Umbe point eka mokadda? Danata thiyana pradhaana parties deka yaha magata awilla kawada hari rata haduwoth misak pitin ena mokektawath ba kiyalada?
Inna ungenma tama solution eka hoyanna wenne. Inna un, unge political agendas ain karan (atleast sahena gaanakata hari) awilla ekata wada karanna ona.
Lankawe minisu athara stablity ekak nathe political parties wala agenda nisai. So hama ekatama negative danne natuwa minisu calm karala meka komahari goda yanna ona.
Mokada othana inna un hitanne unta awoth karanna puluwan kiyalane, scene eka wenne moka aawath anith un arinawa lestama. E nisa reality eka terum aran duwanna ona.
Itapase election ekak karala ona hukannek daaaganilla.
Dan methana godak un haminenne lapaya tama dial eka kiyalane. Un aduma gaane party conference ekatwath gihin ne. Un hitanne unta meka honda time eka play karala votes wadi karaganna kiyala --> political agendas.
But lankawe minissu marenawa polim wala. Un gana hitanne nadda mey kauruth? eka Lapayatath adalai. Kisi support ekak nodi innawa kiyanneth ratata kelawenakan innawa kiyana eka tama