Uba Upadhi Dhariyekda machan...uba kathava patan gaththa vidihenma ube upadhiya gana hitha ganna puluvan...
yako 4 Years campus ake katta kala hoda job akak ledune nethnam mala paninne neththe katada?....



Uba Upadhi Dhariyekda machan...uba kathava patan gaththa vidihenma ube upadhiya gana hitha ganna puluvan...



The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.rajayata unta gahanne nethiwa un akka katha karann thibunane..ai rajaya ochchara baya...
yako 4 Years campus ake katta kala hoda job akak ledune nethnam mala paninne neththe katada?....![]()
mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.
egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.
thanks.............

Itin yako ekata pare duwala wadak tiyeda?
Pattaren balala job hoya gannawa misak. Otanata enakan ugannala tiyenne salli aran nevei ne. Nikan ugannala tawa jobuth diipallako....


ඒක තමයි. ඔහොම ජොබ් දෙන්න පුලුවන් නම් ඉතින්..


(සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....
මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?
මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා..
The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.
If the degree holders really wanted to talk and solve this, why couldnt they send a delegation to the ministry when they got that chance ?
Who was being unreasonable after that ?



The police got permission to send a delegation to the ministry and talk it out. They refused and went on disrupting the peace. Police opened tear gas afterwards.
If the degree holders really wanted to talk and solve this, why couldnt they send a delegation to the ministry when they got that chance ?
Who was being unreasonable after that ?


yako 4 Years campus ake katta kala hoda job akak ledune nethnam mala paninne neththe katada?....![]()

it was reported by private news channels. Not police or government.Ahema Kiyanne Policeya ne....SL Policeya wiswasa karanna puluwanda?
SL rajaya wiswas Karanna puluwanda<
Api dekkane Policeyei rajayei pahugiya kale weda.....
Sarath Fonseka & Bambalapitiye Mad Man ta karapuwa....![]()

(සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.
Itin yako ekata pare duwala wadak tiyeda?
Pattaren balala job hoya gannawa misak. Otanata enakan ugannala tiyenne salli aran nevei ne. Nikan ugannala tawa jobuth diipallako....


Nikan Egennuwa kiyala hemotama Campus gihin digree akak ganna puluwanda? den ubata thiyenawada digree akak....?
Thoge wayasa kiyada... Tho thama podi wedi mewa katha karanna..![]()
ah! here's the real reason.Mahindata Kade yana Neda Ubala Okkoma...![]()
(සමාවෙන්න,මගේ පුද්ගලික අදහස නම් මතු කවදාවත් මේ වගේ වැඩ කරන්නවත් හිතෙන්නැති වෙන්නම ගහන්න ඕන.මේක දැන් ජරා පුරුද්ක් වෙලා.)මෙයාලට රජයේ හැර වෙන රස්සාවල් නැද්ද.(රජයේ රැකියා හොයන්නේ පුටු රත්කර කර ඉන්න) වෙහෙසිලා ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් කරන්න ඕන කමක් තියනව නම් තම තමන්ට පුද්ගලිකව ඊට වඩා යමක් කළ හැකියි කියන එක ඉගෙන ගෙන නැති හැඩයි.(අපි කිසිම රජයකට- ජනතාවකට-දෙමව්පියන්ට බරක් නොවී රාජ්ය සේවකයෙක්ගේ මට්ටමින් බොහෝ දුර ගිහින් තියනවා)ඉගෙන ගන්න මොළේ තියනවනම් ඉගෙන ගත් දෙයින් වැඩක් බැරි ඇයි.
I have a degree in mathematics from University of Kelaniya.
Do u need any more details?

Ahema Kiyanne Policeya ne....SL Policeya wiswasa karanna puluwanda?
SL rajaya wiswas Karanna puluwanda<
Api dekkane Policeyei rajayei pahugiya kale weda.....
Sarath Fonseka & Bambalapitiye Mad Man ta karapuwa....![]()



batch year Aka ? den Ubata digree ake hetiyata hoda job akak thiyenawada?
mata nam thama ahema akak lebune nehe.....Mata Bse.Mgt.japura. digree akaka thiyenne.....![]()