රාජ්‍ය කළමනාකරණ සේවයේ III වැනි පංතියේ නිලධා

roba "chama"

Well-known member
  • Jan 8, 2012
    1,078
    433
    83
    colombo
    රාජ්‍ය කළමනාකරණ සේවයේ III වැනි පංතියේ නිලධා

    රාජ්‍ය කළමනාකරණ සේවයේ III වැනි පංතියේ නිලධාරීන් තෝරාගමෙට මටත් exam ආවා මචන්ලා.....19 තමා එක තියෙන්නෙ.....පොඩි උදව්වක් ඕනා ගියපාර එක exam ලියපු අයගෙන්....

    කොහොමද මචං ලා exam එක...ගොඩක් අමාරැද?....(මං a/l කලේ commerce අපිට ගොඩදාගන්න පුලුවන් වෙයි ද?)

    තව past papers එහෙම තියනවද?ගන්න එහෙම?(with answers)'''

    තව මොන වගේ පොත් ද?බලාගන්න ඔනා.....recommend books

    උදව්වක් ඕනි මචංලා... exam ලියන අය මෙතනට සෙට් වෙමු.....



    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    rtmayura

    Well-known member
  • Jun 28, 2007
    1,926
    77
    48
    Tangalle
    දමින්ද දිසානායක කියල කෙනෙක් පොත් වගයක් ලියල තිබ්බ වගේ මතකයි.....
     

    buddikahl

    Member
    Nov 16, 2011
    1,110
    132
    0
    UVA
    ගියපාර මම විභාගේ කලා....මට මොණරාගලින් 137යි....140 න් ගත්තේ.......මම 66 වැනියා .59 ක් ගත්තා .ඊට කලින් සැරේ 2010 විභාගෙන් බැජ් 4ක් ගත්තා..2012 ඒ කියන්නේ ගියපාර ගත්තේ එක බැජ් එකයි..
    මම මේ පාර ලියනවා...ලකුණු 150ක් නැත්තම් මේ පාර වැඩක් නෑ...
    ලොකේ ජොබ් වලින් 75%ක් යන්නේ පෞද්ගලික හිතවත්කම ට......
    ලංකාවෙත් එහෙමම තමයි...
    හැබැයි කිසිදු දේශපාලන මැතිහත්වීමක් හිතවත්කමක් නැතුව ලංකාවේ රාජ්‍ය සේවයට බැදෙන්න පුළුවන් ස්වාධීන එකම එක තනතුර තමයි මේ . මම උදව් කරන්නම් උබට .......PM