mama hetanne ubanam O/L wath pass wenna bari 1k, ubata ban monawada therenawa keyanne, uba ehemada hetagena enne, mata penne kade yananne un neme ubala, me hama prasnayakma wisadanna kramayak thiyanawa, me kagahana kollo kello eka dannawa, palakayoth eka dannawa, wade thiyenne un eka karanne nathi1. eki me ahinsakayo marigena dagalanne, ubata me mokuth therenne nane, e nisa thawatikak me gana hoyala balala kathakarapan,uba kohomada ban egena gattaun paten keyanne, ubata aluth nuwanak pahala wela thiyanawada?meharakek wage nodanna dewal walata kanogaha deshapalakaenta kade noya edapan ban.
egena gatte nathi, desapalakayenta kade yanna puluwan unta job labenawa, egenagattu deshapalakainta kade yanna bariuna unta gedara enna wenawa, ewa hodata therumgattu un thamai me kagahanne, aduma tharame e kathawa witharakwath uba adata therumganna uthsaha karapan.
thanks.............