රස්සාවක් කරන්න යන්න හොඳම රට මොකද්ද?

thusithadm

Junior member
  • Feb 4, 2007
    405
    16
    18
    කොරියන් ගිහිල්ලත් හමාරායි...........

     
    Last edited:

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113


    • salli walata unath nawena seemawak thiyenna ona neda machan. kohewath yana suddange arabinge wasikili hodannai pingan hodannai mokata degree karanawada.



    • samahara ayata lankawa gana thiyenne "mehe hitiyothnam kawadawath goda yanna ba" wage bolanda matha.
     

    asanka10

    Well-known member
  • Jun 25, 2007
    13,115
    496
    113
    7'03'13.84" N 79'55'30.67 E
    බඩු වල ගනන් එක්ක ඉතුරු කරන්න අමාරුයි මචන්.. පාන් රාත්තලක්ම රු.50ක් නෙ දැන්.. ඉස්සර නම් පාන් වලට වඩා බත් උයන එක ලාභයි. ඒත් දැන් ගෑස් එහෙම ගනන් නිසා දෙකම එක වගේ!

    attai machan pahadiliwama amarui tama... lokko sakku purawa gaddi apita tama itin duka... :no:
    apita ape anawashya wiyadam adu karanna puluwan bang... masayak dawasa gane yana wiyadama liyala balapan (topiyak kawath) ita passe bala ganna puluwan api monada karanne kiyala... :yes:
    matath meka wadihitiyekgen labunu upadesak .. 100% sarthakai..
    karanna kisima deyak kiwwe naha liyanna witarai kiwwe.. liyala baladdi apitama terenewa bang... :yes:
     

    dineshlakshitha

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    1,281
    33
    48
    술 마십니까?
    ;););)
    ne,masimnida.:D
    drink_97.gif
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    40k padi hamba wenawa kiyanne hodatama eti..
    uba ohe wiyadam kalot ubata 1k hamba unat madi...
    wiyadam karala ithiri karanne netuwa, mulin padiyek kiyak hari wen karapan itiri karanna, passe anit tika wiyadam karapan...

    eeka tama ban math kalpana kale muta 40+ hambenwa kiyanne ititn ati neh ban hondatama...habai meham deyak tiyawa ban..hambena gaanata wiyadam set wenwa..apita needs wadi wenwa..eeki case eka...

    ($ walin earn karla RS walin wiyadam karana eka dan gaja wassi neh :P )
     

    jkadithya

    Member
    Mar 22, 2007
    14,811
    1,473
    0
    ~ElaKiri Traveler~
    Machn...Rata yanna kalin poddak ithuru karanna purudu weyan...Mokada 35k,40k kiyanna honda ganak...A gana lebilath umbata ithuruwak neththam prashnayak thiyenne job 1ke nemei...Poddak ithuruwak danna purudu wela rata palayan....NO offence...Good luck
    11.gif

    hmmm matat hitenne eeka tama..muge viyadam godak wadi wade..ookat ititn godak hetu tiyanwa..manage kara gattoth hari :D

    meeka kiyana matat habi me tike jobak na :P
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    if you are young, very good country HK, you can enjoy nicely, if you are qualified you can get nearly US$ 9000.00 per month, maximum tax 13%, In Canada if you are qualified and if you find a good job you can get C$12.000 per month, but u have to pay tax 30%, people say good and developed country, but my experience Hong Kong much more better place than Canada. everything,
     

    Blaster1234

    Member
    Jan 10, 2009
    453
    12
    0
    Colombo
    මචන් උඹ ගෙදරින් නෙ කන්නෙ?

    yako mage gewal kandybut man dan nathara wela inne galkisse anex ekak aran
    kanen kaden
    mage padiyen mama gedaratath 5000k withara dhenawa
    yako thota 40k hambelath kanna madi kiyanen uba mona kada walinda kanne
    monawada kanne
     

    Blaster1234

    Member
    Jan 10, 2009
    453
    12
    0
    Colombo
    මම ඉන්නේ Dubai වල. Gulf ඇවිල්ලා කෙනෙක්ට ඉතුරු කරන්න බැරි නම් ලෝකේ කිසිම රටකට ගිහින් ඉතුරු කරන්න බෑ.

    Middle East වල tax නෑ. UK, Australia,... වගේ රටවල් වල පඩියෙන් 30%ක් විතර Tax ගහනවා. කොරියාවෙත් මාසෙට රු. 15,000/-ක් විතර Tax වලට කැපෙනවා. ඊට අමතරව ගිය මාසේ ඉඳන් 55,000/-ක් වාර්ෂිකව පඩියෙන් කැපෙනවා tax වලට. Middle East වල තියෙන්නෙ Tax free salary.

    Middle East ගියොත් එද්දී අඩුවට Electronics ටිකකුත් අරගනම එන්න පුළුවන්.

    මාසෙට කන්න බොන්න යන්නේ රු. 9,000ක් විතර. Company Accommodation දෙන තැනකට සෙට් වෙයන්. එතකොට මාසේට වියදම යන්නේ නෑ 20,000කට වඩා. උඹට 100,000/- කට වඩා ඉතුරු කරන්න පුළුවන්

    ඒත් උඹ රට යන්නේ මොන රස්සාවටඩ, පඩිය කීයක්ද කියන එක අනුව හැමදේම වෙනස් වෙනවා. උඹ බේබද්දෙක් නම් කොහේ ගියත් ඉතුරු කරන්න බෑ. ඒක උඹේ උපන් වැරැද්දක්. ඉස්සරලා වියදම් අඩු කරපන්.

    මමත් ආවම කාලේ සතේට ඉතුරු කළා. පස්සේ සල්ලි ටිකක් ඉතුරු වෙද්දී අර අල්ලේ කාල මුලින් ඉතුරු කරපු තරම් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ. මිලියනයක් 2ක් ඉතුරු වෙද්දී නාස්ති කෙරෙනවා වැඩියි. ඒ ගානට පුරුදු වුනාම උබට මාසෙට වියදම 50,000කුත් මදි.


    he he muge kame hatiyata middle east wala president ta wenawa department ekak danna wey muta kanan dhenna :D