saturday nam kohomada danne ne machn ... sathiye dawasaka nugegoda yanawa nam ude 7 weddi wath set weyan polimata... ehema unoth 11ta wage eliyata paninna puluwan wenawa..
ow werahera edama yanna puluwan.. edama gannath puluwan.. thread eke mul pituwe kiyala thiyenawa wage werahera number ekak aran hall eke athulata giyaata passe tanikara ubage athe gema tiyenne.. polin neh.. ethana hariyata kara gaththoth peyakin wage eliyata ennath puluwan wei..
ow parakku walata dhada gahanawa.. mage yaluwek dawas 2k parakku wela 250/- gewala tibba.. ubatath samahara witara gewannna wenne 250/-tama.. penalty fee hadanne awurudu ganen gaanata neh.. dawasak parakku unath masayak parakku unath same feee.. eka nam mam guess karala kiwwe ubage fee eka mam danne neh ..
international case eka nam danne neh...