රෝස්ට් කරපු කුකුලෙක් කෑවා කලුවො..

Flappybird

Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    ජිවත් වෙනවා කියන එක මෙච්චර අමාරු දෙයක්ද. මම නම් අතට අහුවෙන දේ කටේ දාගන්නවා ගානක් මිම්මක් නැහැ :unsure:
    ඔහොම ඉන්න එකත් අවුලක් නෑ බන්... මන් හිතලම මගෙ life එක මට challenge එකක් කරගත්තා. discipline තියන් වැඩ කරන්නෙ දැන්..ඒකෙත් වෙනම ආතල් එකක් තියේ බන්..මන් ඇඟ ගැන වැඩිය හිතුවෙ නෑ කලින් අනිකවනම් මැනේජ් කරා. නිකන් ඔහේ ඉන්නවට වඩා. Eat -> Workout-> Make money-> Sleep ඕක තමයි දැන් මගෙ රෝල. බලපන්කො සල්ලිත් තියන, ඇඟ හොදට හදල තියන එකෙක් දිහා උන් ගාව අනිත් උන් ගාව නැති qualities තියන්වා. වෙනම lifestyle එකක් නැතුව එක රැයෙන් ඕව හම්බෙන් නෑනෙ බන්.. Top 1% ඉන්න වෙනස්ම උන් සෙට් එකක් ඒ.
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,116
    198,654
    113
    Colombo, Sri Lanka
    ඔහොම ඉන්න එකත් අවුලක් නෑ බන්... මන් හිතලම මගෙ life එක මට challenge එකක් කරගත්තා. discipline තියන් වැඩ කරන්නෙ දැන්..ඒකෙත් වෙනම ආතල් එකක් තියේ බන්..මන් ඇඟ ගැන වැඩිය හිතුවෙ නෑ කලින් අනිකවනම් මැනේජ් කරා. නිකන් ඔහේ ඉන්නවට වඩා. Eat -> Workout-> Make money-> Sleep ඕක තමයි දැන් මගෙ රෝල. බලපන්කො සල්ලිත් තියන, ඇඟ හොදට හදල තියන එකෙක් දිහා උන් ගාව අනිත් උන් ගාව නැති qualities තියන්වා. වෙනම lifestyle එකක් නැතුව එක රැයෙන් ඕව හම්බෙන් නෑනෙ බන්.. Top 1% ඉන්න වෙනස්ම උන් සෙට් එකක් ඒ.
    ඒක ඇත්ත මචන් මම නිකන් ජෝක් එකක් දැම්මේ. වැඩේ දිගටම කරගෙන යන්න. අතර මග නවත්තන්න එපා. සුභ පැතුම් (y)
     
    • Love
    Reactions: Flappybird