digatama type karanna tharamata RIDILA
ආ මේ ඉන්නේ කටින් පඩ අරින එකා
පඩ මාස්ටර්
උබට නම් 1100 එකත් ස්මාර්ට් වැඩි
digatama type karanna tharamata RIDILA
මම හැම තිස්සෙම කියන දෙයක් තමයි මචං Apple , Android use කරලා ඒවා වල තියෙන දේවල් windows වලින් හොයන්න එපා කියන එක ගොඩක් උන් වරද්දගන්නේ එතන. අනික use කරන උන්ටයි අලුතෙන් ගන්න අදහසක් තියෙන කෙනෙක්ටයි help කරන්නයි ත්රෙඩ් එක දාලා තියෙන්නේ.. ඒත් ගොඩක් උන්ට රිදෙන්නේ android ත්රෙඩ් අපේ වගේ ඇක්ටිව් දුවන්නේ නැති නිසා උන්ගේ හිතේ කුහක ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ අපේ උන් හැමෝටම උදවු කරන නිසා![]()
වින්ඩොව්ස් ෆෝන් ත්රෙඅඩ් එක ඇක්ටිව් ඇයි කියල උබල දන්නවද ?
?????????????????????
කෝල් රෙකෝඩ් කරන්න ආවමත් මාස 6ක් විතර සෙලිබ්රේට් කරානේ , මම දැක්ක එකෙක් ඔන්න වයිබර් වීඩියෝ කෝල් එනෝ කිය කිය ඉන්නවා , ඕක ඇති මේ අවුරුද්දටම
ඇන්ඩ්රොයිඩ් වලට වගේ වින්ඩෝස් ෆෝන් වලට ඇප්ස් , ෆීචර්ස් ආවොත් උබලගේ ත්රෙඅඩ් එක අරින්න බිල් මාමගේ කොම්පීතරේ අරන් එන්න වෙනවා

රිදෙන එක කලාවක් නම් ,... 06-08-2016 12:36 PM Ahenan thread 1ta awe toge puka kahanawatada awajathaka wesige puthe?
මන් හිතුවේ නෑ ඇරපු එක මෙච්චර රිදෙන්න මන් ඇරිය කියල![]()
දෝදු බන් මුන්ට.

මුන්ට තියෙන්නේ පැහැදිලි ඉරිසියාවක් බන්.. වැඩ බැරි කමට ඒක අනුන්ගේ පිටින් යවනවා![]()
රිදෙන එක කලාවක් නම් ,... 06-08-2016 12:36 PM Ahenan thread 1ta awe toge puka kahanawatada awajathaka wesige puthe?
මන් හිතුවේ නෑ ඇරපු එක මෙච්චර රිදෙන්න මන් ඇරිය කියල![]()