රිදෙන එක කලාවක් නම් , වින්ඩොස් ෆෝන් තියෙන උ

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    digatama type karanna tharamata RIDILA

    ආ මේ ඉන්නේ කටින් පඩ අරින එකා
    පඩ මාස්ටර්
    උබට නම් 1100 එකත් ස්මාර්ට් වැඩි
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    මම හැම තිස්සෙම කියන දෙයක් තමයි මචං Apple , Android use කරලා ඒවා වල තියෙන දේවල් windows වලින් හොයන්න එපා කියන එක ගොඩක් උන් වරද්දගන්නේ එතන. අනික use කරන උන්ටයි අලුතෙන් ගන්න අදහසක් තියෙන කෙනෙක්ටයි help කරන්නයි ත්‍රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ.. ඒත් ගොඩක් උන්ට රිදෙන්නේ android ත්‍රෙඩ් අපේ වගේ ඇක්ටිව් දුවන්නේ නැති නිසා උන්ගේ හිතේ කුහක ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ අපේ උන් හැමෝටම උදවු කරන නිසා :yes::yes:

    වින්ඩොව්ස් ෆෝන් ත්රෙඅඩ් එක ඇක්ටිව් ඇයි කියල උබල දන්නවද ?

    ?????????????????????

    කෝල් රෙකෝඩ් කරන්න ආවමත් මාස 6ක් විතර සෙලිබ්රේට් කරානේ , මම දැක්ක එකෙක් ඔන්න වයිබර් වීඩියෝ කෝල් එනෝ කිය කිය ඉන්නවා , ඕක ඇති මේ අවුරුද්දටම

    ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වලට වගේ වින්ඩෝස් ෆෝන් වලට ඇප්ස් , ෆීචර්ස් ආවොත් උබලගේ ත්රෙඅඩ් එක අරින්න බිල් මාමගේ කොම්පීතරේ අරන් එන්න වෙනවා
     

    gaminda1980

    Member
    Feb 14, 2016
    448
    69
    0

    වින්ඩොව්ස් ෆෝන් ත්රෙඅඩ් එක ඇක්ටිව් ඇයි කියල උබල දන්නවද ?

    ?????????????????????

    කෝල් රෙකෝඩ් කරන්න ආවමත් මාස 6ක් විතර සෙලිබ්රේට් කරානේ , මම දැක්ක එකෙක් ඔන්න වයිබර් වීඩියෝ කෝල් එනෝ කිය කිය ඉන්නවා , ඕක ඇති මේ අවුරුද්දටම

    ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වලට වගේ වින්ඩෝස් ෆෝන් වලට ඇප්ස් , ෆීචර්ස් ආවොත් උබලගේ ත්රෙඅඩ් එක අරින්න බිල් මාමගේ කොම්පීතරේ අරන් එන්න වෙනවා


    සිරාවට. android වලට අවුරුදු 5 කට විතර කලින් ආපුව දැන් එන්නේ windows වලට. අරුන්ට ටික එක සමරන හැටි දැක්කම දුකේ බැ
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    රිදෙන එක කලාවක් නම් ,... 06-08-2016 12:36 PM Ahenan thread 1ta awe toge puka kahanawatada awajathaka wesige puthe?

    මන් හිතුවේ නෑ ඇරපු එක මෙච්චර රිදෙන්න මන් ඇරිය කියල :lol:
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    රිදෙන එක කලාවක් නම් ,... 06-08-2016 12:36 PM Ahenan thread 1ta awe toge puka kahanawatada awajathaka wesige puthe?

    මන් හිතුවේ නෑ ඇරපු එක මෙච්චර රිදෙන්න මන් ඇරිය කියල :lol:

    දෝදු බන් මුන්ට.
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    දෝදු බන් මුන්ට.

    මුන්ට තියෙන්නේ පැහැදිලි ඉරිසියාවක් බන්.. වැඩ බැරි කමට ඒක අනුන්ගේ පිටින් යවනවා :rofl:
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    මුන්ට තියෙන්නේ පැහැදිලි ඉරිසියාවක් බන්.. වැඩ බැරි කමට ඒක අනුන්ගේ පිටින් යවනවා :rofl:

    සොෆ්ට්වෙයාර් ඉන්ජිනියර්ස්ලා මචන්.
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    රිදෙන එක කලාවක් නම් ,... 06-08-2016 12:36 PM Ahenan thread 1ta awe toge puka kahanawatada awajathaka wesige puthe?

    මන් හිතුවේ නෑ ඇරපු එක මෙච්චර රිදෙන්න මන් ඇරිය කියල :lol:

    onna mama nam nevi hariya
    man gawa kari wada naha