රනිල්ගේ අාරාධනයට අනුරගෙන් පිළිතුරක්

Xi Jinping

Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    Lapati jeppoth ekak argue karala waadk ne.

    So umbey hita haddenath ekka mama piligananam deyyo horakan kalath lapayanam sathayakwath horen ganne ne kyala. Dan happyda?

    අපි නම් හොරකම් කලොත් හොරා කියනවා මිසක් පුකේ අමාරුවට කාටත් හොරා කියන්නේ නෑ. මෝරපු බයියා
     

    soap ayya

    Active member
  • Jun 5, 2018
    193
    207
    43
    Mulinma machan gon kama nati karaganin. Oya hama pakayama horek. So umbala podi kaaley umbalage ammala thathalawa trust karanawa wage trust karanna be.

    honest wage eka penne komada --> unwa hama tissema question karala pressure karala baya karala tama eka hadenne. Eka nati una gaman aai horakan karanawa.

    Dan karanna tiyenne mata denakan mama support ne, arayata denakan mage katiya support ne wage gon part noda rata stable tanakata genna support karana eka tama. Itapase election berinam ona huthak tiyala karapan.

    Ada media wala wadiyenma penne mokakda? hama ekama awill aruta be mata witarai puluwan gaana eka witarai neda?
    Umbe point eka mokadda? Danata thiyana pradhaana parties deka yaha magata awilla kawada hari rata haduwoth misak pitin ena mokektawath ba kiyalada?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,651
    75,709
    113
    Umbe point eka mokadda? Danata thiyana pradhaana parties deka yaha magata awilla kawada hari rata haduwoth misak pitin ena mokektawath ba kiyalada?
    Inna ungenma tama solution eka hoyanna wenne. Inna un, unge political agendas ain karan (atleast sahena gaanakata hari) awilla ekata wada karanna ona.

    Lankawe minisu athara stablity ekak nathe political parties wala agenda nisai. So hama ekatama negative danne natuwa minisu calm karala meka komahari goda yanna ona.

    Mokada othana inna un hitanne unta awoth karanna puluwan kiyalane, scene eka wenne moka aawath anith un arinawa lestama. E nisa reality eka terum aran duwanna ona.

    Itapase election ekak karala ona hukannek daaaganilla.

    Dan methana godak un haminenne lapaya tama dial eka kiyalane. Un aduma gaane party conference ekatwath gihin ne. Un hitanne unta meka honda time eka play karala votes wadi karaganna kiyala --> political agendas.

    But lankawe minissu marenawa polim wala. Un gana hitanne nadda mey kauruth? eka Lapayatath adalai. Kisi support ekak nodi innawa kiyanneth ratata kelawenakan innawa kiyana eka tama
     
    • Love
    Reactions: chami2015

    soap ayya

    Active member
  • Jun 5, 2018
    193
    207
    43
    Inna ungenma tama solution eka hoyanna wenne. Inna un, unge political agendas ain karan (atleast sahena gaanakata hari) awilla ekata wada karanna ona.

    Lankawe minisu athara stablity ekak nathe political parties wala agenda nisai. So hama ekatama negative danne natuwa minisu calm karala meka komahari goda yanna ona.

    Mokada othana inna un hitanne unta awoth karanna puluwan kiyalane, scene eka wenne moka aawath anith un arinawa lestama. E nisa reality eka terum aran duwanna ona.

    Itapase election ekak karala ona hukannek daaaganilla.

    Dan methana godak un haminenne lapaya tama dial eka kiyalane. Un aduma gaane party conference ekatwath gihin ne. Un hitanne unta meka honda time eka play karala votes wadi karaganna kiyala --> political agendas.

    But lankawe minissu marenawa polim wala. Un gana hitanne nadda mey kauruth? eka Lapayatath adalai. Kisi support ekak nodi innawa kiyanneth ratata kelawenakan innawa kiyana eka tama
    Ithin bn mechchara kaalayak minissu hitiye patta calm widihata thamayine. Ehema hitapu nisaane un unta oona widihata thiyala apita arala giye. Umbata hithenawada dan inna main political parties deka thawa awrudu 100k giyath unge politican agendas ain karala wada karayi kiyala? Matanan hithenne minissu too calm inna nisa thamayi unta oona magulak karanna puluwan wela thiyenne. Not the other way around.

    Dan apita supiriyatama fuck welane thiyenne. Dan inna ewunta meken apiwa goda ganna kisima uwamanawakwath plan ekakwath na kiyala oona modayekuta therenawane. Ithin mokatada thawath munta oona deyak karanna deela balan inne?

    Lapayage kathawe u kiyanne within 6 months uuta karanna puluwan minissu polin wala marena eka nawaththala basic necessities wath aduma gane dena eka witharai kiyala. Ithuru tika karanna atleast 7+years yanawa kiyala. Matanan e kathawe waraddak penne na