ඒක කොහෙත් එහෙමයි බන්.
Fyre festival එක ගැන doc එක බලල තියෙනවද උබ? ඒකෙත් උන් ඒ festival එක promote කරන්නෙ Pablo Escobar ගෙ island එකේ තියෙන්නෙ කියල.
ආපහු අන්න ඌ Fyre 2ත් කරන්න යනවා.
ඒක කොහෙත් එහෙමයි බන්.
Fyre festival එක ගැන doc එක බලල තියෙනවද උබ? ඒකෙත් උන් ඒ festival එක promote කරන්නෙ Pablo Escobar ගෙ island එකේ තියෙන්නෙ කියල.
ඇත්ත බන්. මේකට හේතුව සිංහලු ගූ බයයි. කපටියි. කාගෙ හරි වහලෙක් වෙලා පුක දීගෙන ඉන්න කැමතියි.සිංහලුන්ට පාතාලේ උන් වීරයෝ , හෙන ලොකු මිනිස්සු වගේ පෙන්නේ ඇයි බන්
අපරාධකාරයො වෙනුවෙන් ටෙලිඩ්රාමා ෆිල්ම් හැදෙන එක අදක ඊයෙක ඉඳන් වෙන දෙයක් නෙමෙයි, අනික ඒක අපේ රටට ආවේනික දේකුත් නෙමේ. හොලිවුඩ් ෆිල්ම් ම තියෙනවද කීයක් නම්.සිරාවටම බන් . උන් හෙන වැඩක් කරලා තියෙන උන් වගේ උන්ට teledrama පවා ගහලා . සිංහලු තනිකර වහල් ජාතියක් බන් . හරි ආසයි තැලිලා පෙලිලා බයේ ඉන්න . මොකෙක්ව හරි පෙන්දෙක්ව ලොකු කරන් .
uge nama kapilaබහුතර මිනිස්සුන්ගේ ඇග ඇතුළේ ඉන්නවා වෙනත් සතෙක්.. මේ දේවල් හැදෙන්නේ ඒ සතා වෙනුවෙන් බං..
පාතාලෙ ලොකුම වැඩ්ඩ මම හුත්තො
නිහාල් ඉපදිලත් නෑ මම රගන කොට
දැන් මෙ වාත අමාරුව නිස පැත්තකට වෙලා ඉන්නෙ
කොටියගෙන් අහපන් මාගම්මන සොලො රැයිඩර් කියන්නෙ කව්ද කියල
හූජ්ජ යන්නෙ ඔකුන්ට අපෙ නම් ඇහෙනකොට
ඔව්
ඔයා Magammanada,අර කට්ටිය ඉස්සර සරුංගල් යවන place එකක් තියෙනවා නේද ඔය පැත්තේ.දැන් flat එකක් ද කොහෙද හදලා.අර ආදර්ශ ගම්මානය පැත්තෙද?පාතාලෙ ලොකුම වැඩ්ඩ මම හුත්තො
නිහාල් ඉපදිලත් නෑ මම රගන කොට
දැන් මෙ වාත අමාරුව නිස පැත්තකට වෙලා ඉන්නෙ
කොටියගෙන් අහපන් මාගම්මන සොලො රැයිඩර් කියන්නෙ කව්ද කියල
හූජ්ජ යන්නෙ ඔකුන්ට අපෙ නම් ඇහෙනකොට
ඔව්
@siri_ayya කණ්ණාඩි පොළගා වරෙන් එළියට![]()
Eka nam aththa.puka dena gathiya jaana walinma ena nisa
මේ පාරට ලයිට් ටිකක් දා ගනින්කො බන්. කැරිම කරුවල්යි පරෙ ලයිට් නෑ. මාගම්මන පැත්තෙ තාමපාතාලෙ ලොකුම වැඩ්ඩ මම හුත්තො
නිහාල් ඉපදිලත් නෑ මම රගන කොට
දැන් මෙ වාත අමාරුව නිස පැත්තකට වෙලා ඉන්නෙ
කොටියගෙන් අහපන් මාගම්මන සොලො රැයිඩර් කියන්නෙ කව්ද කියල
හූජ්ජ යන්නෙ ඔකුන්ට අපෙ නම් ඇහෙනකොට
ඔව්
සිංහලුන්ට විතරක් නෙවෙයි බං බලපං මෙක්සිකෝවේ, කොලොම්බියාවේ ගොබ්බයෝ cartel මිනීමරුවන්ව අදහන හැටි.සිංහලුන්ට පාතාලේ උන් වීරයෝ , හෙන ලොකු මිනිස්සු වගේ පෙන්නේ ඇයි බන්
Simple human behavior, most tend to get rally around the strongest. This is the same case about sapiosexual beings but in a different way.සිංහලුන්ට පාතාලේ උන් වීරයෝ , හෙන ලොකු මිනිස්සු වගේ පෙන්නේ ඇයි බන්
ඔව් ඔව් මම දැක්ක. Doc එකේ අච්චර ඌට බැන්න ඩයල් එකත් එක්කමයි ආපහු කරන්න අරන් තියෙන්නෙ. මිනිස්සු දැනටම ටිකට් ගන්න හොයනව. ඕක තමයි ලෝකෙ ඇත්ත. හොඳින් හෝ නරකින් ප්රසිද්ධ වෙනව කියන්නෙ ගොඩ යනව.ආපහු අන්න ඌ Fyre 2ත් කරන්න යනවා.
දැන් මෙ වාත අමාරුව නිස පැත්තකට වෙලා ඉන්නෙ
