රස්සා නැති උපාධිධාරීන්ට මෙහෙම ගහන එක හරි&#3503

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    batch year Aka ? den Ubata digree ake hetiyata hoda job akak thiyenawada?

    mata nam thama ahema akak lebune nehe.....Mata Bse.Mgt.japura. digree akaka thiyenne.....:D
    Just because you have a degree in Management doens't mean you can mange anything the moment you get off campus.
    First get a job in the management field and get real experience. If you're good at your work, you'll soon get the job that your degree deserves.
     

    CoolCartoon

    Member
    Oct 11, 2006
    10,160
    94
    0
    Melbourne.....
    mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.

    egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.


    thanks.............

    you have a point. People who helped Politicians get Jobs.... even if they dont have qualifications. But With violence you cant deal with GOV. specially in SL. they should understand it.

    also...UNTILL THE DEGREE gov gave them FREE EDUCATION... so what else they wont ?? jobs.. good salaries....

    future GOV may has to

    FIND A guy/gurl to marry ???

    even they may ask help for their honeymoon from Gov ??


    I MEAN GET OVER IT.

    try to find something.... Try to do something new.... work for your self.... free lance.... 100's of opportunities still there....
     

    CoolCartoon

    Member
    Oct 11, 2006
    10,160
    94
    0
    Melbourne.....
    Ahema Kiyanne Policeya ne....SL Policeya wiswasa karanna puluwanda?
    SL rajaya wiswas Karanna puluwanda<
    Api dekkane Policeyei rajayei pahugiya kale weda.....

    Sarath Fonseka & Bambalapitiye Mad Man ta karapuwa....:):):)

    When WAR finished.... EVERYONE PRAISED GOV.... few months after LOL....
    SRI LANKANS... :D:D:D

    btw FONSEKA ?? WTH he did ?? finished the bloody war ??? :confused:
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    Munta management degree ekak thiyenakota mun hithanne ekapaaratama manager post ekak hamba wei kiyala. Umbalata oya degree eken suruttu kadayakwath manage karanna puluwanda.
    Onna degree nethuwata suruttu kadeka weda karapu ekekuta nam e experience eken sillara kadayakwath manage karanna puluwan.
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    Mage massinata kelani Bsc Com Sc degree ekak thiyenawa. uuta ara upadidaari pathweemak aanduwen hambawenna giya. uu eeka gaththe ne. Digatama contractor kenek langa karapu podi job eka karagena giya.
    Ada uu lokkata passe inna thadama pora wela honda salari ekak aragena waahanayakuth thiyagena kaala andala innawa. onna niyama upadi mola kaarayo.
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Mage massinata kelani Bsc Com Sc degree ekak thiyenawa. uuta ara upadidaari pathweemak aanduwen hambawenna giya. uu eeka gaththe ne. Digatama contractor kenek langa karapu podi job eka karagena giya.
    Ada uu lokkata passe inna thadama pora wela honda salari ekak aragena waahanayakuth thiyagena kaala andala innawa. onna niyama upadi mola kaarayo.

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.


    ow mun me awurudu hataren degreeya gatta aya neme kade ghin fail wewei idala awurudu ganakata passe aran awith lokko wenna enawa :: pissu
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    Mage massinata kelani Bsc Com Sc degree ekak thiyenawa. uuta ara upadidaari pathweemak aanduwen hambawenna giya. uu eeka gaththe ne. Digatama contractor kenek langa karapu podi job eka karagena giya.
    Ada uu lokkata passe inna thadama pora wela honda salari ekak aragena waahanayakuth thiyagena kaala andala innawa. onna niyama upadi mola kaarayo.



    ow ekANE DEGREEEYA OLUWA UDA TYAGENA JOB HOYANNA BE BAN :: PISSU :: HAMABAWENA DEYAKI KARANNA ONE :: MOTTA PALALA BAN
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ඇයි යකෝ, මුංට ලක්ෂ ගානක් වියඳන් කරල නිකන් ඉගැන්නුවට පස්සෙ තව මොන මගුලක්ඳ ඉල්ලන්නෙ? තව ටික දසකින් ආන්ඩුවට මුන් කියයි උදේට ඇචිල්ලා මුන්ගෙ පු#ත් හෝදල ඳෙන්න කියල.
    :angry::angry::angry::angry::angry:
     
    Last edited:

    CoolCartoon

    Member
    Oct 11, 2006
    10,160
    94
    0
    Melbourne.....
    a aya illanne rassawak
    pin padi neme
    igena gath dein ratata sewayak karanna
    sudusukam hoya bala rassawak dunnoth hodai neda

    Why cant they find ??? Why GOV ??
    there is something called PRIVATE SECTOR.... look at a newspaper... you will find jobs.... apply.
    'Try to do something new... work for your self... start something....

    You cant build a ROME withing a day.... You cant be a KING withing a day....
     

    [DC]ASW

    Member
    Jan 2, 2009
    2,158
    17
    0
    Sri Lanka
    සම්පූර්නයෙන්ම වැරදි වැඩක් යන්නයි මගේ අදහස.
    අවුරුදු 13 ක් නිදහස් අධයාපනයට පින් සිද්ද වෙන්න ඉගෙන ගෙන,තවත් අවුරුදු තුන හතරක් ඉගෙනගෙන උපාධියක් ලබාගත්තහම පවතින රජය කුමක් වුවත් රස්සාවල් දිය යුතුමයි කියලා නීතියක් නැහැනේ....

    මේචචර ඉගෙනගෙනත් හරක් වගේ හැසිරෙන එවුන්ගේ මොලේ ඇතුලේ තියෙන්නේ මැටි කියලයි අපිටනම් හිතෙන්නේ ඉගෙනගත එවුන්ගේ ගොන් පාට දැක්කම තිතෙනවා කැම්පස් ගිය එවුන්ද කියල?

    මුන් අර අන්තරේට වෙලා ඉගෙන ගන්නෙත් නැතුව ටක කාරයන්ට කඩේ යනවා.මේකෙත් යටින් ඉදන් දගලන්නේ අර ටකකාරයෝ ටික.මම දන්නවනේ මේ කට්ටිය ගැන හොදට.ඕන්නම් කියලත් දෙන්නම් නොදන්න අයට.
    Agreed with that 100%.
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    batch year Aka ? den Ubata digree ake hetiyata hoda job akak thiyenawada?

    mata nam thama ahema akak lebune nehe.....Mata Bse.Mgt.japura. digree akaka thiyenne.....:D

    Machan you cant expect to be a manager immediately after you finish your degree. BSC in mgt is a good qualification but it never confirms you a good job. managers are way too different from scientists. if our are a science student. completing a bsc means you are almost ready for a job. but for management position there are hell lot of other things that employers consider. like practical knowledge, attitude toward the job and company,business skills,and even your appearance.

    I think what you are now is a responsibility of yourself but..... there are some aspects that government need to improve..

    before the last gen .election gov. has created new state employment opportunities(for graduates) by using funds that were allocated for youth development programs under UNP gov. they just wanted to increase their votes. but what if they used that money to improve university education or create a better program for graduate development

    state university business courses doesn't mean business.(except PIM) IF YOU WANT TO BE A MANEGER YOU HAVE TO THINK AS A MANGER...not as a UNION LEADER. universities are somewhat responsible for changing undergraduate attitudes. but here its happening in the other way....students are getting injected with political ideologies...they learn to hate management while learning to become managers.... WHAT A MESS!!!!!!

    YES ITS A BIG MESS!!!!!!!!!!!!!