මම නම් උන්ගේ news alert deactivated, YouTube Unsubscribe, Facebook unfollowedDerane video share karanna epa. un kohomath rajapaksha regime eakta supportive neh.
ane ponna huttige puthoo oka ubalge rajapakshalage wadak. kiyala hithanna bairida ponnayo.. ubala wageunnam sapayak .thopi wage unta un monwa karath hodai.ලoකාවෙ ප්රධානයම පාරක් සහ දුම්රිය පරක් වහන් දැගලුවාම ඔහොම තමයි, සෙඩ් ගිනි තියන්ඩ හදද්දි වෙඩි නොතිය වෙන අහවල් දේ කොරන්ඩද , පොලිසිය හරි..
ආන්ඩුවෙන්ම තමා කලබලේ ඇති කරේ.ලoකාවෙ ප්රධානයම පාරක් සහ දුම්රිය පරක් වහන් දැගලුවාම ඔහොම තමයි, සෙඩ් ගිනි තියන්ඩ හදද්දි වෙඩි නොතිය වෙන අහවල් දේ කොරන්ඩද , පොලිසිය හරි..
කඩේ යන උන්ගේ ලමයි ඉඳන් දෙමව්පියන් වෙනකම් ඔක්කොටම.ලස්සනට plan කරලා වැඩේ කළා. හැබැයි මහින්ද වෙසිට තාම කඩේ යන හුකන්නලට මල් පනුවෝ ගහල මැරෙන්න ඕන. නොදකින් හිගන හැත්ත. අම්මවත් විකුණයි යකෝ නාකි වේසි කිව්වොත්
Hoda wade 8 pass sakkili tikata. Hire kuru ganiddi puke amaruwa saneepa wewi. Wesige puthalage. Man nam kiyanne Rabukkana police ponnayinge gewal walata panala ata kudu karanna one gedara inna maha unge.දනිස්සෙන් පහලටලු තියන්න කීවෙ. ඒ කියන්නෙ වෙඩි තියපු පොලිස් කාරයෝ ටිකට බඩු තමා. හොඳම වැඩේ හැබැයි. මහ උං නම් මොනාහරි කරල බේරෙයි.
Hithanna danne nathi harak innawa neh ban.unta thanakola pennala leeks kiwwath leeksma thamaiමම නම් උන්ගේ news alert deactivated, YouTube Unsubscribe, Facebook unfollowed
Eye chilaw wala unne chilaw wala un neme ban.Anika gon buuru hodama eka. Moda muusalayo.ආන්ඩුවෙන්ම තමා කලබලේ ඇති කරේ.