Fake hadanna epa oii. Uba android da karanne?![]()
පල පොන්සි යන්න මගීත් කපලා තිබ්බා ඔහොම. අම්මට බල්ලෝ &කළා ජාතක වෙච්ච වින්ඩෝස් පොන්නයෙක්
Fake hadanna epa oii. Uba android da karanne?![]()
මම හැම තිස්සෙම කියන දෙයක් තමයි මචං Apple , Android use කරලා ඒවා වල තියෙන දේවල් windows වලින් හොයන්න එපා කියන එක ගොඩක් උන් වරද්දගන්නේ එතන. අනික use කරන උන්ටයි අලුතෙන් ගන්න අදහසක් තියෙන කෙනෙක්ටයි help කරන්නයි ත්රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ.. ඒත් ගොඩක් උන්ට රිදෙන්නේ android ත්රෙඩ් අපේ වගේ ඇක්ටිව් දුවන්නේ නැති නිසා උන්ගේ හිතේ කුහක ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ අපේ උන් හැමෝටම උදවු කරන නිසා![]()

android active එළකිරියේ විතරයි.
අනික උබලා app එකක update එකක් ආපු ගමන් screenshot ගහලා සමරන්නේ. අපිට එහෙම සමරන්න බැ. මොකද උදේ නැගිටලා බලද්දී apps 10 ක් විටතර update වෙලා. උබලාට apps වලට update එනවට වඩා මගේ OS එකට updates එනවා![]()
android active එළකිරියේ විතරයි.
අනික උබලා app එකක update එකක් ආපු ගමන් screenshot ගහලා සමරන්නේ. අපිට එහෙම සමරන්න බැ. මොකද උදේ නැගිටලා බලද්දී apps 10 ක් විටතර update වෙලා. උබලාට apps වලට update එනවට වඩා මගේ OS එකට updates එනවා![]()
මාත් පාවිච්චි කරන්නේ Windows ෆෝන් එකක්.. ෆෝන් එකක් ගන්නේ තමන්ගේ අවශ්යතාවටනේ.. උබට අදාළ නැති දේවල් කරන්න ගියාම ඔහොම දේවල් වෙනවා.. උබ වින්ඩෝස් ෆෝන් ත්රෙඩ් එකට ඇවිත් බැන බැන පිස්සු කෙලින නිසානේ කාගෙන් හරි ඉල්ලන් කාල තියෙන්නේ.. Windows උනත් Apple උනත් Android උනත් සල්ලි දීලනේ ගන්නේ උබට කව්රුවත් ෆෝන් නිකන් දෙන්නේ නෑනේ..![]()


මම හැම තිස්සෙම කියන දෙයක් තමයි මචං Apple , Android use කරලා ඒවා වල තියෙන දේවල් windows වලින් හොයන්න එපා කියන එක ගොඩක් උන් වරද්දගන්නේ එතන. අනික use කරන උන්ටයි අලුතෙන් ගන්න අදහසක් තියෙන කෙනෙක්ටයි help කරන්නයි ත්රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ.. ඒත් ගොඩක් උන්ට රිදෙන්නේ android ත්රෙඩ් අපේ වගේ ඇක්ටිව් දුවන්නේ නැති නිසා උන්ගේ හිතේ කුහක ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ අපේ උන් හැමෝටම උදවු කරන නිසා![]()
ගිය මාස 2 ඇතුලේ උබේ ෆෝන් එකට ආව අප්ඩේට්ස් වල බිල්ඩ් එකත් එක්කම දාපන්කෝ බන් බලන්න ඇප්ස් වලට වඩා ඕ එස් අප්ඩේට් එන විදිය බලාගන්න.
උබේ ෆෝන් එකයි,උබේ ෆෝන් එකට ගිය මාස 2 ඇතුලේ ආව ඕ එස් අප්ඩේට්ස් දාපන්කෝ බලන්න.
මාර ඕ එස් එකක්නේ බන්.
ඇප්ස් වලට වඩා ඕ එස් අප්ඩේට්ස් එනවද?
පිස්සු ආ...
currently using Mi5
mamath gaththa windows fon ekk.. gihilla FB app ekata tiyena ratings balapan.. dan hithenawa aparade kiyala.. mage palaweni smart phone eka
MIUIcurrently using Mi5
![]()





history බලපන් miui site එකෙන්කෝ ඉතින් ඕ එස් අප්ඩේට් එක හිස්ට්රි එක දාලා නෑ නේ පහුගිය මාස 2 ඒවා?
තෝ හැමතැනම උබේ ෆෝන් එකේ 1 ගිගාබයිට් ෆ්රී රැම් ෆ්රී තියනවා කියලා බයිලා ගගහා යන්නේ 4 ගිගාබයිට් රැම් එකක් තියන ෆෝන් එකක් යුස් කරලද?
සුජි මට වහ බෝතලයක් ගෙනත් දීපන්කෝ.
යකෝ 4 ගිගාබයිට් වලින් 1 ගිගාබයිට් විතරද ෆ්රී?
අනේ පීස් මට වහ එකක් දීපන් සුජි.
history බලපන් miui site එකෙන්
මචන් හොදට තියන වතුර නැති ටොයිලට් දැන් තියනවා බන්. (ප්ලේන් වල ටොයිලට්)




මම හැම තිස්සෙම කියන දෙයක් තමයි මචං Apple , Android use කරලා ඒවා වල තියෙන දේවල් windows වලින් හොයන්න එපා කියන එක ගොඩක් උන් වරද්දගන්නේ එතන. අනික use කරන උන්ටයි අලුතෙන් ගන්න අදහසක් තියෙන කෙනෙක්ටයි help කරන්නයි ත්රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ.. ඒත් ගොඩක් උන්ට රිදෙන්නේ android ත්රෙඩ් අපේ වගේ ඇක්ටිව් දුවන්නේ නැති නිසා උන්ගේ හිතේ කුහක ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ අපේ උන් හැමෝටම උදවු කරන නිසා![]()


android active එළකිරියේ විතරයි.
අනික උබලා app එකක update එකක් ආපු ගමන් screenshot ගහලා සමරන්නේ. අපිට එහෙම සමරන්න බැ. මොකද උදේ නැගිටලා බලද්දී apps 10 ක් විටතර update වෙලා. උබලාට apps වලට update එනවට වඩා මගේ OS එකට updates එනවා![]()

උබට අප්ඩේට් 10 ක් නෙවේ 100 ක් ආවත් අපි කව්රුත් කියලා නෑනේ දාන්න එපා කියලා .. 
os එකට අප්ඩේට් ඔය තරන් එනවා නං os එකේ තියෙන stability ගැන අනිත් උන්ට හිතා ගත හැකි 

යකෝ අපේ insider අප්ඩේට්වත් ඔච්චර unstable නෑ 
කාටවත් කියන්න එපා.
වර්තමානයේ ඇන්ඩ්රොයිඩ් ත්රේඩ් එකත් රන් කරන්නේ වින්ඩෝස් ත්රේඩ් එකේ උන්ම තමා.
මුන්ට ඒවා පේන්නේ නෑ.



ඉතින් අපි වෙනසක් දැක්කම අනිත් උන්ටත් කියනවා තමයි උන්ටත් දැනගන්න.උබට අප්ඩේට් 10 ක් නෙවේ 100 ක් ආවත් අපි කව්රුත් කියලා නෑනේ දාන්න එපා කියලා ..
os එකට අප්ඩේට් ඔය තරන් එනවා නං os එකේ තියෙන stability ගැන අනිත් උන්ට හිතා ගත හැකි
යකෝ අපේ insider අප්ඩේට්වත් ඔච්චර unstable නෑ
![]()
මුන් කියවන්නේ කොහොමද .. අනාතයෝ රැල![]()





ඉතින් අපි වෙනසක් දැක්කම අනිත් උන්ටත් කියනවා තමයි උන්ටත් දැනගන්න.උබට අප්ඩේට් 10 ක් නෙවේ 100 ක් ආවත් අපි කව්රුත් කියලා නෑනේ දාන්න එපා කියලා ..
os එකට අප්ඩේට් ඔය තරන් එනවා නං os එකේ තියෙන stability ගැන අනිත් උන්ට හිතා ගත හැකි
යකෝ අපේ insider අප්ඩේට්වත් ඔච්චර unstable නෑ
![]()
මුන් කියවන්නේ කොහොමද .. අනාතයෝ රැල![]()
හිත සැනසෙන්න ඉංජිනේරු මහත්තයා මේක අහන්න ඔව් ඔව් කන්දෙ දෙයියොන්ටත් හොදයි




