ඔය @SLK_sri ගේ වැඩ මාව අපහසුතාවයට පත් කරන්න.මම ඔය ගෑනුන්ගේ ඉන්බොක්ස් අස්සේ ගියේ නෑ.
a kiyanne ubadan hena awulen inne, kotinma uba depress wela.
kimbak dakkoth peni halana ponnaya
ඔය @SLK_sri ගේ වැඩ මාව අපහසුතාවයට පත් කරන්න.මම ඔය ගෑනුන්ගේ ඉන්බොක්ස් අස්සේ ගියේ නෑ.
තියටර් එකේ අනිත් අය මාරු වෙන්නේ නැහැ නර්ස් ලා මාරු වෙනවා ශිෆ්ට් එක අනිත් Staff ඔක්කොම මාරු වෙනවාපැය 8න් ගෙදර යන්න ඕනෙ, අනිවාරෙන් 8.30 වෙද්දි වැඩට එන්න ඕනෙ කියල කම්කරු නීති නෑ මචන්. අනික මචන් ඩොකා තියටර් එකේ රෑ 10-11 වෙනකල් වැඩ කරනකොට ඒතන ඉන්න අනිත් උන්ට ඇඟිල්ල ගහන්න කියන එකත් සාධාරණ නෑ (උඹේ තියරි එකට අනුව ). තමන්ට ඕනෙ විදියට වැඩ කරල පඩි ගන්න තියෙන්නෙ.
උබේ byd tang එකේ ෆොටෝ එකක් දාපන්කෝ පොන්නයෝඑහෙනම් උබට අවදානම් මචං. මේ ටිකේ පුක පලාගන්න එපා. මැහුන් දාන්න මිසීලා නැතිවෙයි![]()
රෑවෙලා වරෙන් නග්ගගෙන ගිහින් පුක පලන්නම්උබේ byd tang එකේ ෆොටෝ එකක් දාපන්කෝ පොන්නයෝ.
pala ponnayo yanna nodanna reddawal katha nokara.දන්නේ නැති නම් කථා නොකර ඉඳපන් බං ඔහොම පැන පැන මෝඩ කථා කියන්න ගියාම ආණ්ඩුවට කඩේ යන ගැන්සිය හැටියට ආණ්ඩුවට ම තමා හොඳ නැත්තේ
දොක්තර ලා වෙලාවට නෙවෙයි වැඩ සමහරු පැය 18 ක් වගේ වෝඩ් එකේ ඉන්නවා
එහෙම වැඩියෙන් ඉන්න වෙලාවට OT ගෙවන්න ගියොත් දොස්තර ලාට පඩියට වඩා OT ගෙවන්න වෙනවා
ඔය විකිරණ වේදීන්, හෙදියේ, සුළු සේවකයන් එහෙම නෙවෙයි හරියටම වෙලාවට ඇවිත් වෙලාවට යනවා
එක නිසා තමා දොස්තරලා ඕකෙන් අයින් කරලා තියෙන්නේ
ඒක තමා අනුර කුමාර පොන්නයෙක්.
අහ හරි පොන්නයෝpala ponnayo yanna nodanna reddawal katha nokara.
තියටර් එකේ අනිත් අය මාරු වෙන්නේ නැහැ නර්ස් ලා මාරු වෙනවා ශිෆ්ට් එක අනිත් Staff ඔක්කොම මාරු වෙනවා
දොස්තරලාට ඒ නිදහස නැහැ
Fingerprint එකට විරුද්ධ වෙන එකම එක හේතුවයි. ඒ අදාල කෙනා එන්නේ නැතුවත් ආවා කියලා දාගන්න පුලුවන් කමයි. පරක්කු වෙලා එන ඒව කලින් පනින ඒවා කරලා අදාල වෙලාවට ආවා ගියා දාගන්න පුලුවන් නිසායි. fingerprint machine දැම්මාම ඔවා කරන්න බෑ. මං වැඩ කරන තැනත් ඔය ප්රශ්නේ තිබුනා දාන්න කලින්. fingerprint machine දැම්මාට පස්සේ ඒක සම්පුර්නෙන්ම නැවතුනා.
ආන්ඩුවට fingerprint machine දාගන්න නම් කරන්න තියෙන්න fingerprint machine එකෙන් record වෙන attendance වලට extra allowance එකක් දෙන එක. එතකොට ඔකට කවුරුවත් කෙඳිරි ගාන්නේ නෑ.
දකුනේ පොන්ස් කෙනෙක්.
ආස නැද්ද මල්ලිලාගේ වෙන්න...
අම්මොහ්![]()