රු.100,000 කට අඩුවෙන් හොද warranty එකකුත් එක්ක PC එකක් හදා ගන්න තැනක්?

mobugbugmo

Active member
  • Oct 28, 2020
    260
    175
    43
    These looks good and well worth the price



    1685346629038.jpeg


    1685346647329.jpeg


    1685346670540.jpeg
     
    • Like
    Reactions: Nuranga85

    Nuranga85

    Junior member
  • Jun 20, 2021
    84
    77
    18
    hariyata internet browse karannath power madi..
    cashier software ekak daala bill gahanna wage podi dekata athi wei..

    dan samanya 16gb ram aluth processor ekak daala gahanna 1.50 wath yai monitor nathuwa..
    habai $ adu wena nisa issarahata price adu wei..
    ehenam thawa tika dawasak idala baluwanam hariyai neda...

    ඔයා මගෙ එරියා එකෙන්ම් හදාල දෙන්නම්, කියන විදියට යුස් කරන්න ඔන හැබැයි - දුර අයට සෙවා සපයන්න අමාරු නිසා මම දුර අය පිසි ගන්නවාට කැමති නැහැ,, හැමදෙම සල්ලි නෙවි!
    bohoma isthuthi....
    ------ Post added on May 29, 2023 at 4:49 PM

    Interesting....
    ------ Post added on May 29, 2023 at 4:51 PM
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ehenam thawa tika dawasak idala baluwanam hariyai neda...


    bohoma isthuthi....
    ------ Post added on May 29, 2023 at 4:49 PM


    Interesting....
    ------ Post added on May 29, 2023 at 4:51 PM
    මෙ පොට් එකෙන් වොරන්ටි නම් ගන්න ලෙසි නැහැ, ඉයෙ එකෙක් ආවා, උන්ගෙ ගාව තියෙද්දි සප්ලයි එක නැවත්ලා, වොරන්ටි දිලා නැහැ,,,


    අඩුවට පිසි දෙන තැන් ඉස්සර ඉදලාම පට්ට චා, පිසි හවුස් / පිසි පාට්නර් මතක කාටද? ගනන් අනික් ඔක්කොටම වඩාවඩුයි, එත් වොරන්ටි ගන්න බැහැ, ඉට හොදයි කොල්ලෙක් විකුනන එකක් නැනොටෙක් වගෙ තැනකින් හදපු එකක් - ඉක්මන් එකෙන් බලල ගනින්, එක සෙෆ්.
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    issellama parts tika select karagana one by one item wala price balala ganna mcn, danata eka tamai hodama wede.

    warrenty seen nam ithin nanotek tamai danata hodama.

    mageth pc ekak me tike build wena gaman, processor eka i5 11400 gaththa KOKO payment walin. manual payment hinda processing fee ekath ekka 56k wage. 3 month hinda mata eka echchara awulak ne,

    Kingston NVME eka 10,500/- daraz eken eye gaththa weekend offers. ekath koko. mastercard pay kalanam tawath adu karaganna tibba

    1685360389829.png

    ram eka baclays eken gannawa, single stick ekak mama gawa tiena hinda
    https://www.barclays.lk/itemdesc.asp?ic=RAMK9439&eq=&Tp=

    මෙ පොට් එකෙන් වොරන්ටි නම් ගන්න ලෙසි නැහැ, ඉයෙ එකෙක් ආවා, උන්ගෙ ගාව තියෙද්දි සප්ලයි එක නැවත්ලා, වොරන්ටි දිලා නැහැ,,,


    අඩුවට පිසි දෙන තැන් ඉස්සර ඉදලාම පට්ට චා, පිසි හවුස් / පිසි පාට්නර් මතක කාටද? ගනන් අනික් ඔක්කොටම වඩාවඩුයි, එත් වොරන්ටි ගන්න බැහැ, ඉට හොදයි කොල්ලෙක් විකුනන එකක් නැනොටෙක් වගෙ තැනකින් හදපු එකක් - ඉක්මන් එකෙන් බලල ගනින්, එක සෙෆ්.
    mehema gannawanam aniwa Bill eka confirm karaganna call ekak deela,. un call karanama kiyanawa.
    godak me tike tibba horata bill hadala wikunapu seen
    ------ Post added on May 29, 2023 at 5:11 PM
     
    Last edited:

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    issellama parts tika select karagana one by one item wala price balala ganna mcn, danata eka tamai hodama wede.

    warrenty seen nam ithin nanotek tamai danata hodama.

    mageth pc ekak me tike build wena gaman, processor eka i5 11400 gaththa KOKO payment walin. manual payment hinda processing fee ekath ekka 56k wage. 3 month hinda mata eka echchara awulak ne,

    Kingston NVME eka 10,500/- daraz eken eye gaththa weekend offers. ekath koko. mastercard pay kalanam tawath adu karaganna tibba

    View attachment 206308
    ram eka baclays eken gannawa, single stick ekak mama gawa tiena hinda
    https://www.barclays.lk/itemdesc.asp?ic=RAMK9439&eq=&Tp=


    mehema gannawanam aniwa Bill eka confirm karaganna call ekak deela,. un call karanama kiyanawa.
    godak me tike tibba horana bill hadala wikunapu seen
    ------ Post added on May 29, 2023 at 5:11 PM
    ow ow. hora bill seen thiyenawa, mage customer kenkeuth mage gana wadee kiyala aduwata ganna ghin ahu una,,
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    තනියෙන් උබට ඕන විදිහට පාර්ට්ස් අරන් එස්සම්බල් කරගනින් බන්, දැන් කාලේ 5 වසරේ කොල්ලොත් තනියෙන් pc බිල්ඩ් කරගන්නවා
     
    • Like
    Reactions: reddit

    ryanlive

    Well-known member
  • Jun 30, 2021
    819
    637
    93
    Jaffna wala thanak kuwoth uba yanwda ? uba koheda inne kiyala dahanko me wage post ekak danakota ..

    budget eka 100k nam warranty ekka used ekak hadaa ganna eka thama karanna wenne .. brand new thrumak naha