Happa e doca kalui, kethai, miti
Ithin petrol shed tamai
Ithin petrol shed tamai
Happa e doca kalui, kethai, miti
Ithin petrol shed tamai
@Anathai ithinay ban mahathaty
pissek
හෙන ගහන ඇත්ත. ටොයිලට් හෝදපු මම දැන් පාරක් අතුගානව. ටික ටික උඩට එන්නෙ.ඩොකා නෙවෙයි මොන පකා මොන රටට ගියත් මුල් අවුරුදු කීපය කට්ට කන්න වෙනව. අනික සයිඩ් හසල් වලින් තමයි ගොඩක් උන් වැඩිපුර හම්බ කරන්නෙ. උන්ට ඒකට ගෙවනව. ඕක සාමාන්ය දෙයක් .හොරකම් නොකර හිගා නොකා ජොබ් එකක් කරන එක. අන්තිමේ උන් මොනවහරි කරල උන් ගොඩ යනව quality of life/better infrastructure/better tac returns/ world class education and healthcare/ social security/ political stability එක අත්විදිනව. උබල මෙහේ ඉදන් අනුන්ගෙ හුත්තවල් හොය හොය පාං කෑල්ලක් කාල නිදාගන්නව. ෛඉලග පාර පොන්න නාමල්ට චන්දෙ දීල හුල්ලනව![]()


බලන්න වරෙන්. ඉංග්රීසි බැරි, IELTS පාස් වෙන්න බැරි ඩොක්කු රට ගිහින් ඔහොම තමා ඉන්නේ. මුන් ලංකාවෙනම් ඉන්නේ කොහොමද. උන්ටම ගිය රට.
Ow ban uth dokek da koheda? Kari set eke loku scn eka bala huttiyanta dawa ipadila podi minihata show dana wesige putala dokku kiyannemokakda e video eke theruma?nikan gon joke ekak wage..
joke bunකියන දෙයක් තේරෙන්න කියපං හුත්තෝ. ජෝක් එකක්ද මූ මෙහ් කරන්නේ?

bumpඩොකා නෙවෙයි මොන පකා මොන රටට ගියත් මුල් අවුරුදු කීපය කට්ට කන්න වෙනව. අනික සයිඩ් හසල් වලින් තමයි ගොඩක් උන් වැඩිපුර හම්බ කරන්නෙ. උන්ට ඒකට ගෙවනව. ඕක සාමාන්ය දෙයක් .හොරකම් නොකර හිගා නොකා ජොබ් එකක් කරන එක. අන්තිමේ උන් මොනවහරි කරල උන් ගොඩ යනව quality of life/better infrastructure/better tac returns/ world class education and healthcare/ social security/ political stability එක අත්විදිනව. උබල මෙහේ ඉදන් අනුන්ගෙ හුත්තවල් හොය හොය පාං කෑල්ලක් කාල නිදාගන්නව. ෛඉලග පාර පොන්න නාමල්ට චන්දෙ දීල හුල්ලනව![]()
මු කැනඩා ගියාට තාම අලුත් වගේ
පෙට්රල් ගහනවා කියන්නේ පොම්පේ වැඩ කරන එක නෙම්යි
ඔය ගොඩක් ගැස් ස්ටෂන් වල mini mart තියෙනවා ඒවගේ කැෂියර් එකේ රැට වැඩ කරන්න තමයි මෙහෙ උන් යන්නේ .
උන්ට තියෙන්නේ බඩු විකුනන්න
FB එකේ මෙහේ මොකෙක්හරි දාලා තිබ්බා ලංකාවේ ඩොකාලා රැල්ලට කැනඩා ගිහින් ශෙඩ් වල පෙට්රල් ගහනවා කියලා,එකට බයිට් එකට හදපු විඩීයෝ එකක් වගේකියන දෙයක් තේරෙන්න කියපං හුත්තෝ. ජෝක් එකක්ද මූ මෙහ් කරන්නේ?
බලන්න වරෙන්. ඉංග්රීසි බැරි, IELTS පාස් වෙන්න බැරි ඩොක්කු රට ගිහින් ඔහොම තමා ඉන්නේ. මුන් ලංකාවෙනම් ඉන්නේ කොහොමද. උන්ටම ගිය රට.
thread eke dala thiyana comment kiyewwe nadda ? meka gon athal video ekakකොහෙද, කොයි province එකේද? මට නම් Alberta, Quebec, වල නම් self-service gas station තමයි හම්බවෙලා තියෙන්නේ, my very first day I was struggled to fill the gas for my company car in Calgary, I know sri lankan qualifications can not get opening. They have to do local exam, I met couple of sri lankan doctors working Alberta after qualifying Canadian requirements.
ආසන්න වශයෙන්යකඩෝ... ලංකාවෙ 92 වඩා උන්ගෙ 87 ගනන් වැඩී නේ