Questions රවුටර් එක ප්ලග් එක ගලවන එක

dilan_randika

Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    රවුටර් එක on ඔෆ් බටන් එකෙන් off නොකර නිතරම ප්ලග් එක ගලවන එක අවුල්ද ?
    on off බටන් එක use කරන්නේ මොන වෙලාවටද
     

    chethana kalan

    Well-known member
  • Jan 11, 2011
    3,957
    735
    113
    Kurunegala
    Plug eka galawanawa nam
    1. Mulin Plug switch eka off karanna
    2. Plug eka galawanna

    mehema karama awulk enne na.

    Godak aya monitors, routera thawa anik 'PLUG and PLAY' electric badu nam nitharama switch eken on/ off kraddi switch eka awul yana nisa kelinma plug eken disconnect karana eka karanawa
     

    dilan_randika

    Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    Plug eka galawanawa nam
    1. Mulin Plug switch eka off karanna
    2. Plug eka galawanna

    mehema karama awulk enne na.

    Godak aya monitors, routera thawa anik 'PLUG and PLAY' electric badu nam nitharama switch eken on/ off kraddi switch eka awul yana nisa kelinma plug eken disconnect karana eka karanawa

    thanks for the info !
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    රවුටර් ඔෆ් කරලා නිදියන්නේ සමහරු අර 2001-2002 කාලේ බන් , මොඩම් කේබල් එකම ගලවනව කොම්පියුටරෙන් . හෙන එයි කියනවා වයර් එක දිගේ . ඒ කාලේ ඉන්ටනෙට් එක ගෙවල් වල මහ උන්ට වහකදුරු වගේ එකෙක් රෑට යකෙක් භූතයෙක් වගේ 😂😂
     

    dilan91

    Well-known member
  • Mar 9, 2015
    499
    442
    63
    B310S-925 huawei router.. dan 7 years kittui.. Digatama plug karala thama tiyenne.. unplug kaloth unplug karanne main extension cord eka wall socket eken.. lighting waladi or dura gamanak yaddi unplug karanne..

    current giya welawata main extension cord eka plug wela tiyena wall socket eke switch eken off karanwa( eliyata yaddi wage) .. ups,router, laptop charger digatama extension cord ekata plug karala tiyenne
     
    Last edited:

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,002
    18,914
    113
    thundering, electric issues awith rouer ekata badu packet wenne nadda ban digatama plug karala? u using any protection ?
    Fiber වලට අකුනු වදින්නෙ නෑ.. අනික අකුණු සීන් එක අපේ පැත්තෙ නෑ ලොකුවට.. එහෙම බැලුවොත් fridge ඉදල off කරන්න එපායැ
     

    sudanthamapa

    Member
    Nov 22, 2007
    6
    4
    3
    Polgahawela
    buymorecomputer.com
    රවුටර් එක on ඔෆ් බටන් එකෙන් off නොකර නිතරම ප්ලග් එක ගලවන එක අවුල්ද ?
    on off බටන් එක use කරන්නේ මොන වෙලාවටද
    mama hithana vidihata nam hodama kramaya thama router eke switch eken off karala ita asse one nam main power eka disconnect karana eka. mokada samahara device walata operating system ekak nath unata podi hari bios program ekak thiyenawa. adala device eke switch eken off karanakota device ekata one karna samahara data ikmanin save karaganna puluwan. ehema nathuwa main power line eka cut wena welawata oya hama device ekakma data save karaganne nathuwa thamai off wenne. router ekak wage nam reset methode ekakata watenna puluwan. eka nisa hodama widiha thamai device eke switch eken off karana eka