..::[රියදුරු බලපත්‍රය අලුත් කිරීම (Renewal of Driving License)]::..

Lalakajee

Well-known member
  • Jun 20, 2007
    3,061
    296
    83
    In my own heart
    I am updating this thread as well as http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1839883

    Submitted renewal application on : 07th February 2018
    Received in registered post : 17th March 2018

    සාමාන්‍ය සේවයෙන් ලයිසන් අලුත් කරගත්ත අය මේ thread දෙක update කරනවද submit කරපු දවසයි ගෙදරට ආපු දවසයි දාලා.
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    kQUOhDV.png


    vote here http://www.elakiri.com/forum/showthr...46194&page=733 vote here


    Wzeu19z.png
     
    Aug 17, 2014
    1,670
    131
    0
    bump. MEdical eka ganna barida Saturday wage dawasaka?

    Nugegodin medical eka aran edama Werahera yanna puluwanda renew karanna?

    Mage eka 04 months wenawa expire wela. Penalty ekak gewanna oneda parakku unata renew karanna?

    International license ekak ganne kohomada dannawada?
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    bump. MEdical eka ganna barida Saturday wage dawasaka?

    Nugegodin medical eka aran edama Werahera yanna puluwanda renew karanna?

    Mage eka 04 months wenawa expire wela. Penalty ekak gewanna oneda parakku unata renew karanna?

    International license ekak ganne kohomada dannawada?


    saturday nam kohomada danne ne machn ... sathiye dawasaka nugegoda yanawa nam ude 7 weddi wath set weyan polimata... ehema unoth 11ta wage eliyata paninna puluwan wenawa..



    ow werahera edama yanna puluwan.. edama gannath puluwan.. thread eke mul pituwe kiyala thiyenawa wage werahera number ekak aran hall eke athulata giyaata passe tanikara ubage athe gema tiyenne.. polin neh.. ethana hariyata kara gaththoth peyakin wage eliyata ennath puluwan wei..



    ow parakku walata dhada gahanawa.. mage yaluwek dawas 2k parakku wela 250/- gewala tibba.. ubatath samahara witara gewannna wenne 250/-tama.. penalty fee hadanne awurudu ganen gaanata neh.. dawasak parakku unath masayak parakku unath same feee.. eka nam mam guess karala kiwwe ubage fee eka mam danne neh ..:P



    international case eka nam danne neh...
     
    Aug 17, 2014
    1,670
    131
    0
    saturday nam kohomada danne ne machn ... sathiye dawasaka nugegoda yanawa nam ude 7 weddi wath set weyan polimata... ehema unoth 11ta wage eliyata paninna puluwan wenawa..



    ow werahera edama yanna puluwan.. edama gannath puluwan.. thread eke mul pituwe kiyala thiyenawa wage werahera number ekak aran hall eke athulata giyaata passe tanikara ubage athe gema tiyenne.. polin neh.. ethana hariyata kara gaththoth peyakin wage eliyata ennath puluwan wei..



    ow parakku walata dhada gahanawa.. mage yaluwek dawas 2k parakku wela 250/- gewala tibba.. ubatath samahara witara gewannna wenne 250/-tama.. penalty fee hadanne awurudu ganen gaanata neh.. dawasak parakku unath masayak parakku unath same feee.. eka nam mam guess karala kiwwe ubage fee eka mam danne neh ..:P



    international case eka nam danne neh...

    Supiri machan. thanks :)