Vote කරපල්ල
G gnilukshi Well-known member Oct 9, 2008 25,056 48,440 113 Sep 18, 2022 #3 Reactions: craabeysinghe, RandomGuy, parallax and 9 others
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,650 125,239 113 දෙහිවල Sep 18, 2022 #4 ලන්ඩන් ඉදන් රනිල් කිරියට ඇවිත් බලලා යයි Reactions: Johnnie_Walker, RottenCOLT, Cypress and 2 others
$Gangster$ Well-known member Jun 21, 2013 5,511 6,052 113 Sep 18, 2022 #5 meke inna baiyo tika okkoma denne unp ekata Reactions: avjayarathne, Johnnie_Walker, Walter White and 1 other person
DHE Well-known member Oct 31, 2021 1,941 3,609 113 Anuradhapura Sep 18, 2022 #6 Dan okkoma hichchi patawu kadila inne Chandayak lan weddi pil dekakata set wei okkoma Reactions: Walter White
ruchira55 Well-known member Mar 23, 2012 39,994 40,898 113 Sep 18, 2022 #7 නන්දසේනගේ පාලනේ දැකලා ගමන් යන්න කියල වීල්බැරෝ එක ග්රීස් කරපු මට රනිල් මහත්තයා ඇවිල්ලා ශෙඩ් එකෙන් තෙල් දෙන්න ගත්තු එකම මදෑ. Reactions: GobbaSira, Johnnie_Walker, Cypress and 1 other person
නන්දසේනගේ පාලනේ දැකලා ගමන් යන්න කියල වීල්බැරෝ එක ග්රීස් කරපු මට රනිල් මහත්තයා ඇවිල්ලා ශෙඩ් එකෙන් තෙල් දෙන්න ගත්තු එකම මදෑ.
Xi Jinping Well-known member Jan 26, 2022 17,632 1 35,121 113 Erozan's Mom's room Sep 18, 2022 #8 පොහොට්ටුවේ අපි සැවොම එතුමා සමගයි Reactions: Johnnie_Walker, Cypress and Walter White
gama22 Well-known member Oct 25, 2008 3,936 3,395 113 මම ඉන්න කොහෙද කිය Sep 18, 2022 #10 බයියන් සමග රැයක් Reactions: Cypress
H hide_spider Well-known member Feb 10, 2014 1,301 726 113 Sep 18, 2022 #11 UNP රනිල් කියන්නෙ ඉතින්, පොහොට්ටු වේ branch එකක් නේ. UnP දෙන්වා කියනේ රාජපක්ක්යෝ, කූක්කො, ටික තාමා ආය එනේ. ඒක නිසා අනිව JVP තමා. Reactions: Kamal1996
UNP රනිල් කියන්නෙ ඉතින්, පොහොට්ටු වේ branch එකක් නේ. UnP දෙන්වා කියනේ රාජපක්ක්යෝ, කූක්කො, ටික තාමා ආය එනේ. ඒක නිසා අනිව JVP තමා.
Johnnie_Walker Well-known member Mar 20, 2012 8,588 13,571 113 [email protected] Sep 18, 2022 #13 Ekenma රැට්ටා, දමිතා ..
dfgrendezvous Well-known member Mar 14, 2008 4,872 8,451 113 Sep 18, 2022 #14 Ko Pathum Kerner? @riduna pm tharaha wei.
parallax Well-known member Dec 11, 2011 2,080 1,146 113 CIA Headquartes, Langly, Virginia Sep 18, 2022 #15 gnilukshi said: Click to expand... ape deyyo Xi Jinping said: පොහොට්ටුවේ අපි සැවොම එතුමා සමගයි Click to expand... sagara yage nam guti kana munak tyenne bn voice ekath ekka muspenthu huththek ------ Post added on Sep 18, 2022 at 6:27 PM Reactions: Xi Jinping
gnilukshi said: Click to expand... ape deyyo Xi Jinping said: පොහොට්ටුවේ අපි සැවොම එතුමා සමගයි Click to expand... sagara yage nam guti kana munak tyenne bn voice ekath ekka muspenthu huththek ------ Post added on Sep 18, 2022 at 6:27 PM
10ben Well-known member Apr 21, 2011 3,277 3,068 113 Sep 18, 2022 #16 වීරවංසගේ " උත්තර ලංකා දක්ෂිණ මාරු" Reactions: sakuntha1996
N nalin0001 Well-known member Jun 12, 2014 20,258 34,894 113 Sep 18, 2022 #17 ගුපියෝ අලු ගසා දාල නැගිටලා නේද පොනිල් හාමු සමගින් Reactions: sakuntha1996
Hecker Well-known member Apr 18, 2022 6,175 4,483 113 24 Dinosaur, Colorado Sep 18, 2022 #19 Gaash said: Vote කරපල්ල Click to expand... Eka pakekkta denna kale reela puka pihida gannawa chanda kole Reactions: Timexx and Thota_dislike_dha_onee
Gaash said: Vote කරපල්ල Click to expand... Eka pakekkta denna kale reela puka pihida gannawa chanda kole
A akr20 Well-known member Aug 3, 2020 2,262 2,599 113 Sep 18, 2022 #20 Whether you like it or not Puthano is going to be our next president.