eka ho mehema wada karanna epa kiyala.. Namuth Thamange Muslim thaththa ge aasawata Athlatic karanna Giyama baudda School eken Aragena Naha Kapilla Daalaa.. (As per the 2nd Video clip) passe thambiyage Uwamanawata kohoma hari Aragena.. Muladi Coaching karala thiyenne Ara thaaththa Kiyana"Thambiya" thaniyama.. Yamkisi Durakata Hadunata Passe Sinhala Coach kenek Aran Choing walata..

    Kella Upset Wela Thiyenne Ara Video Eke Chooti Kotasa Kapala Aran (Sampradaya Bainda Damoo Punchi Muslim Kella) Viral Karapu Un Ekka... Akai Aki Kiyanne Eyalaa A Vide oEke Chooti kotasak Aran Viral Kala kiyala.. palliyen ho muslim un Palliyata nodanuwathwa banina ekak aran viral karanna yanne naha kiyana eka theyrenawane.. Ada mey kiyana eka Thawa Tika kaalekin Aayeth mama Eda kiwwe Nodanuwathwa kiyala Kiyai do kiyala mata hithenawa..



    Mage Personal Adahasa...

    Yo kelle... Uba Ona Reddak Karaganin.. Mata wadak naha.. Mama Oya Sports Balanna Kamathi naha.. Mama Business karana ekek.. Mage Ekama Vinode Elakiri Ena Eka.. Echcharai..
    Uba Ara Kateyta Saalli Daala yana kathawa Islam Aagamata Sambanda Karala Kiyanwa nam witharak Deyak Kiyannam...
    Aka Islam Kiyala Kiyanwa Nam Ubata Ubey PinKatey Pihitai..Mata nam Kandy Kiwwoth Muslim unwa pawa mama waira karanwa... Ehew Dasa Kariyo Ehe Inneyma..
    So mata Uba Kandy nam Mama Harilawath balanne naha Ube Diha...
    A' Mey Aagamika Reddawal nisa newei... mata Kari Kandy Pakayo Payenna Bari Nisa
    කාටද බන් මේවා කියවන්න පුළුවන්? සිංහලෙන් ලියපන් මේක පාවිච්චි කරලා

    https://www.google.com/inputtools/try