ලංකාවේ උන් ෆීල් වෙන්නේ නෑ වගේ බන්

roshantele

Active member
  • Mar 2, 2018
    281
    202
    43
    අඩෝ මෙහෙ සුද්දියෝ දැකලම දැන් ලංකාවේ උන් ෆීල් වෙන්නේ නෑ කියපන්කෝ.. 🤔🤔🤔
    ඊයෙත් කකුල් දෙකට ගැහුවා කාඩ් එකේ පටියෙන් මැනේජර් ගෑනී..😑😑😑😑😑😑😑
     
    • Like
    Reactions: magix

    bokaRaj

    Well-known member
  • Dec 4, 2008
    3,332
    7,230
    113
    p3cy7x.gif
     

    roshantele

    Active member
  • Mar 2, 2018
    281
    202
    43
    uba eeta wada haiyen gahapan
    para suddanta second wenna epa yakka pute
    😂😂😂
    වැඩිය රිංගන්න යන්න එපා. කාමරයක් ඇතුලට අරං කස පාර දෙයි..
    ekata ttama maana balanne 🤔🤔 eth uparima 10 secs.eeta wada wela engagement ekak na busy nisa eeta passe kele mokakda kiyalawath mataka na ban wada nisa
    ලංකාවේ උන්ගේ ෆෝරම් එකක් අස්සේ වාත වෙනව ඒ උනාට
    itin hutto man wena kohe yannada
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    roshantele

    Active member
  • Mar 2, 2018
    281
    202
    43
    පිටරට කෙල්ලෝ එක්ක ඉන්න කොට තමා ලංකාවේ කෙල්ලන්ගේ කැත පේන්නේ 😀😀
    Sahatika atte ban..anika me kello unge hatiyata lassana suddiyo nemai unma eka kiyanawa.eth laga hitiyath saneepai ban ungaawa.. blond hair, blue eyes, 😍😍😍😍😍 boru show off na,boruwata parissam wena scene na...
     

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    Sahatika atte ban..anika me kello unge hatiyata lassana suddiyo nemai unma eka kiyanawa.eth laga hitiyath saneepai ban ungaawa.. blond hair, blue eyes, 😍😍😍😍😍 boru show off na,boruwata parissam wena scene na...
    boru show off na,boruwata parissam wena scene na
    මෙන්න මේක 100% ඇත්ත මචං 👍
    සුද්දියන්ගේ බොරු පඩ ශෝ නැහැ බං
    ලංකාවේ කෙල්ලෝ එපා වෙන්නේ අරක නළලේ තියාගෙන ඉන්න නිසා 😀😀
     

    roshantele

    Active member
  • Mar 2, 2018
    281
    202
    43
    මෙන්න මේක 100% ඇත්ත මචං 👍
    සුද්දියන්ගේ බොරු පඩ ශෝ නැහැ බං
    ලංකාවේ කෙල්ලෝ එපා වෙන්නේ අරක නළලේ තියාගෙන ඉන්න නිසා 😀😀
    Siraawata ban..😍😍😍 jeewithe widinna lankawen eliyata ennama ona ban..
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,765
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ලංකාවේ උන්ගේ ෆෝරම් එකක් අස්සේ වාත වෙනව ඒ උනාට
    වාත වෙලා හරි ලංකාවේ කෙල්ලොන්ගේ තියන upset වැඩ ටික expose කරන්න ඕනේ.....
    නැත්තම් කොල්ලෝ පව්....

    1. Gym එකට ගියත් Scholarship එකක් ගන්න ගියත් කෙල්ලොන්ට Discount තියනව.
    2. පොලිස් කන්න්තාවන් කියන්නේ 90%කම ඉස්සර ගණිකා ජොබ් කරපු උන්, දැන් ලස්සන නැහැ පොලීසය තමයි next අදායම් මාර්ගය.
    3. ලංකාවේ කෙල්ලෝ බලන්නේ අකර්ශනය් දිනා ගන්න , උන්ව් ගණන් ගන්නේ නැතුව හිටියම උන් මානසිකව වැටෙනව.
    4. කෙල්ල්කෙට gym එකේදී හරි help කරන්න ගියොත් වෙන්නේ මේක.

    කෙල්ලෝ දැන් බලන්නේ එකෙකුට කනේ පාරක් ගහල හරි attraction එක වැඩි කර ගන්න....
    5. රුසියන් ගණිකාවන් සල්ලි වලට සේප දෙනවා , එත් ලංකාවේ කෙල්ලෝ අරුව හුරන් කන්න බලන් ඉන්න යක්ෂණියන් පිරිසක්.
    ඉතින් සුද්දෙක් වත් දැන් ලංකාවේ කෙල්ලක් දිහා බලන්නේ නැහැ......
    6. ලංකාවේ එකෙකුට රුසියාවේ visa නැතුව ජොබ් කරන්න බැහැ නේ. ඉතින් රුසියන් ගණිකාවන් උනත් රජයට ගෙවන්න ඕනේ.

    ලොකු කමට දැම්ම නෙමයි, තාමත් සිගිති ලෝක වල ඉන්න කොල්ලොන්ගේ දන ගැනීම පිණිස දැම්මේ.
     
    • Like
    Reactions: EnIgma001

    roshantele

    Active member
  • Mar 2, 2018
    281
    202
    43
    වාත වෙලා හරි ලංකාවේ කෙල්ලොන්ගේ තියන upset වැඩ ටික expose කරන්න ඕනේ.....
    නැත්තම් කොල්ලෝ පව්....

    1. Gym එකට ගියත් Scholarship එකක් ගන්න ගියත් කෙල්ලොන්ට Discount තියනව.
    2. පොලිස් කන්න්තාවන් කියන්නේ 90%කම ඉස්සර ගණිකා ජොබ් කරපු උන්, දැන් ලස්සන නැහැ පොලීසය තමයි next අදායම් මාර්ගය.
    3. ලංකාවේ කෙල්ලෝ බලන්නේ අකර්ශනය් දිනා ගන්න , උන්ව් ගණන් ගන්නේ නැතුව හිටියම උන් මානසිකව වැටෙනව.
    4. කෙල්ල්කෙට gym එකේදී හරි help කරන්න ගියොත් වෙන්නේ මේක.

    කෙල්ලෝ දැන් බලන්නේ එකෙකුට කනේ පාරක් ගහල හරි attraction එක වැඩි කර ගන්න....
    5. රුසියන් ගණිකාවන් සල්ලි වලට සේප දෙනවා , එත් ලංකාවේ කෙල්ලෝ අරුව හුරන් කන්න බලන් ඉන්න යක්ෂණියන් පිරිසක්.
    ඉතින් සුද්දෙක් වත් දැන් ලංකාවේ කෙල්ලක් දිහා බලන්නේ නැහැ......
    6. ලංකාවේ එකෙකුට රුසියාවේ visa නැතුව ජොබ් කරන්න බැහැ නේ. ඉතින් රුසියන් ගණිකාවන් උනත් රජයට ගෙවන්න ඕනේ.

    ලොකු කමට දැම්ම නෙමයි, තාමත් සිගිති ලෝක වල ඉන්න කොල්ලොන්ගේ දන ගැනීම පිණිස දැම්මේ.

    sirawata atte machan. Mokak hari dammama enne ai apita kiyanne suddanta kiyapankiyala. Yako unta kiyanna deyak na un demand pita innawa ganiyek awilla redda issuwath un balanne na uge paaduwe innawa.
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    මෙන්න මේක 100% ඇත්ත මචං 👍
    සුද්දියන්ගේ බොරු පඩ ශෝ නැහැ බං
    ලංකාවේ කෙල්ලෝ එපා වෙන්නේ අරක නළලේ තියාගෙන ඉන්න නිසා 😀😀
    නලලේ මොකක්ද තියාගෙන ඉන්නේ🤔
     
    • Like
    Reactions: magix