රෝහල්වල මහ වැඩ වර්ජනයක් සූදානම්... Thanks AKD‼️

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔය @SLK_sri ගේ වැඩ මාව අපහසුතාවයට පත් කරන්න.මම ඔය ගෑනුන්ගේ ඉන්බොක්ස් අස්සේ ගියේ නෑ.

    a kiyanne ubadan hena awulen inne, kotinma uba depress wela.
    kimbak dakkoth peni halana ponnaya
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    පැය 8න් ගෙදර යන්න ඕනෙ, අනිවාරෙන් 8.30 වෙද්දි වැඩට එන්න ඕනෙ කියල කම්කරු නීති නෑ මචන්. අනික මචන් ඩොකා තියටර් එකේ රෑ 10-11 වෙනකල් වැඩ කරනකොට ඒතන ඉන්න අනිත් උන්ට ඇඟිල්ල ගහන්න කියන එකත් සාධාරණ නෑ (උඹේ තියරි එකට අනුව ). තමන්ට ඕනෙ විදියට වැඩ කරල පඩි ගන්න තියෙන්නෙ.
    තියටර් එකේ අනිත් අය මාරු වෙන්නේ නැහැ නර්ස් ලා මාරු වෙනවා ශිෆ්ට් එක අනිත් Staff ඔක්කොම මාරු වෙනවා
    දොස්තරලාට ඒ නිදහස නැහැ
     
    • Like
    Reactions: G Starlin

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    @nul

    නූගත් අඩු ආදායම් ලාබී රාජය සේවකයෙක්නේ.අපේ ගෙදර මිනිස්සු මුගේ පඩියට වඩා ටැක්ස් ගෙවනවා ලොල්... 35000 පඩියෙන් ජීවත් වෙන්නේ කොහොමද බන් අපිට මාසෙට මස්මාලු එලවලු වලට විතරක් උයිට වැඩිය යනවා මාසෙට😂.

    A/L කොමස් කරලා තියෙන්නෙ ගොන් පොන්නයා ඒකත් යන්තන් පාස්..අඩුම ඩිප්ලෝමා එකක් වත් කරලා නෑ..

    https://elakiri.com/threads/මොකක්ද-කරන්න-පුළුවන්.1994738/

    එලවලු කඩේක වැඩ කරලා තියෙන්නේ.පස්සේ රජයේ රස්සවකට ගිහින් 35000😂 ක.
    https://elakiri.com/threads/මොකක්ද-කරන්නෙ.1968703/

    කොල්ලෝකාරයෙකුත් වෙලා පස්සේ..
    පයිය නගින්නෙත් නෑලු කෙල්ලොන්ව ෆීල් වෙන්නෙත් නෑලු..

    https://elakiri.com/threads/සෙස්-ප්%E2%80%8Dරශ්නයක්.2042944/

    අවුරුදු 32 ක නාකි හුත්තෙක් ජීවිතේම ෆේල්
    https://elakiri.com/threads/කෙල්ලෙක්-බඳීන්න.2131450/

    බල්ලව වෙට් කෙනෙක් ගාවට ගෙනියන්න බැරි හිගන පොන්නයෙක්.
    https://elakiri.com/threads/බල්ලගෙ-පස්ස-පණ-නැතුව-යනව-වගේ-😔.2151268/

    මේ වගේ උන් තමා රාජය සේවයේ ඉන්නේ යට ලෙවල් එකේ.ඔන්න ඕක තමා ප්‍රශ්නේ.ලපයට මෙච්චර පුක දෙන්නේ අස්වැසුමට නම දාගන්නලු.

    අම්මො යකෝ අමු නූගත් හිගන්නෝ එක්කනේ අපි මේ මෙච්චර කල් වාද කරගන තියෙන්නේ 😂.


    @nul නූගත් අඩු ආදායම් ලාබී රජයේ සුලු සේවක රස්සවක් කරන පොන්නයගේ ඒවා තමා ඔය..
     
    • Dislike
    Reactions: marvin silva

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    එහෙනම් උබට අවදානම් මචං. මේ ටිකේ පුක පලාගන්න එපා. මැහුන් දාන්න මිසීලා නැතිවෙයි :ROFLMAO:
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    randima rulz

    Well-known member
  • Feb 9, 2012
    649
    332
    63
    Maharagama
    අනුරට පුක උඩ තියලා දුන්නේ ඔය රජයේ සේවකයෝ තමා ගිහින් දැන් හරිනේ ආසාව පුපෙනුත් එක්ක හිනා
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,306
    15,393
    113
    දන්නේ නැති නම් කථා නොකර ඉඳපන් බං ඔහොම පැන පැන මෝඩ කථා කියන්න ගියාම ආණ්ඩුවට කඩේ යන ගැන්සිය හැටියට ආණ්ඩුවට ම තමා හොඳ නැත්තේ😬

    දොක්තර ලා වෙලාවට නෙවෙයි වැඩ සමහරු පැය 18 ක් වගේ වෝඩ් එකේ ඉන්නවා
    එහෙම වැඩියෙන් ඉන්න වෙලාවට OT ගෙවන්න ගියොත් දොස්තර ලාට පඩියට වඩා OT ගෙවන්න වෙනවා
    ඔය විකිරණ වේදීන්, හෙදියේ, සුළු සේවකයන් එහෙම නෙවෙයි හරියටම වෙලාවට ඇවිත් වෙලාවට යනවා

    එක නිසා තමා දොස්තරලා ඕකෙන් අයින් කරලා තියෙන්නේ
    pala ponnayo yanna nodanna reddawal katha nokara.
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    Mard

    Well-known member
  • Nov 9, 2023
    1,140
    1,267
    113
    තියටර් එකේ අනිත් අය මාරු වෙන්නේ නැහැ නර්ස් ලා මාරු වෙනවා ශිෆ්ට් එක අනිත් Staff ඔක්කොම මාරු වෙනවා
    දොස්තරලාට ඒ නිදහස නැහැ

    හරි එහෙනම්. දොස්තරලට පුලුවන් වෙලාවකට ඇවිල්ල වැඩ කරන්න පුලුවන්. (y)
     
    • Haha
    Reactions: G Starlin

    waparc

    Well-known member
  • Jan 12, 2008
    1,973
    1,268
    113
    මගේ කාමරේ
    Fingerprint එකට විරුද්ධ වෙන එකම එක හේතුවයි. ඒ අදාල කෙනා එන්නේ නැතුවත් ආවා කියලා දාගන්න පුලුවන් කමයි. පරක්කු වෙලා එන ඒව කලින් පනින ඒවා කරලා අදාල වෙලාවට ආවා ගියා දාගන්න පුලුවන් නිසායි. fingerprint machine දැම්මාම ඔවා කරන්න බෑ. මං වැඩ කරන තැනත් ඔය ප්‍රශ්නේ තිබුනා දාන්න කලින්. fingerprint machine දැම්මාට පස්සේ ඒක සම්පුර්නෙන්ම නැවතුනා.

    ආන්ඩුවට fingerprint machine දාගන්න නම් කරන්න තියෙන්න fingerprint machine එකෙන් record වෙන attendance වලට extra allowance එකක් දෙන එක. එතකොට ඔකට කවුරුවත් කෙඳිරි ගාන්නේ නෑ.
     

    Mard

    Well-known member
  • Nov 9, 2023
    1,140
    1,267
    113
    Fingerprint එකට විරුද්ධ වෙන එකම එක හේතුවයි. ඒ අදාල කෙනා එන්නේ නැතුවත් ආවා කියලා දාගන්න පුලුවන් කමයි. පරක්කු වෙලා එන ඒව කලින් පනින ඒවා කරලා අදාල වෙලාවට ආවා ගියා දාගන්න පුලුවන් නිසායි. fingerprint machine දැම්මාම ඔවා කරන්න බෑ. මං වැඩ කරන තැනත් ඔය ප්‍රශ්නේ තිබුනා දාන්න කලින්. fingerprint machine දැම්මාට පස්සේ ඒක සම්පුර්නෙන්ම නැවතුනා.

    ආන්ඩුවට fingerprint machine දාගන්න නම් කරන්න තියෙන්න fingerprint machine එකෙන් record වෙන attendance වලට extra allowance එකක් දෙන එක. එතකොට ඔකට කවුරුවත් කෙඳිරි ගාන්නේ නෑ.

    උඹට පිස්සු, වැඩි පුර පැය 16-18 වැඩ කරන ඒව දැකල මිනිස්සු බය වෙයි කියල. 🤭 🤭
     
    • Like
    Reactions: G Starlin

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    දකුනේ පොන්ස් කෙනෙක්.
    VZnFEyd.png


    nhJOzq4.png


    ඊයා පොන්නයෝ ගෑණුන්ට වඳින්න ලැජ්ජ නැද්ද
    ‍රට හදපන් පස්සෙ, ඉස්සෙල්ලා කොන්ද කෙලින් කරලා හදාගනින්
    කලවං පොන්නයා
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    ආස නැද්ද මල්ලිලාගේ වෙන්න...
    අම්මොහ් :ROFLMAO:
    nhJOzq4.png


    කතා කරන්න දෙයියෝ...
    මං කොරපු වරද මොකද්ද..
    ආදරේ කොරලා බලන්න
    අයියලා වගේ නෙවෙයි..
    අයියෝ... බුදු අම්මෝ... මං ඉවරයි...
    ඇයි දෙයීයෝ කතා කොරන්නෙ නැත්තෙ...

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
     
    • Dislike
    Reactions: G Starlin

    Similar threads