රස්සාවක් කරන්න යන්න හොඳම රට මොකද්ද?

Agent 007

Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,552
    259
    83
    Gampaha
    lankawa dan enna ennama amaru wenawa wage thamai. 1$=RS.123 da koheda neda dan. mehe ithiri karana eka amaruyi thamai ban.
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    eyawa tikak contact karaganna machan good bro kenek :)

    thanx machan
    exam karala giya kenek da
    1.gif
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    machan danata loke gaodak ratawal walata gehin theyanawa...apita hariana akama rata ethin lankawama thamai ban.... job walata nam kohomada danne na,ath a ratawal okkogenma mama aasama rata nam ireland....