Apk තියෙන්නෙ බං ඔනෙ තරම් ඇයි මේ ගෙවන්නෙ බොරැවට
Revanced mod තමයි දන්න කාලෙක ඉඳලා මමත් use කරන්නේ තාම නම් කිසි අවුලක් වෙලා නෑ හැබැයිMod apk නෙ තියෙන්නෙ. Trusted ඒවා නැහැනෙ බන්.
youtube readvanced dagatta. oya features okkoma tiyanawa
Apk තියෙන්නෙ බං ඔනෙ තරම් ඇයි මේ ගෙවන්නෙ බොරැවට
Revanced mod තමයි දන්න කාලෙක ඉඳලා මමත් use කරන්නේ තාම නම් කිසි අවුලක් වෙලා නෑ හැබැයි
Spotify එකෙන් සිම්දු නම් අහන්නේ නෑ, ගොඩක් වෙලාවට podcast තමා ඇහුවොත් අහන්නේ, ඊට අමතරව සින්දු වලට අදාල catalogue සහ අනිත් details තමයි වැඩි හරියක් spotify එකෙන් මම ගන්නේ
6 දෙනෙක් set වෙලා ගත්ත නම් 200 ට අඩුවෙන් වෙන්නේ. 400, 350 කියන්නේ නම් තේරුමක් නැහැ.
මාසෙකට 1200ක් ගෙවලා YT Premium ගන්න බැරි හිඟන්නොද බන් මේ කිරියේ ඉන්නෙ?Campus ID ekak hari higher studies karanawanam meken ganna puluwan
https://shop.sheerid.com/product/youtube-students-pay-5-99-month-for-unlimited-streaming/
මාසෙකට 1200ක් ගෙවලා YT Premium ගන්න බැරි හිඟන්නොද බන් මේ කිරියේ ඉන්නෙ?![]()
![]()
Aaah man, I can afford letting my CC pay that and not worry about it. That is the same price we pay for a fried rice at a decent place.There's no good reason to when revanced offers every feature there is and more
Aaah man, I can afford letting my CC pay that and not worry about it. That is the same price we pay for a fried rice at a decent place.
Naah not worth trying to 3rd party shit to save 1200 a month and get fucked at somepoint.I'm sure there are people who can afford to use 5000LKR banknotes to light their cigarettes too but it's still pointless when a lighter could do a better job while being far cheaper
මාව හැක් උනා, අඤේ හුඦේ ගාගෙන එනව පස්සෙ 🫠I'm sure there are people who can afford to use 5000LKR banknotes to light their cigarettes too but it's still pointless when a lighter could do a better job while being far cheaper
Naah not worth trying to 3rd party shit to save 1200 a month and get fucked at somepoint.
මාව හැක් උනා, අඤේ හුඦේ ගාගෙන එනව පස්සෙ 🫠