රවුටර් එක on ඔෆ් බටන් එකෙන් off නොකර නිතරම ප්ලග් එක ගලවන එක අවුල්ද ?
on off බටන් එක use කරන්නේ මොන වෙලාවටද
on off බටන් එක use කරන්නේ මොන වෙලාවටද
thundering, electric issues awith rouer ekata badu packet wenne nadda ban digatama plug karala? u using any protection ?උඹල router off ත් කරනවද?
Plug eka galawanawa nam
1. Mulin Plug switch eka off karanna
2. Plug eka galawanna
mehema karama awulk enne na.
Godak aya monitors, routera thawa anik 'PLUG and PLAY' electric badu nam nitharama switch eken on/ off kraddi switch eka awul yana nisa kelinma plug eken disconnect karana eka karanawa
Fiber වලට අකුනු වදින්නෙ නෑ.. අනික අකුණු සීන් එක අපේ පැත්තෙ නෑ ලොකුවට.. එහෙම බැලුවොත් fridge ඉදල off කරන්න එපායැthundering, electric issues awith rouer ekata badu packet wenne nadda ban digatama plug karala? u using any protection ?
mama hithana vidihata nam hodama kramaya thama router eke switch eken off karala ita asse one nam main power eka disconnect karana eka. mokada samahara device walata operating system ekak nath unata podi hari bios program ekak thiyenawa. adala device eke switch eken off karanakota device ekata one karna samahara data ikmanin save karaganna puluwan. ehema nathuwa main power line eka cut wena welawata oya hama device ekakma data save karaganne nathuwa thamai off wenne. router ekak wage nam reset methode ekakata watenna puluwan. eka nisa hodama widiha thamai device eke switch eken off karana ekaරවුටර් එක on ඔෆ් බටන් එකෙන් off නොකර නිතරම ප්ලග් එක ගලවන එක අවුල්ද ?
on off බටන් එක use කරන්නේ මොන වෙලාවටද