රස්සාවක් කරන්න යන්න හොඳම රට මොකද්ද?

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    මම ඉන්නේ Dubai වල. Gulf ඇවිල්ලා කෙනෙක්ට ඉතුරු කරන්න බැරි නම් ලෝකේ කිසිම රටකට ගිහින් ඉතුරු කරන්න බෑ.

    Middle East වල tax නෑ. UK, Australia,... වගේ රටවල් වල පඩියෙන් 30%ක් විතර Tax ගහනවා. කොරියාවෙත් මාසෙට රු. 15,000/-ක් විතර Tax වලට කැපෙනවා. ඊට අමතරව ගිය මාසේ ඉඳන් 55,000/-ක් වාර්ෂිකව පඩියෙන් කැපෙනවා tax වලට. Middle East වල තියෙන්නෙ Tax free salary.

    Middle East ගියොත් එද්දී අඩුවට Electronics ටිකකුත් අරගනම එන්න පුළුවන්.

    මාසෙට කන්න බොන්න යන්නේ රු. 9,000ක් විතර. Company Accommodation දෙන තැනකට සෙට් වෙයන්. එතකොට මාසේට වියදම යන්නේ නෑ 20,000කට වඩා. උඹට 100,000/- කට වඩා ඉතුරු කරන්න පුළුවන්

    ඒත් උඹ රට යන්නේ මොන රස්සාවටඩ, පඩිය කීයක්ද කියන එක අනුව හැමදේම වෙනස් වෙනවා. උඹ බේබද්දෙක් නම් කොහේ ගියත් ඉතුරු කරන්න බෑ. ඒක උඹේ උපන් වැරැද්දක්. ඉස්සරලා වියදම් අඩු කරපන්.

    මමත් ආවම කාලේ සතේට ඉතුරු කළා. පස්සේ සල්ලි ටිකක් ඉතුරු වෙද්දී අර අල්ලේ කාල මුලින් ඉතුරු කරපු තරම් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ. මිලියනයක් 2ක් ඉතුරු වෙද්දී නාස්ති කෙරෙනවා වැඩියි. ඒ ගානට පුරුදු වුනාම උබට මාසෙට වියදම 50,000කුත් මදි.

    machn ai 55000 tax kapanne...:oo: korean gihilla ithuru karanna bari weida..?
    uba dubai set une kohomada ban.....
    matah ikmanata ratakata pana gnna one ban:yes:
     

    Epic Madness

    Banned
    Jan 2, 2012
    1,139
    124
    0
    ඔය මදෑ බං මාසෙට ඔයගාන වැඩිත් එක්කනේ :lol:
    උබ ලංකාවේද ඉන්නේ? අද කාලේ බඩු මිළේ හැටියට ලක්ෂයක් වත් ඕනේ පවුලක් නඩත්තු කරන්න, තනියෙන් ඉන්න 70k ඕන වෙනවා හොදට කාලා ඇදලා ඉන්න ඕනේ නම්.
     

    dineshlakshitha

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    1,281
    33
    48
    machn ai 55000 tax kapanne...:oo: korean gihilla ithuru karanna bari weida..?
    uba dubai set une kohomada ban.....
    matah ikmanata ratakata pana gnna one ban:yes:
    korean gihin ithuru karanna beri kamak ne bn.oya gihipu ewun ithuru karan inne hodhata.hebeyi kanapelenakan bonna giyoth iwarayi.:rofl:
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    machan Qatar, Soudi , Bahrain wage try karapan.. living cost ekath e ratawal wala adui godakma.. ehe lankawa hotal ehemath thiyanawa kanna...
    e ratawalata sapekshawa living cost eka dubai wala wadi.

    ube yanna one post eka kiwwoth mata kiyanna puluwan. coz mamath me yanna apply karala thiyenne qatar next week wage visa ewi..
     

    nuni

    Member
    Feb 5, 2009
    277
    24
    0
    Colombo
    Kohomada bang owata Apply karanne umbala? Matath meh Degree kattak thiyenawa Software Engineering. Asai yanna Quatar paththata... apply karanne kohomada?
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    machan Qatar, Soudi , Bahrain wage try karapan.. living cost ekath e ratawal wala adui godakma.. ehe lankawa hotal ehemath thiyanawa kanna...
    e ratawalata sapekshawa living cost eka dubai wala wadi.

    ube yanna one post eka kiwwoth mata kiyanna puluwan. coz mamath me yanna apply karala thiyenne qatar next week wage visa ewi..

    kohomda ban apply karanne:oo:
     

    dineshlakshitha

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    1,281
    33
    48
    ehemada..:D obe lakunu kiyada:D
    96% yi.
    koreanlanguageexamresul.png
     

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,758
    17,959
    113
    මචන්ලා cisco කරලා රට යන්න චාන්ස් තියනවද...? job තියනවද..?මේ ගැන දන්න අය ඉන්නවනම් පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න....
     

    dineshlakshitha

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    1,281
    33
    48
    Reading kiwwe korean baashawa kiyawanna ooneda..? liyanna mokuth nadda..?
    ne bn.peper eka kotas 2yi.prashna 50yi.okkoma mcq thiyenne.:D
    reading eka prashna 25yi.kiyawala hari uththare thoranna thiyenne.
    listning eketh prashna 25yi.cassete ekak danawa.eka ahala hari uththare thorala mark karanna thiyenne.

    kan adi gahala pass wena unuth innawa bn.:rofl:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,565
    6,060
    113
    umbala rata gihillama thama balanna ona.lankawa wage supiri ratak kohe wath nah.. 45 padi hondatama athi wadith ekka.. bandala nam thama chuti awulak wenne.. ekata thama joba karana kellek banada ganna kiyanne.. wadey itha sarthakai..

    machan mehe padi loku unata.tax ewwa mewwa gewala gaddima wadey summa.. kanna witharak salli madi ..inna thanta gewannath epai..

    civil joba karnawa nam dubai hondai