රිසානාගේ_මව සෞදි සල්ලි එපා කියයි

banda_

Member
Dec 4, 2012
196
115
0
Colombo
23079514862071862490417.jpg




අම්මප. . . . .
රිෂානා ගේ අම්මට. . . . .
 

Zeus

Well-known member
  • Sep 14, 2007
    20,327
    1,957
    113
    Kalutara
    ශරීයා නීතියට අනුව ලැබුණූ දඬුවමට එකඟයි සාධාරණයි කියල
    දැන් ආධාර දෙන්න එපාලු.
     

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    අරාබි ගෑනු ලංකාවේ වැඩකාරකමට ලඟදිම ගේනවා.
    හූරේ අදත් මොළ පොජ්ජේ අමාරුවට අවුශද පොජ්ජ මන්දෝ කොලේ නැතුවා?:shocked:
     

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    පේනවා නේද?.. ෂරියා නීතියට (අල්ලාගෙ තීරණේට)එකඟයි කියලා මුලින් කිව්වට මේ අම්මා මොන තරම් දුකක් හිතේ හිර කරන් ඉන්නවද කියලා. කොයි තරම් දුක උනත් විඳ ගන්න වෙනවා සද්ද නැතුව.
    ඇයි?. ඒ...දුක පිට කරගන්න දරුවා මරපු එවුන්ට සාප කරන්න ගියොත් ආගමේ නාමයෙන් මැරුම් කන්න වෙන නිසා..
    :yes::yes::yes:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    ශරීයා නීතියට අනුව ලැබුණූ දඬුවමට එකඟයි සාධාරණයි කියල
    දැන් ආධාර දෙන්න එපාලු.

    mcn, mama nam hitanne naha Rizanage mother eyage duwa marapu ekata ekagai kiwwa kiyala. ubata eka prove karanna monawa hari tiyenawada oya tiyena poster eka arenna ? mama kiyanne oka wena kawru hari hadala daapu ekak.

    mama baluwa rizana ge mother kata karana video eka, eya kiyanne, eyage daughter ehema waraddak wat kare na kiyala ada ada. waraddak karala punish kara nam kamak naha, waraddak nokara mehema kare ay kiyala ahanawa rizana ge mother.

    kohoma unat Saudi salli gatte nati eka hodai.
     

    ~Pirate~

    Well-known member
  • Dec 24, 2012
    2,548
    996
    113
    mcn, mama nam hitanne naha Rizanage mother eyage duwa marapu ekata ekagai kiwwa kiyala. ubata eka prove karanna monawa hari tiyenawada oya tiyena poster eka arenna ? mama kiyanne oka wena kawru hari hadala daapu ekak.

    mama baluwa rizana ge mother kata karana video eka, eya kiyanne, eyage daughter ehema waraddak wat kare na kiyala ada ada. waraddak karala punish kara nam kamak naha, waraddak nokara mehema kare ay kiyala ahanawa rizana ge mother.

    kohoma unat Saudi salli gatte nati eka hodai.


    :yes::yes::yes:matath hithenne umba kiyana dema thamai machan.mona agame unath mona amma kenek unath thamange daruwa koi waradda karath marana eka sadaranai kiyala kiyanawa kiyala piliganna nam amarui ..
     

    chathupatiya

    Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    කවි කොළය රිසානා නෆීක් . . .

    saudi_arabia_.jpg


    පොල්ලතු පැලක ඉපදුන් පොඩි රිසානා
    දුප්පත්කම නිසා දුක් විද විද උන්නා
    යහමින් මුදල් අප හට උපයා ගන්නා
    අම්මේ මෙමට පිට රට යන්නට ඕනා

    කල හැකි යමක් නැහැ ඒ මව්පියන් හට
    අගහිඟකම් වලින් මිරිකී ඉන්න කොට
    ගන්නට උබේ මතු දිවි වාසනා කොට
    උන් වලපුනා ඇය පිටරට පිටත් කොට


    තව කියවන්න >>
     

    coolshano

    Well-known member
  • Sep 1, 2007
    14,346
    630
    113
    N/A
    මුන් කතා කරන්නේ කටින්ද එහෙමත් නත්තන් වෙන තැනකින්ද බන් ? කලින් එක දෙයක් කියනවා, දැන් තව දෙයක් කියනවා.

    Aiva...:yes::yes:
     

    rudayas

    Well-known member
  • Apr 18, 2007
    4,932
    398
    83
    Rest in Peace
    බොහොම හොඳයි... අපෙ රටේ බොහොමයක් නායකයින්ට නැති හොඳ කොන්ඳක් තිබෙනව රිසානා ගෙ මෑණියන් වන ඔබට..

    ඇයි යකෝ අල්ලා දෙන සල්ලි ගන්නෙ නැද්ද :eek:
    ඒක අල්ල ගෙ කැමැත්ත නෙවේද ??
    :eek:
    සිරාවට අහන්නෙ :confused:



    ubala dennama hari :yes::yes::yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    :lol: මෙයා කිව්වා නේද? ඒක වෙන්න තිබ්බ දෙයක් කියලා, අල්ලා හුලල්ලාගේ කැමැත්තට......?? :angry: