information hariyatama hari. me wade ta mata nam dawasak giya half day half day wage
oya tan dekatama ude paandara yanna oni
medical institute eke ude 5 vitara indan kattiya innawa. 7 vitara weddi giyat shape, 200k 300k wage indi atule. medical eka ganna dawase license eka ganna yanna epa
ai tawa dawasaka ude 6.30 wage weddi werahera yanna. mul 100 denata wage polime set unot goda. 7,7.30 weddi gate eken atulata ekkaran yanawa office ekata. 8.30 weddi token numbers denawa (one day da normal da ahala). metendi ID eka clear nattan wade chora.
dan tama case eka
8.35 weddi mul 30 dena atuata yannaa.. kiuwama harak set eka hall ekata paninawa. etenta giyama full holman
1 to 30 yanakan numbers gahapu counters 30k tianawa. token numbers 30ta 30k ehema neme. metendi tama terenne token walin wadak na kiala. tak gala atulata gihin photo counter eke wadi unot oya tama eka. photo gattama gaana gewanna oni, gana gewanna kalin form eke sign karanna oni (mataka atuwa pen ekak aran yaman meke asse ekek wat pen den na. oka danna nisama gate eken eliye dial ekak pen vikunanawa ude 6 indan).
Salli pay karama wade evarai 9 weddi, ai main gate eka gawa hall ekata enna oni. enagaman canteen eken mona hari kaala, hall ekata avilla nindak dagena inna tienne. munta oya plastic card eka print karanna peya 3,4k or more yanawa.
card set eka awama names call karanawa. etakota gatta eliyata giya
finished